המותג האירופאי ELLESSE משיק, בשיתוף פעולה עם סדרת הילדים המוכרת "לוני טונס" קולקציה נוסטלגית לנשים ולגברים עם קריצה לעולמות הטניס. הקולקציה, הכוללת בין היתר שמלות, טייצים, טישירטים וכובעים, היא מדליקה והבדים נוחים ונושמים.
מחיר: 149.90־179.90 שקלים

ניתן להשיג בELLESSE במחיר_ 179.90 שח  (צילום: יח''צ חו''ל)
ניתן להשיג בELLESSE במחיר_ 179.90 שח (צילום: יח''צ חו''ל)

רשת נעמן משיקה סדרת קפסולה בעיצוב רטרו הכוללת כלי הגשה העשויים 100% זכוכית ממוחזרת. הכלים מיוצרים בתהליך המפחית את כמות המזהמים הנפלטים לאוויר, מצמצם שימוש בחומרי גלם חדשים ותורם לחיסכון באנרגיה. בין מוצרי הסדרה: צלחות, קערות הגשה, קראפים ובקבוקים, צנצנות וכוסות. אהבנו.
מחיר: 16־40 שקלים

נעמן סדרת קפסולה מזכוכית ממוחזרת (צילום: לינוי לנדאו דרור קאליש)
נעמן סדרת קפסולה מזכוכית ממוחזרת (צילום: לינוי לנדאו דרור קאליש)

המותג שיסיידו משיק מחדש את ESSENTIAL ENERGY, סדרה שכוללת שני מוצרי טיפוח: Essential Energy Hydrating Cream - קרם ל־24 שעות, Hydrating Day Cream SPF20 - קרם יום. שניהם קרמים מצוינים, עתירי לחות אך עם זאת נמרחים בקלות ולא כבדים בכלל.
מחיר: 270 שקלים

Shiseido Hydrating Day Cream_50ml__270 שח (צילום: יח''צ)
Shiseido Hydrating Day Cream_50ml__270 שח (צילום: יח''צ)

Linea היא סדרת סכינים חדשה מבית המותג הספרדי Arcos בעיצוב קיצי ואלגנטי. הסכינים בעלי להב מיקרו־משונן, מתאימים למריחה ולחיתוך לחמים וירקות ממש בקלות. להב הסכין מעוגל ולכן בטוח יותר לשימוש.
מחיר: החל מ־25 שקלים ליחידה, להשיג בסניפי Cook And Bake

ארקוס (צילום: דניאל לילה)
ארקוס (צילום: דניאל לילה)

תנובה משיקה בקבוקוני אלטרנטיב BIO – משקה על בסיס שיבולת שועל ושקדים מועשר בוויטמינים ובסידן. זו אלטרנטיבה טובה לחובבי משקאות היוגורט, אשר נמנעים מחלב פרה. המשקה מגיע במארז של שישה בקבוקונים - 100 מ״ל כל אחד. למשקה יש מרקם דומה לאקטימל, כשהטעם במקרה הזה מעט יותר אגוזי.
מחיר: 14.90־21.90 שקלים

בקבוקוני אלטרנטיב ביו  (צילום: יח''צ תנובה)
בקבוקוני אלטרנטיב ביו (צילום: יח''צ תנובה)

הקונצרן הצרפתי Bonduelle מגיע לישראל ומשיק בקטגוריית הקפואים שתי סדרות: קלויים – חצילים, פלפלים וזוקיני; וקלאסי – גרעיני תירס קפואים, אפונת גן מוקפאת ושעועית עדינה שלמה ומוקפאת. המוצרים איכותיים, המרקם של הירקות הקפואים מצוין וגם הטעם.
 מחיר: 13.90־24.90 שקלים

מוצרי Bonduelle (צילום: סטודיו אורית חן צדוק)
מוצרי Bonduelle (צילום: סטודיו אורית חן צדוק)

מותג הדרמו־קוסמטיקה CeraVe משיק את HYDRATING FOAMING OIL CLEANSER - שמן רחצה מקציף לפנים ולגוף המתאים גם לתינוקות. השמן מנקה ומזין את העור, אינו משאיר תחושת שומניות ונטול בישום. נהדר גם לילדים קטנים ופעוטות.
מחיר: 69.90־99.90 שקלים

סרווה שמן רחצה מקציף 69.90 שח  (צילום: יח''צ)
סרווה שמן רחצה מקציף 69.90 שח (צילום: יח''צ)

חברת זוגלובק משיקה סלמי בטעם כמהין, שמוצע גם במחלקת הנקניק הארוז וגם בפריסה במעדנייה. הנקניק החדש של זוגלובק טעים, אך טעמי הכמהין לא ממש דומיננטיים – בעיקר כשמשלבים אותו בכריך. מבחינתנו הם היו יכולים להיות הרבה יותר נועזים עם הטעם.
מחיר: 19.90־27.90 שקלים