שתייה קרה
הבקבוק ROOT7 שבר שיא עולמי: הוא שומר על קור המשקה יותר מכל בקבוק אחר - ליתר דיוק 30 שעות - בזכות פטנט טכנולוגי שהומצא בבריטניה. נוסף לשימוש ארוך ועיצוב מרשים ואלגנטי, כל מי שרוכש בקבוק מחזיר טובה לסביבה כי על כל בקבוק נשתל עץ ברחבי העולם השלישי (וגם בישראל), כאות הזדהות עם שמירה על הטבע ועל סביבה ירוקה. המחיר: החל מ־145 שקל, להשיג באתר swagg ובחנות הדגל ברחוב האומנות 12 נתניה.

בקבוק roots  (צילום: יחצ)
בקבוק roots (צילום: יחצ)

למקצוענים
חברת נעלי הספורט והביגוד המקצועי Asics מייצרת פריטים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות, המיושמות במרכז המחקר הייחודי שלה ביפן, העוסק בלימוד מעמיק של גוף האדם ובמחקר וניתוח של חומרים שונים המשמשים לייצור מתקדם של מוצרי ספורט. על פי החברה, ספורטאים מקצועיים וחובבים מצליחים לשפר את ביצועיהם ולהגיע לרמה גבוהה של הישגים בזכות נוחות ואיכות מוצריה. Asics מציגה קולקציה מרשימה של נעלי ספורט לגברים ולנשים בטווח מחירים שנע בין 550 ל־700 שקל. להשיג בחנויות רשת אוריג'ינלס ובאתר החברה.

נעלי Asics (צילום: יחצ)
נעלי Asics (צילום: יחצ)

מה נשמע?
האוזניות לריצה ולספורט של Jabra משלבות חומר מהפכני שמעניק תחושת רכות ויציבות בתוך האוזן. האוזניות עשויות תרכובת ייחודית של סיליקון נוזלי, המחזיק את האוזניות בצורה יציבה בתוך האוזן ולכן הן מיועדות ריצה. לאוזניות מדגם TWS Elite 7 Active יש מיקרופונים, חמישה מצבים של סינון רעשים, חיישן המזהה ומנטרל רעשי רוח, סאונד עוצמתי הניתן להתאמה אישית, תשע שעות שימוש בטעינה בודדת ועד 42 שעות שימוש ללא ANC. טעינה מהירה של חמש דקות תאפשר עוד כשעה של שימוש. אפשרות שימוש בכל אוזנייה בנפרד ותקן עמידות IP-57 נגד מים ואבק. המחיר 629־649 שקל. להשיג ברשת חנויות קרביץ, באתר ביקונקט ובחנויות נבחרות.

אוזניות jabra (צילום: באדיבות קרביץ)
אוזניות jabra (צילום: באדיבות קרביץ)

מעלים דופק
מותג השעונים G-SHOCK מציג בבכורה עולמית את G-Squad, סדרה דיגיטלית מקצועית המיועדת לחובבי הספורט ואנשי האקסטרים. השעונים מאובזרים בפונקציות ובחיישנים משוכללים, בהם מד דופק, מד צעדים, מצפן, GPS, מד טמפרטורה, מד גובה וברומטר. לטעינתו נעזר השעון באנרגיה סולארית מכל מקור אור. השעון כולל טכנולוגיית בלוטות' ומתחבר לאפליקציה ייעודית בטלפון החכם, שמאפשרת את ניתוח פעילות המתאמן, הצגת מפות, הצבת מטרות ויעדים והצגת התראות מהסלולרי בזמן אמת. המחיר: 2,050־2,499 שקל. להשיג ברשת חנויות ג'נטלמן, בחנויות השעונים המובחרות ובאתר היבואן.

