נועה קירל

כוכבת הפופ נועה קירל ממשיכה להוביל את הטרנדים בתחפושות לבנות ולנערות, ולא רק בזכות האירוויזיון המתקרב. מותג התחפושות “שושי זוהר", לדוגמה, מציע קולקציה עם עשר וריאציות שונות לתחפושות בדמותה.

מחיר: 89־199 שקלים, להשיג בחנויות התחפושות. 

תחפושת נועה קירל (צילום: יניר בן יוסף)
תחפושת נועה קירל (צילום: יניר בן יוסף)

ונסדיי

אחת התחפושות שצפויות להיות פופולריות השנה היא זו של ונסדיי, גיבורת קומדיית האימה מבית נטפליקס. יש לא מעט מתחפשות שמתכננות ליצור בעצמן את התחפושת עם שמלה שחורה, תיק קטן וצמות קלועות. מי שמעדיפה סט מוכן, יכולה לרכוש אחד כזה מבית מותג התחפושות “שושי זוהר".
מחיר: 169־199 שקלים, להשיג בחנויות התחפושות

וונסדי (צילום: סטודיו שושי זוהר)
וונסדי (צילום: סטודיו שושי זוהר)

גיבורי העל חוזרים
לצד גיבורי העל המוכרים של מארוול כמו קפטן אמריקה, ת'ור, אקס מן ואיירון מן, האלק, וולברין, גרוט, תאנוס הנבל, הפנתר השחור ודדפול, ניתן לראות דגמים חדשים ללהיטים של DC כמו קאטוומן, וונדרוומן, באטמן וסופרמן. אליהם מצטרף גם טת' אדם מהסרט “בלאק אדם". 
מחיר: 49־169 שקלים, להשיג בחנויות התחפושות

שושי זוהר- וונדרוומן וסופרוומן (צילום: סטודיו שושי זוהר)
שושי זוהר- וונדרוומן וסופרוומן (צילום: סטודיו שושי זוהר)

פסטיגל על פסטיגל
כמה מהבסט־סלרים של השנה הם התחפושות של דמויות “פסטיגל על פסטיגל", בהן אנה זק, אגם בוחבוט (בתמונה), אליאנה תדהר, עדן חסון ועומר חזן. את התחפושות הללו אפשר למצוא תחת מותג התחפושות “שושי זוהר".
מחיר: 169־199 שקלים, להשיג בחנויות התחפושות

פסטיגל אגם בוחבוט  (צילום: סטודיו שושי זוהר)
פסטיגל אגם בוחבוט (צילום: סטודיו שושי זוהר)

נינג’ות מכל הסוגים
חובבי סדרת הקומיקס היפנית “נארוטו" יוכלו למצוא השנה מגוון תחפושות המבוססות על הדמויות סאסקה, נארוטו וסאקורה. מי שחובב את ז'אנר הנינג'ות יוכל למצוא גם מגוון תחפושות לא ממותגות של נינג'ות לכל הגילים – מילדים עד מבוגרים. 
מחיר: 49.90 שקלים לנינג'ה ב"מקס סטוק", נארוטו של "שושי זוהר" – 169־189 שקלים, להשיג בחנויות התחפושות

לוחם נינג'ה ירוק  (צילום: יח''צ מקס סטוק)
לוחם נינג'ה ירוק (צילום: יח''צ מקס סטוק)

סמי הכבאי ומפרץ ההרפתקאות
המותגים האהובים לילדים ממשיכים להיות מבוקשים גם השנה עם תחפושות חדשות של פאוור ריינג'רס, מטוסי על, סמי הכבאי, צבי הנינג'ה, כוח PJ ומפרץ ההרפתקאות. 
מחיר: 89־169 שקלים, להשיג בחנויות התחפושות

סמי הכבאי (צילום: סטודיו שושי זוהר)
סמי הכבאי (צילום: סטודיו שושי זוהר)

פירות או חיות 
 אריה, אפרוח, טיגריס, תות או אולי אבוקדו? לתינוקות ופעוטות ניתן למצוא השנה בעיקר תחפושות של בעלי חיים ופירות מבדים נוחים ונעימים, שיאפשרו להם תנועה מלאה. התחפושות מגיעות בגזרת אוברול עם כובע וסגירה נוחה.
מחיר: 99.90 שקלים ב"שילב" או ב"קרטרס", החל מ־89.90 ב"ברוריה תחפושות"

