חשמלית ושמה תשוקה: ספל פורצלן עם מכסה על פלטת חימום חשמלית יבטיח הנאה מהמשקה החם לאורך זמן. הפלטה החשמלית מתחברת באמצעות USB ושומרת על טמפרטורה של עד 55 מעלות. גוף המחמם כולל חיישן משקל להפעלה ולכיבוי אוטומטי, והוא מצויד ברגליות הגבהה לשם הרחקה מהשולחן להגנה. המוצר זמין בוורוד, בשחור ובלבן. המחיר: 69 שקל. ניתן להשיג באתר Gadgetshop.

כוס פורצלן עם פלטת חימום חשמלית (צילום: יחצ חול)
כוס פורצלן עם פלטת חימום חשמלית (צילום: יחצ חול)

חורף Cozy :FOX HOME משיקה בימים אלו את קולקציית Cozy המפנקת, שמזמינה לחבק את האפרוריות שבחוץ, להפוך אותה לחמימה ולרכה ולהעביר את הזמן בבית בהתכרבלות נעימה. פריטי הקולקציה מאופיינים בגוונים של אפור וקרם. בין הפריטים ניתן למצוא כרבוליות אישיות בגודל של 130X180 ס"מ (80 שקל) באפור כהה ובקרם, נעלי בית אפורות שבתוכן בד רך דמוי פרווה לבנה רכה (50 שקל), זוג גרביים חמימים עם בד רך דמוי פרווה (50 שקל) והמתנה האידיאלית לחורף לכל מי שסובל מקור - בקבוק חם מעוצב (50 שקל). פריטי קולקציית Cozy זמינים בחנויות FOX HOME ובאתר.

fox home כרבולית (צילום: טל טרי)
fox home כרבולית (צילום: טל טרי)

מצעים של חמישה כוכבים: המותג Linenz מציע חוויית שינה של מלון יוקרתי עם מצעים איכותיים. תהליך הייצור מתבצע בארץ, והחברה משווקת ישירות לצרכן עם שליחות עד הבית. כל המצעים במותג Linenz עשויים מ־100% כותנה מצרית בצפיפות 500־600 חוטים לאינץ'. השילוב של חומר הגלם הייחודי של Linenz עם תהליכי פיניש ירוקים וידידותיים לסביבה יוצרים מגע מיוחד של רכות מלטפת אשר משתבחת מכביסה לכביסה. מארז מצעים זוגי מקולקצייתHOTEL COLLECTION בדוגמת ג'אקארד אלגנטית בגדלים 160/200 ס"מ או 180/200 ס"מ ב־509 שקל (במקום 679 שקל) זמין לרכישה באתר החברה.

סט מצעים אפור פנינה קלאסי עם פס לבן במותג ליננז (צילום: jerome lebrun)
סט מצעים אפור פנינה קלאסי עם פס לבן במותג ליננז (צילום: jerome lebrun)

המיטה המרופדת: אחרי שכבשה את שוק מזרני הפרימיום ומצעי הפרימיום, חברת סוהם נכנסת גם לעולם המיטות עם מיטה מרופדת, שיקית וגבוהה במראה יוקרתי, המיוצרת בנגריית בוטיק בישראל עם נגרות "של פעם" לעמידות לאורך שנים. המיטה מרופדת בכמה שכבות עם חיבורי מיטה חזקים במיוחד מעץ לבוד, זוויות מתכת מחוזקות ובסיס מיטה העשוי מעץ אורן מרופד. המחיר: החל מ־3,490 שקל (למיטה ברוחב 140 ס"מ). אפשר להזמין בכל גודל ובכל צבע בד שתרצו. ניתן להשיג בסניפי ורדינון ובאתר החברה.

מיטה מרופדת של סוהם  (צילום: יחצ דג הזהב)
מיטה מרופדת של סוהם (צילום: יחצ דג הזהב)

עטופים באלגנטיות: קולקציית הפיג'מות לחורף הקרוב של ZOHARA מפנקת בסטים מעוצבים בסטייל מבדים דקים, רכים, נעימים ונושמים. בין הדגמים מצאנו סטים במראה בייסיק של חליפות שיתאימו גם לשעות הפנאי בבית ומחוצה לו, לצד סטים "מחויטים" יותר של חולצה מכופתרת עם מכנסיים קצרים או ארוכים בגזרות משוחררות. הצבעים השולטים בקולקציה: שוקולד, מוקה, ירוק זית, אפור מלאנז', אפור כהה ושחור. טווח המחירים: 329־379 שקל. ניתן להשיג באתר המותג.

zohara  (צילום: ליאור קסון)
zohara (צילום: ליאור קסון)

קיפי אין טאץ': המותג דפנה מבית טבע נאות מציע לחורף הקרוב קולקציית נעלי בית לנשים, לגברים, לילדים ולפעוטות. נעלי הבית עשויות מחומרים חמים ונעימים בשלל צבעים וטקסטורות ובשני דגמים עיקריים: הדגם "קיפי" הנוסטלגי - משובץ בעל רוכסן וסוליה נוחה, שהפך במרוצת השנים לאייקון ישראלי חורפי - ודגם נוסף ופתוח לנעילה קלה ומהירה עם פרווה מחממת. לכל נעלי הבית רפידה עבה ורכה וסוליית פוליאוריתן מוזרקת לעמידות לאורך זמן ונגד החלקה. המותג מיוצר בישראל. טווח המחירים: 69־129 שקל. ניתן להשיג בסניפי טבע נאות ובאתר.