שעון g-shock (צילום: יחצ חול)
שעון g-shock (צילום: יחצ חול)

מישהו עוקב אחריך
שעון הספורט Galaxy Watch4 דגם M44 מאפשר מעקב אחר פעילות יומית וכושר גופני. לשעון מראה ספורטיבי רענן ועיצוב מלוטש, והוא מציע שיתוף מידע לתחרויות עם חברים, מעקב הוליסטי אחר שינה וחיבור ל־GPS להגדרת מיקום. מגיע עם מגוון רצועות בצבעים שונים לבחירה, להשלמת הלוק הספורטיבי, ועם לוח מחוגים בהיר ומעוצב לנוחות שימוש בזמן ריצה. המחיר: 1,249 שקל.  להשיג ברשת חנויות סמסונג מובייל של חברת סאני.

galaxy watch 4 (צילום: יחצ חול)
galaxy watch 4 (צילום: יחצ חול)

עד כלות הנשימה
 שעון הספורט החכם Mi Watch GPS מאפשר למשתמש לשפר את יכולות הכושר הגופני ולעקוב אחר התקדמותן באמצעות ניטור 17 מצבי ספורט מובנים כגון ריצת חוץ, הליכה, טיפוס במדרון, הליכת שטח ועוד. השעון מכיל תוכנית לתרגול נשימה נכונה ואפשרות להוריד עוד 100 תוכניות מובנות לפעילויות ספורטיביות שונות. במרכז המידע של השעון אפשר לצפות בניתוח הנתונים כמו דופק לב, צריכת אנרגיה, מזג אוויר, ניטור רמת לחץ, מדידת רמת חמצן בדם, קלוריות, פעילויות: צעדים, עמידה. השעון עמיד למים ומכיל רכיב GPS לניווט ומיקום בזמן אמת. מחיר: 649 שקל.

שעון ספורט חכם xiaomi mi watch (צילום: באדיבות קרביץ)
שעון ספורט חכם xiaomi mi watch (צילום: באדיבות קרביץ)

לרוץ בסטייל
בקבוק תרמי של מותג היוקרה BUGATTI, המציע גם ערכת ספורט. מוצרי בוגאטי בישראל מיובאים ומשווקים בלעדית על ידי בירמן דיזיין, מותגי יוקרה למטבח ולבית. הבקבוקים מעוצבים בתחכום ובפשטות ואפשר להשיגם במגוון הדפסים, גימורים וצבעים. הבקבוק עשוי פלדת אל־חלד, מיוצר בקפדנות לשמירה על קור למשך 24 שעות, על חום למשך 12 שעות ועל קרח למשך 36 שעות.

לפעילות ספורטיבית מומלץ לרכוש את קיט הספורט (בעלות נפרדת של 63 שקל), שכולל פקק, קשית לשתייה ספורטיבית ולולאת אחיזה בצבע תואם. 104־166 שקל, לפי הגודל והעיצוב. להשיג אצל יבואן מוצרי בוגאטי למטבח, דן דיזיין סנטר, רחוב הלח"י 2, בני ברק, או ברכישה באתר.

בקבוק תרמי של בוגאטי (צילום: יחצ חול)
בקבוק תרמי של בוגאטי (צילום: יחצ חול)

נא באוזן
מותג האוזניות השוודי URBANEARS מציג מהדורה מוגבלת של אוזניות ריצה מדגם Stadion, קלות, בעלות אחיזה נוחה ויציבה של האוזן בזמן ריצה, פאנל שליטה ידידותי והגנה מקסימלית מלחות ומזיעה. האוזניות מאובזרות בסלילים נמתחים המאפשרים התאמה מושלמת לצורת הראש ובטכנולוגיית EarClick, המבטיחה שהאוזניות יישארו בתוך האוזניים.

האוזניות מצוידות בלוח כפתורים מלא מאחורי הראש, המאפשר שליטה על כל הפונקציות, העברת שירים, מענה לשיחות טלפון ועוד. הסוללה הנטענת חזקה במיוחד ומאפשרת שימוש של עד שבע שעות וטעינה מהירה באמצעות כבל מיקרוUSB. מחיר לזמן מוגבל ועד גמר המלאי: 197 שקל (במקום 450 שקל). להשיג אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן סיריוס אלקטרוניקה.