תחפושת תות (צילום: אסף לוי)
תחפושת תות (צילום: אסף לוי)

עולם של נסיכות
כמו בכל שנה, המותג “שושי זוהר" מחזיק בזיכיון לעיצוב וייצור של תחפושות דיסני, ועל כן ניתן למצוא תחת המותג תחפושות של הדמויות אלנה, רפונזל, שלגייה, אנה ואלזה, סינדרלה, טינקרבל, סופיה ובל. כמובן שיש בשוק גם נסיכות לא ממותגות, שאפשר למצוא למשל ברשת "מקס סטוק". 
מחיר: 49־139 שקלים, להשיג בחנויות התחפושות

נסיכה סגלגלה (צילום: יח''צ מקס סטוק)
נסיכה סגלגלה (צילום: יח''צ מקס סטוק)

מסתערבים
השנה ניתן לראות מגוון של תחפושות בהשראת לוחמי יחידות מסתערבים. חלק מהתחפושות מגיעות עם אבזור ולחלקן צריך להוסיף אקססוריז על פי הטעם האישי.
מחיר: 49.90 שקלים ב"מקס סטוק", להשיג בחנויות התחפושות

מסתערבים  (צילום: יח''צ מקס סטוק)
מסתערבים (צילום: יח''צ מקס סטוק)

תחפושות זוגיות
רבים אוהבים בשנים האחרונות ללכת על תחפושות זוגיות. כבר עכשיו ניתן לראות על המדפים תחפושות שלדים שמתאימות לנשים וגברים, תחפושות של פיראט ופיראטית, או למשל אלאדין ויסמין. חובבי אגדות? באתר טרמינל X אפשר למצוא תחפושות של נסיך ונסיכה שייראו נהדר יחד. 
מחיר: 49.90־240 שקלים, להשיג בחנויות התחפושות

נסיך  (צילום: טרמינל)
נסיך (צילום: טרמינל)

נסיכה (צילום: טרמינל)
נסיכה (צילום: טרמינל)

נהגי מרוצים
מגיל גן ועד מבוגרים – נראה שהשנה כולם רוצים (ורוצות) להיות נהגי מרוצים. התחפושות הללו בדרך כלל מגיעות במשחק צבעים של שחור/לבן/אדום, בגזרות של אוברולים או חולצה וחצאית לנשים ונערות. השנה ניתן גם לראות גרסת תחפושת של נהגי המרוץ Hot Wheels, מותג מכוניות הצעצוע הנמכר ביותר בעולם. 
מחיר: 49.90־169 שקלים, להשיג בחנויות התחפושות

נהג מרוצים  (צילום: יח''צ מקס סטוק)
נהג מרוצים (צילום: יח''צ מקס סטוק)

ברבי
השנה ניתן לראות 14 דגמים חדשים של “ברבי פאשן". התחפושות, בדומה לבובות, מגיעות עם מגוון אביזרים, תיקים, תכשיטים וכתרים. תחפושות של ברבי ניתן למצוא לטווח גילים גדול, מגיל הגן ועד נשים. 
מחיר: 160־240 שקלים, להשיג בחנויות התחפושות

ברבי (צילום: סטודיו שושי זוהר)
ברבי (צילום: סטודיו שושי זוהר)

עשו זאת בעצמכם
השנה ניתן לראות עלייה בביקוש לאקססוריז, גם בעולם הילדים וגם אצל המבוגרים. מתחפשים רבים מוותרים על תחפושות מוכנות ומעדיפים ליצור לעצמם תחפושת אישית או לקנות אביזרים כדי להיכנס לאווירת החג. בגזרה הזאת ניתן למצוא קשתות לשיער של חד־קרן ובמבי, כנפיים של פרפר או פיה, שרביט, חרבות, חצאיות טוטו, פפיון ועוד. את האביזרים ניתן למצוא בכל חנויות הצעצועים, ב"ברוריה תחפושות", ברשתות כמו "ג'מבו סטוק" ו"מקס סטוק" וגם ברשת Flying Tiger Copenhagen. 
מחיר: 1.50־55 שקלים, להשיג בחנויות התחפושות

אביזרים לחד קרן  (צילום:  Flying Tiger Copenhagen)
אביזרים לחד קרן (צילום: Flying Tiger Copenhagen)