דגני הבוקר “האני נאט צ’יריוס” של נסטלה באריזה אישית מגיעים לישראל. דגני הבוקר, המבוססים על דגנים מלאים, ישווקו במארז של שש אריזות אישיות (27 גרם) - פתרון נהדר לארוחה מהירה, גם מחוץ לבית, במנה מדודה. אריזות אישיות פופולריות מאוד בחו”ל, במיוחד כיום, כשאנשים נותנים תשומת לב לגודל המנות ומחפשים פתרונות לארוחת בוקר מזינה בעבודה ובלימודים.
מחיר: 6.60־15.90 שקלים

האני נאט (צילום: סטודיו אסם)
האני נאט (צילום: סטודיו אסם)

לכבוד ט”ו בשבט תוכלו למצוא ברשת “החמנייה” למעלה מ־60 סוגים שונים של פירות יבשים, פיצוחים, חלקם בטעמים חדשים (פיצוחים בטעמי פלאפל, גבינה, שווארמה), תבלינים, שוקולדים וסוכריות. כמו כן, הרשת מציעה מארזים מוכנים ובהתאמה אישית עם מגוון פירות יבשים. בשביל רבים מאיתנו ט”ו בשבט הוא רק תירוץ לקנות פירות יבשים ייחודיים, מעבר לאגוזים ולשזיפים שרבים צורכים באופן קבוע.

בחג הזה ההיצע רחב יותר ואנחנו נחשפים לפירות מיובשים נוספים כמו פומלה, תות, מנגו ועוד, בין היתר ברשתות כמו “החמנייה”. המארזים של “החמנייה” נהדרים לאירוח או למתנה והם מגיעים באריזות מעוגלות או מלבניות גדולות עם פירות אקזוטיים לבחירה.

טו בשבט ברשת חמנייה (צילום: שחר גל)
טו בשבט ברשת חמנייה (צילום: שחר גל)

מוצר חדש מבית המותג “סבא חביב”: זית סורי מבוקע בצנצנת של 800 גרם. הזית הסורי של המותג נעשה בכבישה ביתית, מוכן מרכיבים טבעיים ואינו מכיל חומרים משמרים. הזיתים הסורים חביבים מאוד על הישראלים בשל טעמם המעט מריר־חמצמץ. הזיתים נהדרים, רכים במידה, שבורים קלות ומגיעים באריזה גדולה ובמחיר סופר הוגן.
מחיר: 24.99 שקלים

זית סורי מבוקע (צילום: יחצ)
זית סורי מבוקע (צילום: יחצ)

אסם שוב מרעננת את המותג במבה, הפעם את הבמבה במילוי, עם השקת במבה במילוי קרם בטעם במבה מתוקה שיוצאת במהדורה מוגבלת לחורף. זהו שילוב ראשון בין הבמבה המלוחה למתוקה. על פי החברה, השילוב החדש נולד לאחר פניות של צרכנים, והאמת שאנחנו לגמרי מבינים למה. השילוב בין שני הטעמים פשוט עובד, גם בטעמים וגם בעיצוב. אהבנו.
מחיר: החל מ־3 שקלים

SHOWTIME, מותג הביוטי של נועה קירל, מתרחב עם ארבעה מוצרים חדשים: סט לעיצוב השיער, תיק דמוי פרווה ושני סטים של מברשות איפור. בולט בעיקר הסט לעיצוב השיער שכבר כבש בשבועות האחרונים את הטיקטוק. הסט כולל שתי גומיות, קליפס ואביזר מוארך שסביבו מלפפים את השיער. גם הסטים של מברשות השיער נהדרים, מגוונים ומציעים כמעט כל מה שצריך כדי ליצור מראה כולל.
מחיר: 89.90־24.90 שקלים בלעדית בסופר־פארם

Showtime (צילום: קית גלסמן)
Showtime (צילום: קית גלסמן)

מותג טיפוח הידיים הוותיק Fenjal מתרחב לתחום טיפוח הגוף עם השקה של שלוש סדרות חדשות המבוססות על שמן חוחובה, שמן שקדים ושמן אבוקדו, תמציות צמחים וויטמין E. כל סדרה כוללת קרם ידיים, תחליב גוף, קרם גוף ושמן גוף. דגמנו את סדרת VITALITY המותאמת לכל סוגי העור ומבוססת על שמן חוחובה, תמצית קמומיל עם ויטמין E, והיא פשוט מצוינת. ניסינו את קרם הגוף בריח מעודן - הקרם קטיפתי, נספג במהירות בעור ואינו משאיר תחושת דביקות. לאחר השימוש העור הרגיש נעים למגע וחיוני.
מחיר: 12.90־39.90 שקלים

Fenjal (צילום:  א.א. באדיבות הקול היהודי ,באדיבות fenjal)
Fenjal (צילום: א.א. באדיבות הקול היהודי ,באדיבות fenjal)

VELVETEEN BROW BUILDER DUET - מעצב גבות דו־תכליתי של המותג ג’ייד הוא עיפרון דו־צדדי עם פיגמנט עמיד, כשצד אחד שלו הוא בעל קצה זוויתי למילוי ותיחום הגבה בצורה מדויקת, וצדו השני ספוגי ומעוגל למילוי והדגשה. העיפרון מאוד נוח לשימוש ומתאים גם למי שמרגישה שהגבות שלה דלילות וצריכות מילוי וגם למי שרק רוצה לעצב את הגבות ולסדר אותן. גוני העיפרון טבעיים, משתלבים נהדר עם שיער הגבות ולא יורדים מהר.
מחיר: 59 שקלים

ELETEEN BROW BUILDER DUET 59  (צילום: יחצ)
ELETEEN BROW BUILDER DUET 59 (צילום: יחצ)

כחלק מהכניסה שלה לארץ, “קארפור” מציעה סדרת סכיני גילוח רב־פעמיים וחד־פעמיים לגברים ולנשים, שכבר ניתן למצוא על המדפים. בסדרת הגברים שני סוגי סכינים רב־פעמיים עם ראשים גמישים, פסי לחות מועשרים בויטמין E בעלי שלושה/חמישה להבים לגילוח מדויק. בנוסף, קיימים בסדרה סכיני גילוח חד־פעמיים חסכוניים עם שלושה/ארבעה להבים. בסדרה לנשים, יש סכיני גילוח רב־פעמיים וחבילות של ראשי סכינים בעלי שלושה להבים עם שני פסי שמן אבוקדו וארגן, כמו גם סכיני גילוח חד־פעמיים עם שלושה/ארבעה להבים. המוצרים נבדקו דרמטולוגית ועומדים בכל תקני האיכות. דגמנו את סכיני הגברים, שהם נוחים מאוד לשימוש ואחיזה. הסכינים עשו עבודה טובה, הסירו זקיקי שיער קטנים ולא גרמו לגירוי בעור. והמחיר - תענוג.
מחיר: 4.90־19.90 שקלים ב־SUPER, "יינות ביתן" ו"מגה בעיר" 

סכיני גילוח לגבר (צילום: יחצ)
סכיני גילוח לגבר (צילום: יחצ)