אוזניות ריצה urbanears (צילום: יחצ חול)
אוזניות ריצה urbanears (צילום: יחצ חול)

למרחקים ארוכים
מותג נעלי הריצה וההליכה HOKA משיק בימים אלה סוג רב־תכליתי של נעלי ספורט מדגם KAWANA, ומציג קולקציה מסוגננת המיוצרת מחומרים ממוחזרים כחלק מהתפיסה האקולוגית של החברה. הנעליים משלבות אלמנטים טכנולוגיים כמו יכולת ספיגה ובלימת זעזועים, מבנה סוליה מותאם לריצה, לניתורים ולקפיצות, לבלימה משמעותית, לנשיאת משקלים כבדים באימונים והתאמה מיטבית לכף הרגל. מתאימה לכל הרמות, החל מרץ חובב ועד למקצוען. מחיר מומלץ החל מ־599 שקל. להשיג במגוון חנויות בכל רחבי הארץ ובחנות ניו ראן, היבואן הרשמי של HOKA, ובאתר newrun.

נעלי ריצה של HOKA (צילום: יחצ)
נעלי ריצה של HOKA (צילום: יחצ)

להאיר את הדרך
מותג הפנסים הגרמני LEDLANSER מציג את NEO6R, פנס ראש מקצועי נטען המיועד לעוסקים בספורט ולאצנים עירוניים בעת פעילות ספורטיבית בתנאים של חורף וחשיכה. הפנס מתלבש באופן יציב על הראש, בעל עוצמת תאורה של 240 לומנס ושוקל 179 גרם, מאובזר בסוללת ליתיום נטענת ובעל עמידות גבוהה במיוחד למים ואבק (תקן IPX57). הפנס מגיע עם חגורת חזה בעלת אור אדום המהבהב מאחור וחגורת ראש מחזירת אור לנראות 360 ולבטיחות מקסימלית. המחיר: 229 שקל. להשיג בחנויות המטיילים המובחרות ובאתר המותג.

פנס ראש neo6r (צילום: יחצ חול)
פנס ראש neo6r (צילום: יחצ חול)

ללא רעשי רקע
אוזניות Bluetooth TWS Redmi Buds 3 Pro. אוזניות TWS חדשות עם ביטול רעשים אקטיבי חכם, סוללה חזקה, טעינה חוטית מהירה וטעינה אלחוטית. דגם  Redmi Buds 3 Pro מתחבר לכל התקן התומך בחיבור Bluetooth וניתן לצימוד לשני מכשירים בו־זמנית. למארז האחסון יש סוללה חזקה במיוחד, והוא מטעין את האוזניות לזמן של עד 28 שעות.

טעינה מהירה של עשר דקות מאפשרת זמן עבודה של שלוש שעות. המארז גם תומך בטעינה אלחוטית באמצעות משטח טעינה אלחוטי. הפעלת האוזניות נעשית באמצעות לחצן מגע למענה וניתוק שיחה, המשך הפעלת מדיה וכיבוי והפעלת מצבי סינון רעשים. האוזניות מאפשרות גם איתור חכם שבעזרתו תוכלו לאתר אותן באמצעות ממשק MIUI. המחיר: 299 שקל. להשיג באתר שיאומי.

אוזניות redmi buds 3 (צילום: יחצ שיאומי)
אוזניות redmi buds 3 (צילום: יחצ שיאומי)

לנשים בלבד
לאחר שנים של פיתוח אדידס מציגה קולקציית חזיות ספורט חדשה, הפותרת את בעיית תנועות החזה במהלך פעילות גופנית ומדגישה את החשיבות של תמיכה נאותה בגוף האישה. קולקציית Bra Revolution מציעה פריטי כושר המותאמים למגוון סוגי אימונים, סטודיו, כוח וריצה: חזיות Studio ליוגה, לפילאטיס ולפעילויות אחרות בעצימות נמוכה עד בינונית, וחזיות Train, שנועדו לספק תמיכה מוגברת באימון אינטנסיבי יותר. הפעם בחרנו בחזיית Run, המציעה את תמיכת החזה הרבה ביותר ומשמשת למרחקים ארוכים וקצרים. טווח מחירים לקולקציית החזיות: 100־300 שקל. להשיג בחנויות אדידס נבחרות ובאתר הרשמי.