"קליית גת" השיקה שתי סדרות חדשות של פיצוחים בצנצנות: סדרת המנצ’יס - פריכיות אורז בטעם צ’ילי, רביולי ומנצ’יס; וסדרת התערובות - תערובת אגוזים וחמוציות מצופות שוקולד, ואגוזים מקורמלים וצימוקים בציפוי שוקולד מריר. אלו שתי סדרות מצוינות שמגיעות בצנצנות לסגירה חוזרת, המאפשרת לשמור על הטריות למשך זמן רב יותר – לא שממש צריך, כי ממש קשה להפסיק לנשנש. אהבנו מאוד את סדרת המנצ’יס.
מחיר: 21.90־12.90 שקלים

קליית גת - סדרת הפיצוחים בצנצנות (צילום: באדיבות: ליימן שלייסל)
קליית גת - סדרת הפיצוחים בצנצנות (צילום: באדיבות: ליימן שלייסל)

מותג הכביסה “פרסיל” משיק את PERSIL POWER CAPS: קפסולות ג’ל מרוכזות לכביסה. לקפסולות יש שלושה תאים ופורמולה שעוזרת לשמור על ניקיון עמוק יותר ועל הפיגמנט של הבדים. הקפסולות עטופות פלסטיק שמתמוסס במים, והן מצוינות גם לכביסה בטמפרטורות של 20־30 מעלות. 50% מהקופסה עשויים מחומרים ממוחזרים.
מחיר: 34.90־59.90 שקלים

פרסיל Power Caps (צילום: יח''צ חו''ל)
פרסיל Power Caps (צילום: יח''צ חו''ל)

אסם מרחיבה את סדרת “בייגלה כפיות” עם מהדורה חדשה: בייגלה כפיות בטעם צ’ילי פיקנטי. הבייגלה נוח לאחיזה, אפשר לאסוף איתו מטבלים/גבינה בלי ללכלך סכו”ם, והוא פריך וכיפי לנשנוש. המהדורה החדשה נחמדה, למי שמחפש לשבור שגרה. הבייגלה מאוד מתובל, הוא אומנם לא חריף, אך הוא בהחלט פיקנטי. הוא ישתלב היטב עם גבינה ללא תוספות.
מחיר: 6.30־11.90 שקלים

אסם בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי (צילום: סטודיו אסם)
אסם בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי (צילום: סטודיו אסם)

המותג Nature Valley משיק את נייצ’ר ואלי פרוטאין עם בוטנים ופירות יער בציפוי שוקולד לבן. החטיף מכיל עשרה גרמים חלבון, ללא תוספת חומרים משמרים, ללא תוספת צבעי מאכל וללא גלוטן. הוא מהווה מקור לסיבים תזונתיים, ויש בו שילוב מאוזן בין בוטנים מלוחים ופירות יער מתקתקים־חמוצים.
מחיר: 24.90 שקלים למארז

פרוטאין פירות יער נייצר ואלי (צילום: יחצ)
פרוטאין פירות יער נייצר ואלי (צילום: יחצ)

מותג הביוטי Tweezerman הגיע ארצה ומציע פינצטה אלכסונית, מעגל ריסים ועוד מוצרים לעיצוב הגבות. ניסינו את הפינצטה של המותג, שהייתה פשוט נהדרת. היא נוחה לאחיזה, והעיצוב האלכסוני שלה מאפשר עבודה נקייה. היא מצליחה לתפוס גם שערות קצרות ודקיקות. היא לא זולה (89.90 שקלים), אך בהחלט שווה את ההשקעה.
מחיר: 79.90־169.90 שקלים

TWEEZERMAN (צילום: יחצ חול)
TWEEZERMAN (צילום: יחצ חול)

יופלה משיקה את OLALA, סדרה חדשה של יוגורט וניל במרקם קטיפתי ובתוספת שכבות במגוון טעמי קינוח צרפתיים: טארט טאטן, קרם ברולה, קרמל מלוח, מרנג לימון ותות. הסדרה החדשה היא הכלאה בין יוגורט לקינוח. הטעמים מצוינים ומחמיאים ליוגורט. אהבנו מאוד את המרנג לימון החמצמץ והטארט טאטן הנהדר.
מחיר: 3.30־5.40 שקלים

יופלה קרמל מלוח (צילום: יחצ)
יופלה קרמל מלוח (צילום: יחצ)

שופרסל משיקה ליין של מוצרי טקסטיל וטואלטיקה לתינוקות, הכוללת חיתולי טטרא במבוק, סינרי בנדנה, סדינים, שמיכות לחורף, משטח לעגלה, מגבת רחצה ושמיכת צילום. בנוסף, שופרסל מציעה סדרת אל־סבון, תחליבי רחצה ושמפו לתינוקות באריזות רב־פעמיות בצורת דב קואלה. ניסינו את האל־סבון החדש של המותג, שהיה טוב. התחליב מועשר באלוורה, שיבולת שועל ופרחי קמומיל. יש לו ריח עדין מאוד, והוא מותיר את העור רך ונעים למגע. מחיר: 16.90 שקלים

תחליבי רחצה שופרסל (צילום: יחצ)
תחליבי רחצה שופרסל (צילום: יחצ)

שני טעמים חדשים לחטיף הבייגלה המצופה "פליפז" (Flipz): קרמל מלוח ועוגת גבינה ותותים. הטעמים מפתיעים ומצליחים לשלב במדויק בין מלוח ומתוק. עוגת הגבינה והתותים הייתה הפתעה ורדרדה מעולה.
מחיר: 8.90 שקלים

Flipz (צילום: יחצ)
Flipz (צילום: יחצ)