מרשמלו במקום חלב: חברת משקאות שיבולת השועל מהגדולות בעולם OATLY מציעה לחורף 2023 משקה בטעם שוקו כתחליף לשוקו העשוי מחלב. כמו כל משקאות OATLY, הוא מבוסס על שיבולת שועל, מים ותוספת ארומה טבעית המספקת את טעם השוקו הקרמי. לשיבולת השועל יש מתיקות טבעית ועם מעט סוכר מקבלים את טעם השוקו המושלם. במוצר קיימים שומנים בלתי רוויים משמן לפתית, המעניקים למשקה מרקם קרמי וסידן, ויטמין D2 וויטמין B12, אשר מבטיחים איזון תזונתי. אין צורך לשמור בקירור ואפשר לאחסן לאורך זמן בטמפרטורת החדר. המלצה חמה לחורף: ניתן לחמם את המשקה, להוסיף מרשמלו ולהגיש באהבה למיטה.

משקה שיבולת שועל אוטלי  (צילום: יחצ חול)
משקה שיבולת שועל אוטלי (צילום: יחצ חול)

נמס בכוס: סדרת המרקים הנמסים בכוס של אסם מבטיחים טעם חמים וביתי בהכנה מהירה. תוכלו לקחת את הארוחה לדרך או לעשות הפסקה של רגע חם ביום חורפי בבית או במשרד. כל מה שנדרש הוא להוסיף מים חמים ולהתפנק. המרקים כולם מכילים 100% רכיבים טבעיים ללא חומר משמר או צבע מאכל. הטעמים בסדרה: טעם ירקות, טעם אפונה טעם עוף, טעם פטריות וטעם עגבניות. המחיר, על פי אתר פרייסז: 4.90־9.90 שקל ליחידה. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה.

מרק נמס בכוס של אסם (צילום: סטודיו אסם)
מרק נמס בכוס של אסם (צילום: סטודיו אסם)

יופי נחמה: תפריט משקאות השוקולד של רשת מקס ברנר מציע מגוון של משקאות חורפיים, מפנקים וחמים שמתאימים במיוחד לעונה הקרה ולימים הגשומים שמביאים איתם את החשק למתוק ולמשקאות מנחמים. בין המשקאות בתפריט מוצעים צ'אי שוקולד, שוקולה מרשמלו, שוקולה קצפת שוויצרי והמשקה האייקוני של הרשת השוקולטה, משקה שוקולד איטלקי מרוכז עם קרם וניל המוגש בשלושה טעמים לבחירה - שוקולד חלב, שוקולד לבן ושוקולד מריר - וקיימת גם אופציה טבעונית ושוקולטה OREO. טווח המחירים למשקאות השוקולד החמים: 24־26 שקל. ניתן להשיג בסניפי הרשת בפריסה ארצית.

השוקולטה של מקס ברנר (צילום: יחצ)
השוקולטה של מקס ברנר (צילום: יחצ)

לשתות ולרזות: חברת הרבלייף מציעה לקראת החורף מרק עגבניות גורמה להכנה ביתית, העשיר בסיבים תזונתיים ובחלבונים המסייעים לתחושת שובע לאורך זמן רב. המרק מתאים כארוחת ביניים, כמנת פתיחה לארוחה או כארוחת לילה. המרק מתובל בעשבי תיבול ים־תיכוניים ומתאים גם לצמחונים. מומלץ על ידי החברה כחלק מתוכנית להפחתת משקל ושמירה על אורח חיים בריא. הרכב תזונתי במנת אבקת מרק (32 גרם): קלוריות - כ־100 קק"ל, חלבון - 7 גרם. המחיר: 221 שקל ל־672 גרם (כ־21 מנות מרק). ניתן להשיג באתר החברה.

מרק עגבניות (צילום: יחצ הרבלייף)
מרק עגבניות (צילום: יחצ הרבלייף)

סחלב פראי: חנויות הנוחות בתחנות של דלק ג'ו מציעות לכם לעצור להתרעננות עם משקה סחלב חם, מחמם, מרגיע ומשביע. מדובר במשקה סמיך וחם המבוסס על חלב, קורנפלור ותבלינים (עם מעט מי ורדים). מקורו במזרח התיכון והוא פופלרי יותר בעונת החורף. הוא מוגש עם קוקוס קלוי, שברי בוטנים ואבקת קינמון. המחיר לכוס סחלב חם: 10 שקלים. ניתן להשיג בחנויות הנוחות דלק ג'ו.

לישון טוב: מותג התה הישראלי ויסוצקי, ששואף להוביל את הטרנד Benefits הנפוץ בעולם ולסייע בניהול אורח חיים בריא, השיק לאחרונה את GOOD NIGHT, סדרת חליטות מרגיעה לשעות הערב, במטרה להוריד קצב, לאזן את החיים ולהכין את הגוף לשינה טובה בסיום היום. חליטות GOOD NIGHT נרקחו מצמחים ומפרחים בשילוב רכיבים, כמו קמומיל, מליסה, פסיפלורה ושומר, הידועים בסגולותיהם המרגיעות. הסדרה מציגה שני טעמים בעלי ארומה נעימה וללא קפאין - קמומיל לבנדר וקמומיל מליסה. טווח המחירים לצרכן: 20־23 שקל.

