תיק פנטהאוז: קולקציית תיקי האוכל של המותג YOLO מציגה צבעוניות לצד טרנדיות ונוסטלגיה. אין ילד שלא ימצא את הקופסה לטעמו בין מגוון העיצובים המוצגים על המדפים העמוסים בכל טוב. המוצר האהוב ביותר בקטגוריית תיקי האוכל של המותג מגיע בגודל אידיאלי ועם שכבה פנימית תרמית לשמירה על המזון טרי ורענן. תיקים נוספים שתמצאו ברשת הם תיק אוכל קומותיים, עם קומה נוספת לעוד אחסון לימים ארוכים יותר של בית הספר או לחוגים של אחה"צ, קופסה קשיחה וצבעונית שמחולקת לשלושה חלקים ומגיעה עם סט סכו"ם בתא נפרד, תיקי אוכל־שקית וקופסאות אוכל רטרו העשויות מפח, ממש כמו של פעם. טווח המחירים: 49־85 שקל. ניתן להשיג לצד בקבוקים תרמיים בעיצוב תואם או אחרים (בתשלום נפרד בטווח המחירים: 59־89 שקל) בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

תיקי אוכל רטרו, 69 ש''ח (צילום: סטודיו YOLO)
תיקי אוכל רטרו, 69 ש''ח (צילום: סטודיו YOLO)

מעמד לטלפון: רשת קרביץ מציגה מגוון ענק של בקבוקי שתייה העשויים מחומרים שונים במגוון נפחים ועיצובים, בהם בקבוקים של המותג BLOOM, הנמכר בלעדית ברשת. למותג לא מעט דגמים המתאימים לגן, לבית הספר היסודי, לתיכון ולאוניברסיטה - מבקבוק עם מעמד לטלפון הנייד ועד בקבוק בלתי שביר או כזה ששומר על איכות המים (יפני). מבקבוקי נירוסטה שומרי חום וקור ועד בקבוקי TRITAN חלקים או עם איורים לקטנטנים. טווח המחירים: 25־80 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.  

בקבוק נירוסטה (צילום: יחצ)
בקבוק נירוסטה (צילום: יחצ)

בקבוק שומר קור וחום (צילום: באדיבות קרביץ)
בקבוק שומר קור וחום (צילום: באדיבות קרביץ)

לאהוב אותה: קופסאות האוכל המודולריות של המותג הבריטי האיכותי black+blum משדרגות את חוויית האכילה מחוץ לבית. הקופסה שהבאנו עשויה פלדת אל־חלד איכותית שתשרת אתכם במשך שנים. דגמים נוספים של המותג מציעים קופסה העשויה מזכוכית לחימום האוכל, כאשר קופסה כפולה נוספת דואגת לאטימות מוחלטת ולהגנה מפני שבירה. המותג שם לו למטרה לקדם צרכנות חכמה בעולם בלי לפגוע בכדור הארץ, ולכן כל האריזות שלו הן נטולות פלסטיק. עוד סיבה טובה להשקיע באחת כזו היא העובדה כי החברה מעבירה 1% מרווחיה בכל בשנה לעמותות המקדמות את איכות הסביבה. הקופסה הגדולה מגיעה עם מזלג ומחיצה פנימית לחלוקת הארוחה ואטומה לחלוטין מפני נזילות, כך שלא צריך לחשוש מלקיחתה בתיק, גם אם הארוחה היא לא רק סנדויץ'. המחיר: 199 שקל. ניתן להשיג באתר swagg ובחנות הדגל ברחוב האומנות 12 בנתניה. המחיר: החל מ־169 שקל.

black+blum קופסת אוכל (צילום: יחצ)
black+blum קופסת אוכל (צילום: יחצ)

הקפדן מיפן: מותג הכלים התרמיים הפיל היפני מציג סדרת בקבוקים איכותית בעיצוב קפדני, הזמינה בנפחים של 360, 480 או 600 מ"ל, בעלי פטנט בידוד ואקום השומר על קור וחום לאורך זמן. לבקבוקים ציפוי נון־סטיק פנימי הנוגד כתמי שתייה (קפה, תה), והם בעלי מכסה חכם לפתיחה נוחה בלחיצה ותפעול ביד אחת, נעילת ביטחון המונעת נזילות בכל זווית ומעצור המונע סגירה. הבקבוקים של הפיל היפני בעלי משקל קל במיוחד, BPA FREE ונוחים לנשיאה. כל חלקי הבקבוק ניתנים לפירוק בקלות ומאפשרים ניקיון יסודי. טווח המחירים: 199־239 שקל. ניתן להשיג בחנויות המטיילים והמתנות המובחרות ובאתר Zojirushi.

