בחודש הקניות המקוונות העולמי ייפתח גם השנה עם ShoppingIL של גוגל, אירוע הקניות הישראלי ברשת שיתקיים ב־9־10 בנובמבר זו השנה השמינית ברציפות. השנה נרשם גידול של 23% ביחס לשנה שעברה במספר העסקים המשתתפים ב־ShoppingIL, שמסתכם ב־2,600. “זהו אירוע משמעותי בכלכלה הישראלית כשאחד מכל שלושה עסקים מכפיל את ההכנסות במהלכו”, אמר מנכ״ל גוגל ישראל, ברק רגב.

לאחר מכן יתקיימו חגי הקניות הבינלאומיים: יום הרווקים הסיני ב־11 בנובמבר; בלאק פריידיי האמריקאי ב־26 בנובמבר; וסייבר מאנדיי ב־29 בנובמבר, שכולל בעיקר הנחות באתרי מוצרי אלקטרוניקה ומחשבים. לדברי ירון בן אלי, מנכ”ל קבוצת USHOPS המתמחה ביבוא אישי מחו"ל, השנה ניתן לראות זליגה מימי הקניות הרשמיים אחרי ש”אמזון, שנתנה את יריית הפתיחה לחגי הקניות של שנת 2021 עם ההודעה על משלוח חינם למוצרים נבחרים, אילצה את כל הפלטפורמות הגדולות להגיב. לכן השנה רוח הבלאק פריידיי החלה לנשוב כבר מתחילת נובמבר”.

לפי ניתוח של קבוצת USHOPS, הקטגוריות המובילות השתנו בתקופת הקורונה. אם עד היום הן היו אלקטרוניקה (טאבלטים, לפטופים, רמקולים ואוזניות), הלבשה והנעלה לכל המשפחה, מוצרי ספורט וצעצועים לילדים, מאז הקורונה ישנו מעבר לקניות של מוצרי צריכה יומיומיים בתחום הטואלטיקה, ויטמינים וצריכה אישית.

ShoppingIL - בין התאריכים:  9־10 בנובמבר
מותג מוצרי התינוקות  SIMPLY GOOD יוצע בהנחה של 40% בסניפי שילב ובאתר.

ב־ZOHARA יציעו 30% הנחה על כל קולקציות הגרביים והגרביונים.

30% הנחה על כל הסריגים של המעצבת דורין פרנקפורט.|

מקרן קולנוע ביתי מבית PURE CINEMA יעלה 349 שקלים במקום 399 שקלים. להשיג אצל המשווקים המורשים והיבואן סיריוס אלקטרוניקה.

מקרן מבית Pure Cinema (צילום: יחצ)
מקרן מבית Pure Cinema (צילום: יחצ)

כל מוצרי הניקוי של המותג הוסטס ב-25% הנחה. להשיג באתר היבואן אינטרסן.

מגוון משקפי שמש של המותגים המובילים הבינלאומיים באתר אירוקה בהנחות של עד 70%.

אתר הביוטי GUILTY יציע מתנה לבחירה בקנייה מעל 229 שקלים. כמו כן, מגוון מבצעים, בהם מוצרי אמיקה ב־25% הנחה, מותג האיפור OFRA ב־30% הנחה, ועוד.

עד 60% הנחה על מוצרי הטיולים והקמפינג של חברת שורש באתר שורש.

QUIK, השחקן השלישי בגודלו בתחום קניות הסופר באונליין, מציע 25% הנחה: כל לקוח יכול לרכוש עד 20 שוברים בשווי 100 שקלים, ולשלם עליהם 75 שקלים בלבד.

הזמנה מאתר QUIK (צילום: מנחם רייס)
הזמנה מאתר QUIK (צילום: מנחם רייס)

30% הנחה על המזוודות החכמות של רולינק. להשיג באתר.

יום הרווקים הסיני, 11 בנובמבר

ב״עלי אקספרס״ מציעים לקראת היום הגדול דילים, קופונים והנחות של עד 70% הנחה. למשל קוד קופון dz066 יעניק לכם הנחה של שישה דולרים בקנייה מעל 50 דולר. כמו כן, עד 11 בנובמבר האתר יעלה קופונים מתחלפים עם הנחות. בין המבצעים: שעון SmartWatch של HUAWEI ב־32% הנחה.

באתר האופנה הסיני SHEIN מציעים הנחות של עד 80% על פריטי אופנה ואקססוריז.

האתר GeekBuying, שמתמקד במכשירים אלקטרוניים, גאדג׳טים וסלולר, יציע קופונים שונים מחמישה דולרים עד 50 דולר.

אתר GEEKBUYING (צילום: צילום מסך)
אתר GEEKBUYING (צילום: צילום מסך)

OLD NAVY מציעים עד 50% הנחה על מגוון פריטים לנשים, גברים וילדים.