ויסוצקי good night לילה-טוב (צילום: יוסי מור)
ויסוצקי good night לילה-טוב (צילום: יוסי מור)

חובק עולם: סדרה חדשה מבית פומפדור העולמית כוללת מוצרים ללא קפאין וללא חומרים משמרים. מותג התה והחליטות משיק לחורף 2023 סדרת חליטות חדשה בקונספט עולמי, הכוללת תערובות איכותיות בטעמים מיוחדים שנוצרו בידי מומחי התה של המותג ומתכתבים עם טרנד הבריאות העולמי. הסדרה המיועדת לימי החורף כוללת שלושה טעמים - מנטה־מרוקאי, תפוז־ספרדי ותפוח־טורקי. חומרי הגלם שמהם עשויות החליטות נבחרים בקפידה ועוברים היישר מהקטיף למעבדות בגרמניה לבדיקות איכות מחמירות. המחיר המומלץ לצרכן: 13 שקל. ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות.

צאי מסלה פומפדור (צילום: שאטרסטוק)
צאי מסלה פומפדור (צילום: שאטרסטוק)

קפוצ'ינו לדרך: מותג קפה נמס של עלית משיק לראשונה את סדרת קפה נמס קפוצ'ינו בשקיות אישיות לדרך. מדובר באבקה להכנת משקה קפה בטעם קלאסי ובטעם וניל, המגיעה באריזות אישיות שמתאימות לשימוש ברגע שתרצו להיטען באנרגיות מחודשות בבית, בדרך למשרד, בלימודים, בטיול משפחתי או בחופשה עם חברים. כל מארז מכיל עשר מנות אישיות, ואופן ההכנה פשוט, קליל ונוח: רק למזוג מים חמים - והמשקה מוכן. המחיר לצרכן, על פי אתר פרייסז: 18.90־27.70 שקל לחבילה במשקל 200 גרם. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ונקודות המכירה.

נמס קפוצינו  (צילום: יח''צ שטראוס)
נמס קפוצינו (צילום: יח''צ שטראוס)

שיק צרפתי: קרפור ישראל השיקה לאחרונה שלוש סדרות תה במחיר שובר שוק. סדרות התה והחליטות מיוצרות בחבל אוברנייה בצרפת. החברה מציעה, למשל, סדרת תה ירוק בטעמי נענע, לימון וטעם טבעי.

מוצעת גם סדרת חליטות ללא קפאין בטעמי קמומיל, לימונית, לואיזה, פירות אדומים, רויבוש וניל וטיליה, המגיעה מחבל פרובנס, מייצרת חוויה ארומטית ומסייעת לעיכול, לרוגע ולשינה. סדרה נוספת של החברה היא סדרת התה השחור המוצעת במגוון טעמי לימון, פירות יער ותה אינגליש ברקפסט המסורתי. המחיר: 6.90 שקלים ל־25 שקיקים. ניתן להשיג בסניפי SUPER, יינות ביתן ומגה.

תה פירות אדומים (צילום: באדיבות קרפור)
תה פירות אדומים (צילום: באדיבות קרפור)

משיבולת שועל: תפריט החורף של רשת REBAR נושא את השם המחייב I'M HOT, והוא מציע ארבעה משקאות חמים על בסיס שיבולת שועל טבעונית. המשקאות בעלי מרקם עשיר ומציעים את הטעמים הפופולריים של שוקולד (עם אגוזי לוז, בננה צ'יפס ומשקה שקדים), צ'אי (עם ג'ינג'ר, קשיו, דבש ומשקה סויה וניל), פיסטוק (רוטב הפיסטוק מוגש עם קוקוס קלוי, תמר ומשקה סויה וניל) ובננה (עם פקאן מקורמל, רוטב לוז־קרמל, סילאן ומשקה שקדים). מחיר כל משקה: 20 שקל. התפריט זמין בכל סניפי הרשת בפריסה ארצית.

על המשקל: רשת טיב טעם מקימה מחלקת חליטות תה עשירה ומגוונת שתפעל במהלך החורף עם כ־50 סוגי חליטות תה ללא חומרים משמרים במגוון רחב של טעמים ארומטיים, כמו חליטת פירות עם פפאיה, מנגו, קוקוס, אננס, ורד הבר והיביסקוס, חליטת תה ירוק אפרסק, חליטת סיידר חם עם תפוח עץ, פפאיה, אוכמניות, קליפות הדרים ומנגו, חליטת תפוח עם קינמון וצימוקים, חליטת תה ירוק עם יסמין וחליטת צ'אי הודי מסאלה. המחיר: 11.50־14.90 שקל ל־100 גרם. ניתן להשיג בכל סניפי הדגל של טיב טעם.

טיב טעם מחלקת חליטות תה (צילום: גדי לוי)
טיב טעם מחלקת חליטות תה (צילום: גדי לוי)

חמים על הבר: בחנות הקונספט של ויסוצקי TLAB משיקים ספיישל משקאות חורף בהגשה מבר של משקאות הנרקחים במקום ומבוססים על תערובות תה עם פירות וירקות טריים, תבלינים ושורשים טריים ללא חומרים משמרים. התה החלוט מועבר לחביות ונמזג מברזי בירה לכוסות יפות ורב־פעמיות.

בתפריט המשקאות החמים מוצעים גם משקאות בשילוב מאצ'ה יפנית ופניני טפיוקה המבושלות במקום. מצאנו בתפריט מאצ'ה יפנית וחלב חם מוקצף, תה ארל גריי עם חלב מוקצף, סוכר חום וקקאו ותה ירוק עם ג'ינג'ר, דבש ולימון ב־18 שקל כל אחד. מצאנו גם תה שחור, קברנה סוביניון, רום, קמפארי, תבלינים ופירות אדומים ב־34 שקל ו"תערובת היום" שמשתנה מדי יום ב־14 שקל. ניתן להשיג בחנות הקונספט TLAB ברחוב החשמונאים 103 בתל אביב.