Braun מנגיש את טכנולוגיית ה־IPL לקהל הביתי ומשיק מכשיר להפחתת שיער לצמיתות בצורה נוחה ומהירה. ה־Skin i־expert IPL pro7 פועל בטכנולוגיית SensoAdapt שיודעת לזהות את גוון העור ולהתאים לו את עוצמת האור הנכונה. המכשיר מגיע עם אפליקציה שמאפשרת התאמת טיפול לסוג השיער, צפיפות וגוון עור ומתזכרת מתי הטיפול הבא כדי להגיע לתוצאות מקסימליות. על פי המותג, ניתן לראות תוצאות כבר אחרי חודש, כשדילול שיער קבוע יהיה תוך שלושה חודשים. בינתיים, נראה שהמכשיר עומד בהבטחות - השיער לא מיהר לצמוח אחרי טיפול אחד, השימוש נוח ותוך מספר דקות אפשר לעבור על כל הרגליים. בעינינו, שווה את ההשקעה החד־פעמית.
מחיר: 3,299 שקלים באתר וברשת סופר־פארם

Braun_IPL7 (צילום: צילום באדיבות המותג)
Braun_IPL7 (צילום: צילום באדיבות המותג)

חברת ELS מותגים החלה לשווק בארץ את שואב האבק Uwant V100 של המותג UWANT. לשואב החדש יש מערכת סינון מהתקדמות עם סוללה נשלפת ומסך LED חכם. הוא אלחוטי ומגיע עם עמדת עגינה משוכללת שמרוקנת את הלכלוך שנאגר באופן אוטומטי לתוך מכל שיכול להכיל עד 60 שאיבות. על פי המותג, עוצמת השאיבה שלו גבוהה במיוחד (עד 265 AW) ויש לו מתח מנוע של 570W – הכי עוצמתי בקטגוריית שואבי האבק האלחוטיים. יתרון נוסף: הוא אינו מצריך ניקוי של פילטרים כאלה ואחרים, ולכן ההתעסקות איתו פשוטה ונוחה – וגם לא מלכלכת - כך שהוא מושלם למי שסובל מאלרגיה לאבק או מאסטמה. במבחן התוצאה הוא נוח וקל לתפעול. הוא לא כבד מדי, בזכות העיצוב שלו הוא מגיע לפינות קטנות, והוא עובד טוב על רצפה ושטיחים כאחד. יש לו מסך שמעדכן בכל מה שצריך לדעת, כמו אורך חיי סוללה וכדומה. מוצר נפלא.
מחיר: 1,890 שקלים

שואב אבק אלחוטי V100 (צילום: יחצ)
שואב אבק אלחוטי V100 (צילום: יחצ)

לקראת חגי תשרי חברת ברימאג החלה לייבא ארצה מעבד מזון קומפקטי של המותג KENWOOD. המעבד MULLIPRO GO שוקל פחות משני קילו ובעל הספק 650 וואט. על אף שהוא קומפקטי יש לו קיבולת גדולה, והוא מאפשר לעשות שלל פעולות במכשיר אחד: הוא קוצץ, פורס, מגרר, מערבב ואפילו לש. הוא מגיע עם קערת פלסטיק (1.3 ליטר) שמתאימה לעבודה עם נוזלים ופרודוקטים יבשים, עם דיסק לחיתוך ועם להב מפלדת אל־חלד. הוא מתאים לשטיפה במדיח כלים. מכשיר מולטי שמייתר מספר מוצרים שיושבים לנו ותופסים אבק על השיש. הוא קל לתפעול ולשימוש, יש לו שתי מהירויות והוא לא מסובך להבנה. הניקוי שלו פשוט וקל, והתוצאות שהוא מביא נהדרות – במיוחד לאור המחיר שלו.
מחיר: 399 שקלים

מעבד מזון קומפקטי (צילום: צילום באדיבות המותג)
מעבד מזון קומפקטי (צילום: צילום באדיבות המותג)