המותג ורדינון יציע 1+1 על כל קולקציית סתיו־חורף 2021 ועוד %10 הנחה על היתרה. להשיג באתר.

חברת קרמה פלוס, הפועלת בתחום הקפה בישראל, מציעה הטבה ייחודית למזמינים באתר: 25% הנחה על כל מחלקת הקפה באתר.

בלאק פריידיי, 26 בנובמבר, וסייבר מאנדיי, 29 בנובמבר

מבצע Nespresso: מערכת הקפה החדשה VERTUO NEXT + מקציף חלב + ספל קפה לדרך + 8 שרוולי קפה ב־890 שקלים.

eBay מעניקה 20% הנחה על טלפונים חכמים, אוזניות, סניקרס, שעונים וכלי עבודה לגינה. המבצעים יתחילו ב־23 בנובמבר.

עד 80% הנחה בכל החנויות במתחם של DCITY במעלה אדומים.

אתר הנופש צימר לנד מציע 20% הנחה לעשרות צימרים ומתחמי חופש ברחבי הארץ במהלך חודש נובמבר.

רשת מלונות מטיילים מציעה 30% הנחה ברשת עם קוד קופון “בלאק". קוד הקופון תקף למזמינים מתאריך 16 בנובמבר ועד יום לאחר הבלאק פריידיי. ההטבה תקפה להזמנת חופשה עד 28 בנובמבר ולהזמנות חדשות בלבד.

מותג הבירות “בירות קלוצמן" מציע מבצע של 20% הנחה על כל הבירות ומארזי הבירות בחנות המותג ובאתר, עד סוף נובמבר.

מותג הבירות ''קלוצמן'' (צילום: אחיעד דנציגר)
מותג הבירות ''קלוצמן'' (צילום: אחיעד דנציגר)

חברת פלפוט תציע עד 50% הנחה על מגוון פריטים באתר.

אתר kidsbest.co.il יציע 35% הנחה על 25 הפריטים הנמכרים והמבוקשים ביותר בחנות.

זה כולל שירות

על פי תחזיות חברת דואר ישראל, כמות ההזמנות השנה צפויה להיות דומה לאותה תקופה בשנה שעברה, כאשר גם כעת יוזמנו כ־15 מיליון חבילות מחו”ל. עם זאת, משקל החבילות שיוזמנו מחו”ל בחודשים נובמבר־דצמבר צפוי לעלות בכ־25% לכ־5,000 טון, מול כ־4,000 טון אשתקד. לפי הנתונים, האתרים הפופולריים בקרב הישראלים בהזמנות מחו”ל היוAliExpress, Amazon, eBay, shein, Asos ו־Next.

“אי־הוודאות העסקית והכלכלית, שממשיכה ללוות את הציבור בישראל בעקבות הקורונה, משפיעה על הזמנת החבילות ומשקלן”, אמר דני גולדשטיין, מנכ”ל דואר ישראל. “מוזמנים פריטים יותר גדולים ויותר יקרים כמו מוצרים לבית, רהיטים, כלים, מצעים, שטיחים, חלקי חילוף, ולא רק ביגוד והנעלה. מגמה נוספת שמשפיעה על משקל החבילות היא איחוד החבילות של קיינאו, הזרוע הלוגיסטית של עלי אקספרס שמאחדת חבילות עד 75 דולר, ובכך מגדילה את משקל החבילות המאוחדות ההופכות בעת המשלוח לחבילה אחת. השנה גם ראינו שאתר SHEIN הסיני הפך לאחד הפופולריים בהזמנות מישראל, מאחר שהמסים משולמים על ידי האתר, מה שמעודד הזמנות של פריטים רבים בהזמנה אחת ומגדיל את משקל החבילות המגיעות לארץ. “הנחות חגי הקניות יאפשרו ללקוחות להזמין יותר פריטים בארץ ומחו”ל בהנחות משמעותיות, ואנו נערכים לתקופה זו חודשים מראש, בין שבהתאמת כוח האדם במיון, במסירה ובשינוע החבילות, בין שבהשקעה במכונת מיון חדשה שממיינת אלפי חבילות בשעה ללא מגע יד אדם, ובין שבפתיחת מרכזי מסירת חבילות ומתן יותר מידע וביצוע פעולות באופן דיגיטלי”.

כחלק מההיערכות לכמות החבילות שצפויות להגיע, דואר ישראל תציע איסוף בכ־1,300 נקודות שירות לקבלת חבילות, בהן 600 סניפים ברחבי הארץ ו־700 מרכזי מסירת חבילות בשיתוף עסקים קטנים ובינוניים. כמו כן, מה שצפוי לקצר את התורים הוא שירות זימון תורים “תור בקליק” שהחברה החלה להפעיל השנה, אשר אמור לקצר את זמני ההמתנה בסניפים ל־8 דקות בממוצע.