חברת גורי משיקה את המותג TRU המציע מגוון מוצרי מזון מופחתי קלוריות וסוכר ומבוסס על הממתיק TRUVIA של ענקית חומרי הגלם "קרגיל". בימים אלה עלו על המדפים ארבע קטגוריות של המותג: רטבים אסייתיים (צ’ילי מתוק וסויה), סירופים (מייפל ושוקולד), טבלאות שוקולד וריבות, ובהמשך השנה צפויות להיכנס סדרות נוספות. ניסינו את המייפל שהיה נהדר, וגם רוטב הצ’ילי שטעמנו לא אכזב.

מחיר: 12.90־22.90 שקלים

מותג חדש מופחת קלוריות TRU (צילום: יחצ)
מותג חדש מופחת קלוריות TRU (צילום: יחצ)

חברת MIYO SCENT, שמתמחה במפיצי ריח טכנולוגיים ומוצרי בישום אקולוגיים, משיקה את סופר קיו 2.0 - מפיץ ריח הפועל באמצעות גלי קול. למכשיר יש גם בלוטות’, כך שאפשר לשלוט בו מרחוק באמצעות אפליקציה בנייד. המפיץ מעוצב ואלגנטי, מתאים גם לחללים גדולים (עד 120 מ"ר) וניתן להפעלה באמצעות חיבור לחשמל או סוללות. כל הניחוחות עשויים משמנים ארומטיים והם אקולוגיים, כשכל קפסולה מספיקה עד חודשיים. פתרון נהדר לחללי הבית עם ניחוחות מעולים שמתפזרים בצורה מאוזנת באוויר. מוצר נהדר, אם כי מעט יקר.

מחיר: מכשיר: 429 שקלים, קפסולות במארזים של 3־6: 199־375 שקלים

סופר קיו (צילום: סטודיו מוש)
סופר קיו (צילום: סטודיו מוש)

רשת אופטיקה הלפרין משיקה קולקציית משקפי ראייה אופנתיים לילדים שכוללת 20 דגמי מסגרות במראה טרנדי ושלל צבעים. הקולקציה החדשה מדברת בשפה אופנתית מבלי להוריד מהיציבות והאיכות של המשקפיים.

מחיר: 199 שקלים

אופטיקה הלפרין (צילום: נורית שנקר יחצ)
אופטיקה הלפרין (צילום: נורית שנקר יחצ)

מותג האיפור “קיילי קוסמטיקס” מבית קיילי ג’נר משיק את Lip Blush - ארבעה גוונים של שפתונים בגימור מט אטום שאמורים להחזיק עד שמונה שעות. השפתונים מתונים יחסית מבחינת גוונים, ויש להם ניחוח ונילי קל, אך למרות ההבטחה לעמידות גבוהה, היה צורך לחדש אותם כל כמה שעות.

מחיר: 80 שקלים

Lip Blush (צילום: יחצ)
Lip Blush (צילום: יחצ)

מחלבת יטבתה חוזרת עם מהדורה חורפית מוגבלת של משקה חלב בטעם שוקולד מריר. למשקה יש טעמים דומיננטיים של שוקולד מריר, והוא לא מתוק מדי. הוא מעט יותר סמיך משוקו רגיל ובעל מרקם קטיפתי.

מחיר: 4.83־13.90 שקלים

משקה שוקולד מריר (צילום: סטודיו שטראוס)
משקה שוקולד מריר (צילום: סטודיו שטראוס)

מותג היוגורטים “מולר” מרחיב את סדרת Muller Froop עם שלושה מעדני יוגורט מוקצפים בטעמים וניל צרפתי, תות ובננה לוטי. ליוגורטים החדשים יש מרקם אוורירי מאוד, שיענג כל אוהב קצפת. הטעמים מתוקים במידה וסוגרים את פינת הקינוח.

מחיר: 3.50־5.90 שקלים

Muller Froop (צילום: יחצ)
Muller Froop (צילום: יחצ)

מותג הפסטה האיטלקי "ברילה" מציע את מוצריו באריזות חדשות ללא חלון הפלסטיק המוכר, במסגרת הקמפיין “אריזה חדשה, אותו טעם נפלא, פחות פלסטיק”. בכך הוא למעשה מעודד קיימות ומאפשר מיחזור מלא של האריזות.

מחיר: החל מ־4.90 שקלים

אריזות חדשות של ברילה (צילום: אסף לוי)
אריזות חדשות של ברילה (צילום: אסף לוי)

מותג הטיפוח SABON משיק את GLOW FACE CARE - סדרת מוצרים לטיפוח הפנים המבוססת על מינרלים מים המלח וורד דמשק (צמח בעל סגולות טיפוח) בניחוח פרחוני. בין המוצרים בסדרה:

Rose Steam - תערובת של מלחי ים המלח ועלי כותרת של ורד דמשק מיובשים, שמתאימה לשימוש ביתי עם אדים לניקוי רעלים; תמצית Rose Water in Oil שמרעננת את העור, מוסיפה לחות ותחושה של מיצוק; Rose Serum in Oil - סרום להזנה וחידוש הזוהר הטבעי של העור; ו־Rose Soft Cream - קרם עתיר לחות המתאים ליום וללילה ומכיל פיגמנטים מחזירי אור שמספקים אפקט זוהר.

מחיר: 95־289 שקלים

Rose Steam (צילום: Face Care 22 - full line,רונן מנגן)
Rose Steam (צילום: Face Care 22 - full line,רונן מנגן)