גריל הפחמים נייצ'ר גריל יצא במהדורה חדשה שמבטיחה תוצאות טובות יותר. הרעיון מאחוריו הוא האפשרות לערוך ארוחה במרפסת או בשטח בספונטניות יחסית, מאחר שהוא נדלק מהר ומוכן לצלייה תוך 5 דקות. לגריל יש מנגנון מיוחד המוגן מרוח והוא קל לפתיחה, לנשיאה ולאחסון. כמו כן, רשת הצלייה מאפשרת פיזור חום אחיד בטמפרטורה של עד 420 מעלות ואפשר לשלוט בקלות על עוצמת החום בזכות מאוורר מובנה, שגם עוזר בהדלקת הפחמים. מבנה הגריל מפחית משמעותית את העשן הנוצר, שגורם לרבים לוותר על צליית בשר במרפסת בבית משותף. על מנת להדליקו צריך כמות מעטה של גחלים, כך שהוא חסכוני יותר וגם ידידותי לסביבה.
מחיר: 1,205 שקלים עם תיק נשיאה, ג'ל הדלקה אקולוגי ופחמים מעץ בוק

נייצ'ר גריל - הדור הבא של גריל הפחמים הביתי (צילום: יח''צ)
נייצ'ר גריל - הדור הבא של גריל הפחמים הביתי (צילום: יח''צ)

חברת גורי משיקה סדרת מוצרים חדשה תחת המותג TRU, הכוללת גרנולה ואבקת שוקו מופחתי סוכר וקלוריות, נוסף לממתיקים של מותג TRUVIA. אבקת השוקו מכילה 2.7 קלוריות בלבד ו־0 סוכר לכוס משקה. הגרנולה בטעמים קוקוס־שוקולד, פירות או תות אינה מכילה סוכר או דבש ויש בה 50% פחות סוכר ו־20% פחות קלוריות בהשוואה למוצרים אחרים. הגרנולה טעימה, קראנצ'ית, משביעה ולא מתוקה. הממתיקים של TRUVIA - בטעם טבעי, וניל או לימון - מתאימים לבישול, לאפייה ולשתייה. הממתיק מצוין, ללא טעמי לוואי כלל.
מחיר: 34.90־19.90 שקלים

גרנולה תותים (צילום: יחצ)
גרנולה תותים (צילום: יחצ)

מתלבטים בין אלכוהול לקינוח? תפסיקו. בימים אלה הגיע לארץ בייליס טירמיסו והוא יוצע במהדורה מוגבלת. המשקה הוא שילוב מושלם בין ארומה של טירמיסו עשיר והוויסקי הנהדר של אירלנד. למשקה יש טעמים המשלבים שוקולד, קפה וקקאו במרקם קרמי. הוא נהדר לחובבי הקוקטיילים, אך גם מושלם רק עם כמה קוביות קרח.
מחיר: 100 שקלים

בייליב טירמיסו (צילום: יח''צ)
בייליב טירמיסו (צילום: יח''צ)

מבשלת הבוטיק שבט, הממוקמת בלב המושבה פרדס חנה־כרכור, מרחיבה את קולקציית הבירות שלה עם THE TIPSY WIZARD. זוהי בירת טריפל פירותית חזקה בסגנון גולדן אייל בלגית. הבירה, בדומה לבירות המנזרים הבלגיות, מכילה 9% אלכוהול ויש לה ארומות קלות של בננה וצנוברים. שבט מצליחים עוד פעם ליצור בירה נאמנה למקור אך ייחודית להם. לבירה יש טעם עמוק וקצת מתקתק, היא בעלת אחוז אלכוהול גבוה ונהדרת לצד ארוחה.
מחיר: 80 שקלים למארז 6 יחידות להשיג באתר שבט או בבירגארדן של המבשלה

הקוסם בירה טריפל בלגית מבשלת שבט (צילום: יחצ)
הקוסם בירה טריפל בלגית מבשלת שבט (צילום: יחצ)

פחות משנה מאז שיפאורה נכנסה לראשונה לעולם האלכוהול עם סדרת קוקטיילים תחת המותג Schweppes, וכעת היא מתרחבת עם שני משקאות נוספים. סדרת הקוקטיילים המוכנים לשתייה של שוופס מכילים 5% אלכוהול והגיעו עד כה בטעמים וודקה ראשון, ג'ין וטוניק, מוחיטו קלאסי ולימונערק. כעת הצטרפו אליהם: ג'ין פירות יער וערק אשכולית אדומה. שני טעמים שמאוד אהובים על הקהל הישראלי בשל טעמי הפירות המובהקים. האמת, הקוקטיילים נהדרים, פרשיים ולא מצריכים כל מאמץ. פשוט לצנן ולשתות. הם מעודנים, כך שהם מתאימים גם למי שמחפש דרינק קליל וללא הרבה אלכוהול.
מחיר: 13.90 שקלים

 Schweppes (צילום: יחצ)
Schweppes (צילום: יחצ)