בקבוקים תרמיים של הפיל היפני  (צילום: יחצ חול)
בקבוקים תרמיים של הפיל היפני (צילום: יחצ חול)

מדפיסים תיאבון: גם באתר האונליין אהבה קטנה תמצאו את קופסאות האוכל המחולקות של סיסטמה עם אפשרות התאמה אישית והדפסת שם או אמירה מעוררת תיאבון לפי בחירה. הקופסאות עשויות מפלסטיק איכותי ללא ביספינול וידידותיות לסביבה. הן מתאימות לשימוש במיקורגל, במדיח ובמקפיא. קופסת אוכל בנפח 1.4 ליטר עם חלוקה פנימית לשלושה תאים בשתי קומות במחיר: 49 שקל. קופסת אוכל בנפח 1.25 ליטר עם חלוקה פנימית לחמישה תאים בשתי קומות וקופסה נפרדת לרוטב במחיר: 69 שקל. ניתן להשיג באתר החברה.

אתר אהבה קטנה קופסאת אוכל המחיר 69 ש''ח (צילום: יחצ)
אתר אהבה קטנה קופסאת אוכל המחיר 69 ש''ח (צילום: יחצ)

עידן הקרח: בקבוק שתייה אקולוגי העשוי מ־TRITAN USA, אטום לחלוטין וללא BPA של חברת GoNature בעל עיצוב ארגונומי עם פינות ותבריגים עגולים למניעת הצטברות חיידקים. הוא מתנתק בקלות, שומר על הטעם הטבעי ובעל פתח רחב, המאפשר הוספת קרח. הבקבוק מוצע בשלושה צבעים לבחירה - ירוק, כחול ואפור, ובשני נפחים ודגמים - 750 סמ"ק עם קש סיליקון קפיצי או 850 סמ"ק עם פקק הברגה. המחיר: 69־79 שקל. ניתן להשיג באתר החברה וברשתות ציוד למטיילים.

בקבוקים אקולוגיים (צילום: go nature)
בקבוקים אקולוגיים (צילום: go nature)

נאטם בקליק: השנה מציגה חברת שורש ליין שלם של בקבוקים המיוצר בישראל במגוון רחב של צבעים, עיצובים ונפחים - כולם מגיעים עם פקק חדשני (פטנט רשום) קל לתפעול, ללא הברגה (קליקסיל) ושנפתח במהירות, אוטם את הבקבוק בקליק ומאפשר זרימת מים גבוהה בעת השתייה. בקבוקי ACT CLICKSEAL עשויים מ־TRITAN איכותי ומוגן מנזילות והם קלים וחזקים עם ידית אחיזה לנוחות ולתלייה על התיק. החברה מקפידה על בקרת איכות מחמירה, והבקבוקים שלה נטולי BPA ו־PVC. הבקבוקים באים בשלושה צבעים - כחול, כתום ואפור, ובשני נפחים: 700/950 מ"ל. המחיר: 109־119 שקל. ניתן להשיג בחנויות המטיילים, ההנעלה והספורט המובחרות.

בקבוקי אקט של שורש (צילום: יחצ)
בקבוקי אקט של שורש (צילום: יחצ)

למניעת החלקה: רשת COOK AND BAKE מציעה מגוון רחב של בקבוקי שתייה בעיצובים טרנדיים או קלאסיים לכל גיל. המותג Boddels, למשל, מציע בקבוק העשוי מפלדת אל־חלד בעל דופן כפולה,  עם טכנולוגיית BPA FREE המונעת חלודה, בעיצוב נקי וקלאסי בצבע כסוף ועם חבק צבעוני העשוי מסיליקון המונע החלקה מהיד. מכסה ההברגה אטום לנזילות. המשקאות נשמרים קרים עד 24 שעות וחמים - עד 12 שעות. המחיר: 180 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת COOK AND BAKE.

חומר טוב: מותג התינוקות והילדים האמריקאי NUBY מציג בקבוק העשוי מ־TRITAN (דמוי פלסטיק וזכוכית) חדשני וחזק במיוחד, המשולב עם פייה היגיינית נשלפת בלחיצה, מותאם במיוחד לילדים מגיל שנתיים ועד שש ועמיד מאוד לחבטות ולזעזועים. פיית הבקבוק נשלפת ונסגרת בלחיצה פשוטה, ובכך שומרת על היגיינה מרבית. נפח הבקבוק 540 מ"ל והוא בעל ידית נשיאה נוחה. בקבוקי הסדרה זמינים בשלל הדפסים המתאימים לבנות ולבנים: רובוטים, חדי־קרן, כרישים, ממתקים ושאר אלמנטים ודמויות שילדים אוהבים! המחיר: 85 שקל. ניתן להשיג בחנויות השיווק המובחרות ובאתר היבואן אינטרסן.