מציעים מצעים: קולקציית מצעים חדשה של Aeroflex מציעה סוגים שונים של מצעים, בהם סדרת בדים המורכבים מ־100% כותנה באריגת סאטן בצפיפות 300 חוטים למראה עשיר עם מגע רך ומפנק, בדים בעלי טכנולוגיית Comfort Cool עם יכולת נידוף מהירה ובדי אנטי־פילינג למניעת תופעת הכדוריות לאחר הכביסה ועם אפקט אל־קמט, המפחית משמעותית את הקמטים בבד לאחר הכביסה. המחירים: החל מ־399 שקל, בהתאם לדגם ולגודל. את המצעים ניתן להשיג בסניפי Aeroflex בפריסה ארצית.

aeroflex - סט מצעים דגם maze  (צילום: יחצ)
aeroflex - סט מצעים דגם maze (צילום: יחצ)

מתכרבלים בסטייל: ערד טקסטיל משיקה בימים אלה קולקציית כרבוליות חדשה, שמציעה מגוון שמיכות מפנקות בצבעוניות חורפית טרנדית. מהמפנקות שמצאנו בקולקציה היא שמיכה דו־צדדית מהדגם "נורט" - שמיכה חורפית רכה ומפנקת עם מילוי, כשמצדה האחד טקסטורת פליז קטיפתי ומצדה האחר בד צמרירי לחימום ימי החורף הקרים. השמיכה מגיעה בוורוד, בתכלת, בלבן ובאפור עם כיסוי בד בצבעוניות תואמת לאחסון נוח. השמיכה מוצעת במידות 150/200 ס"מ או 220/200 ס"מ לבחירה. טווח המחירים: 439־599 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת ובאתר האונליין.

ערד טקסטיל  (צילום: עדי גלעד)
ערד טקסטיל (צילום: עדי גלעד)

מסיבת פיג'מות: רשת אפרודיטה משיקה קולקציה של הלבשת פנאי, הכוללת פריטי לבוש חורפיים לבית, כמו פיג'מות, חלוקים, גרביים ונעלי בית במנעד רחב של עיצובים, גזרות ומידות (חלקן עד XL5). מבין הפיג'מות הסדרה "אינטרלוק" - בדים דקים, קלילים ונעימים למגע, 100% כותנה וגזרות נשיות. סקאלת הצבעים מונוכרומטית או צבעונית. מוצעת גם סדרה נוספת העשויה מבד במבוק אקולוגי, אנטי־בקטריאלי, טבעי ורך. המחיר לפיג'מות ולחלוקים: החל מ־99 שקל. המחיר לנעלי הבית: החל מ־49 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית ובאתר.

ארבע עונות: סדרת שמיכות הצמר הטבעי של הולנדיה מציגה חידוש: שמיכת Four Season, שמתאימה לכל עונות השנה, במילוי 100% צמר אלפקה טבעי אוסטרלי טהור ובמעטפת של בד כותנה סאטן במגע משי רך ונעים. היא מורכבת משתי שמיכות נפרדות במשקלים שונים המחוברות בכפתורים - שמיכה קלה במשקל 200 גרם למ"ר שמתאימה לקיץ ולאביב ושמיכה נוספת במשקל 300 גרם למ"ר שמתאימה לסתיו. כאשר מחברים בקלות את שתי השמיכות לשמיכה אחת, מקבלים שמיכת חורף מפנקת במשקל של כ־500 גרם למ"ר. השמיכה שומרת על טמפרטורת הגוף, מאפשרת נידוף לחות ומספקת חמימות יוצאת דופן בזכות הצמר המבודד. השמיכה מגיעה בשני גדלים. המחיר: החל מ־2,470 שקל, תלוי בגודל. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית או באתר.

הולכים על עננים: גם רשת מקס סטוק מציעה כהרגלה מגוון רחב מאוד של פריטים לחורף חם ומפנק, בהם נעלי בית בעיצובים שונים, גרביים מעוצבות, פיג'מות, גופיות חמות, מגפי גשם לילדים, פריטים ממותגים בכיכובם של דמויות מוכרות, כובעי חורף צבעוניים, כפפות, צעיפים, מחממי אוזניים, כרבוליות, שמיכות, בקבוקי מים חמים ועוד. מצאנו נעלי בית־מגפונים רכים ונעימים, כמעט כמו ללכת על ענן, ב־25 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

גרב נעלי בית חצי מגף פרווה (צילום: יוגב אזוגי)
גרב נעלי בית חצי מגף פרווה (צילום: יוגב אזוגי)

הזוג המוזר: שונאים לצרף גרביים זה לזה לאחר הכביסה? הנה הפתרון: גרביים בודדים של המותג הבריטי United Oddsocks המייצר מגוון מארזי גרביים צבעוניים לא תואמים, כלומר לכל גרב אין בן זוג זהה מתוך מטרה לאפשר לכם לשנות את הלוק בכל יום ובכל לילה מחדש ולהתאים אותו למצב הרוח שלכם. המחיר: 80 שקל לשש יחידות. ניתן להשיג באתר SWAGG ובמתחם החדש ברחוב האומנות 12, נתניה.

גרביים צבעוניות  (צילום: united oddsocks)
גרביים צבעוניות (צילום: united oddsocks)

מחבקים כריות: קטגוריית החורף של רשת ג'מבו סטוק מציגה מגוון רחב של מוצרים מחממים שיעזרו לכם להעביר את עונת החורף בחמימות. קולקציית החורף 22־23 לכל המשפחה כוללת נעלי בית בדגמים פרוותיים ורכים, שמיכות כרבולית ליחיד או לזוג, כפפות, מטריות, שמיכות פוך ועוד. הפריט שבחרנו לקחת איתנו למיטה החמה הוא כרית חימום. המחיר: 25־30 שקל. ניתן להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ ובאתר.