אוכלים, מנגנים, יוצרים: תיק אוכל לקטנים בעיצוב גיטרה מבית חברת העיצוב SUCK UK עשוי מפלסטיק קשיח, כולל ידית אחיזה וסוגרים ממתכת לסגירה ולאטימה של הקופסה. התיק מגיע עם סט מדבקות מדליקות בעיצוב שנות ה־80 לעיצוב אישי וליצירה על גבי קופסת האוכל. המחיר: 109 שקל. המידות: אורך - 27.5 ס"מ, רוחב - 15 ס"מ, גובה - 7.8 ס"מ. ניתן להשיג באתר Gadgetshop.

מתכופף כשצריך: בקבוק סיליקון צבעוני לשתייה קרה בנפח של 500 מ"ל, קל וקומפקטי, מתקפל לחצי מגודלו ומתאים לנשיאה בתיק בלי לתפוס מקום. הבקבוק בטוח לשימוש, אינו רעיל, BPA FREE ואינו סופג ריחות וטעמים. הבקבוק בעל מכסה העשוי מפלדת אל־חלד ובעל סגירה הרמטית למניעת נזילות וטפטופים, קל לניקוי ומתאים לשימוש במדיח כלים. המחיר: 25 שקל. ניתן להשיג בסניפי רשת תמנון ברחבי הארץ.

בקבוק סיליקון מתקפל ב-25 ש''ח (צילום: מוריה באבי)
בקבוק סיליקון מתקפל ב-25 ש''ח (צילום: מוריה באבי)

החלוקה החכמה: קרביץ מציעה מגוון קופסאות אוכל ממותגות עם כיסוי תרמי לשמירה על חום/קור לכיתות הנמוכות וקופסאות אוכל המחולקות לאחסון מזון לכל גיל. לצד המותגים המוכרים, המקומיים והבינלאומיים, בסניפי הרשת תמצאו גם את המותג הבלעדי BLOOM, המציע חלוקה מאורגנת וחכמה של המזון מחומרים איכותיים ובגדלים, צבעים ועיצובים שונים. טווח המחירים של קופסאות האוכל: החל מ־20 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

קופסת אוכל מחולקת לשלושה חלקים  (צילום: באדיבות קרביץ)
קופסת אוכל מחולקת לשלושה חלקים (צילום: באדיבות קרביץ)

בלי להזיע: בקבוק מדגם TERRAIN, גם הוא של חברת שורש, עשוי מנירוסטה איכותית, מעוצב ופונקציונלי, בעל דופן כפולה ובידוד ואקום לשמירה על נוזלים קרים עד 24 שעות ונוזלים חמים עד 12 שעות. הבקבוק מצויד בפקק הפטנט קליקסיל והוא נשאר יבש (לא מזיע). הוא מגיע בשלושה צבעים - כחול, ירוק ושחור בנפח של 700 מ"ל. המחיר: 159 שקל. ניתן להשיג בחנויות המטיילים, ההנעלה והספורט המובחרות.

בקבוק קליקסיל מנירוסטה  (צילום: ישראל פורלנדר)
בקבוק קליקסיל מנירוסטה (צילום: ישראל פורלנדר)

בקבוק טריטן חזק (צילום: יחצ חול)
בקבוק טריטן חזק (צילום: יחצ חול)

תרמיולו קבוצתי (צילום: סטודיו יולו)
תרמיולו קבוצתי (צילום: סטודיו יולו)

ארוחה בהרכבה לדרך: סדרת המוצרים Sistema To Go מציעה בין שלל מוצריה גם קופסאות אוכל לגן, לבית ספר, למשרד, לספורט, לפיקניק ולכל פעילות מחוץ לבית. מוצרי החברה מיוצרים בניו זילנד לפי התקנים המחמירים בעולם ועשויים מפלסטיק איכותי (פוליפרופילן) שאינו מכיל כימיקלים מזיקים. קופסאות האוכל של סיסטמה מיועדות לאחסון, להקפאה, לבישול ולחימום מזון במיקרוגל, והן מותאמות לאחסון מודולרי (נערם) לניצול מרבי של שטח האחסון בארון. אטימותן לאוויר מאפשרת שמירה על טריות המזון לאורך זמן. בקולקציה של סיסטמה תמצאו קופסאות אוכל ובקבוקי שתייה בטווח המחירים: 24־65 שקל. ניתן להשיג ברשת חנויות ארקוסטיל קיטצ'ן ובמגוון חנויות.

סדרת sistema  (צילום: מאגר תמונות מילניום)
סדרת sistema (צילום: מאגר תמונות מילניום)