המותג "נינג’ה" מבית שריג אלקטריק משיק את Ninja Foodi StaySharp - מערכות סכינים עם מגוון סכינים בגדלים שונים המתאימות למשימות המטבח השונות, ולצדן משחיז סכינים מקצועי בעל טכנולוגיית StaySharp להשחזה אחידה וקלה. אלה מוצרים מעולים שלוקחים את פעולת הבישול הביתי צעד אחד קדימה. ההשקה הזאת כוללת שלוש מערכות שונות: 16 סכינים עם משחיז שמתאימות למי שאוהב לבלות במטבח, שש סכינים עם משחיז שכדאי שיהיו בכל מטבח, או סכין שף עם משחיז קבוע למי שרוצה לפחות סכין אחת טובה.

מחיר: 449־1,790 שקלים

נעלי הריצה הפופולריות של אדידס, Ultraboost Light, יוצאות בימים אלה בגרסה משודרגת. הנעליים החדשות קלות יותר, ובזכות סריגה מדויקת הן גמישות ורכות יותר. כמו כן, הן משלבות חומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה. הנעליים מחבקות את כף הרגל, אינן מכבידות ומאפשרות תנועה מלאה. העיצוב שלהן מעודן, כך שהן מתאימות לכל מטרה.

מחיר: 799.90 שקלים

ULTRABOOST LIGHT (צילום: יחצ)
ULTRABOOST LIGHT (צילום: יחצ)

מותג הנעליים HOKA משיק את TRANSPORT: נעליים יומיומיות שמשלבות נוחות עם מראה אופנתי. הנעליים עשויות ברובן מחומרים טבעוניים, עמידות ומתאימות למי שמחפש נעליים נוחות להליכה במהלך היום, אך גם למטיילים חובבים שמבלים את השבת בחיק הטבע. הנעליים יוצעו בארץ במהדורה מוגבלת בצבעים שחור, שמנת, ורוד ואפור.

מחיר: 650 שקלים

TRANSPORT WOMEN  (צילום: יחצ)
TRANSPORT WOMEN (צילום: יחצ)

רשת הטיולים והמחנאות: Trek Market משיקה קולקציית ביגוד חדשה השמה דגש על פרקטיות ואופנתיות. בדקנו מעיל באורך מלא מבית חברת Trespass: המעיל מתאים מאוד לאקלים קר, הוא מרופד ובעל בטנה פרוותית. למרות זאת, הוא קל מאוד ולא מסורבל ואפילו ניתן להסיר את הפרווה בימים חמים יותר. הוא יתאים לכל מי שמתכנן טיול באירופה.

מחיר: 423 שקלים

מעיל אופנתי לנשי של TRESPASS   (צילום: רשת טרק מרקט)
מעיל אופנתי לנשי של TRESPASS (צילום: רשת טרק מרקט)

המותג ג’ייד משיק את VITALAGE LIFT & FIRM - סדרת טיפוח לפנים שמיועדת למי שרוצה להאט את קצב הזדקנות העור. הסדרה מכילה עד 97% מרכיבים טבעיים והיא כוללת סרום, קרם לפנים ולצוואר וקרם עיניים. הנסיינית שלנו סיפרה שלמרות הסקפטיות, היא הרגישה שינוי משמעותי במראה העור מבחינת המרקם ומבחינת החיוניות.

מחיר: 179־259 שקלים

ג'ייד סדרת VITALAGE  (צילום: יחצ)
ג'ייד סדרת VITALAGE (צילום: יחצ)

Woman Cosmetics היא חברת קוסמטיקה חדשה בעולם הטיפוח הישראלי שמציעה פילינגים, סרומים, קרם לחות ליום, קרם לחות ללילה, ג’ל ניקוי וקרם צוואר ומחשוף. הופתענו לטובה מאיכות המוצרים. ניסינו את ג’ל הניקוי שהיה מצוין. מעט ג’ל הספיק כדי לנקות טוב את הפנים, והוא השאיר עור עתיר לחות. קרם הפנים ליום היה מרוכז ומלא בלחות, נספג במהירות והשאיר את העור גמיש וחלק.

מחיר: 239־489 שקלים

מוצרי woman cosmetics  (צילום: רענן שאנן)
מוצרי woman cosmetics (צילום: רענן שאנן)

המותג הקוריאני SO.KO משיק שלל מוצרים ואביזרי טיפוח לגוף ולפנים, בהם מסיכות פנים, מברשת ניקוי פנים בצורת ארנבון, מכשיר עיסוי מסתובב לגוף, מרווה להבערה, באלם סרום רטינול, כיסוי עיניים פרוותי, רפידות עיניים רב־פעמיות ועוד. המוצרים מגיעים בעיצוב נקי, ומכשירי העיסוי עוזרים להמריץ את זרימת הדם, ובכך תורמים לתהליך הטיפוח.

מחיר: 9.90־69.90 שקלים בסופר־פארם

מותג טיפוח השיער ELVIVE מבית לוריאל פריז משיק את DREAM LONG CURLS - סדרת טיפוח לבעלות שיער מתולתל שכוללת מסיכה לשיער במארז מוגדל (680 מ”ל) וקרם לחות ללא שטיפה. המסיכה נהדרת, משאירה את השיער נעים למגע ואת התלתלים מסודרים. הקרם לחות בסדרה גם טוב, הוא מתאים לשימוש מיד אחרי חפיפה, אך גם לעיצוב השיער כשהוא יבש.

מחיר: קרם לחות - 29.90
שקלים, מסיכה – 49.90 שקלים

סדרת טיפוח לשיער דרים לונג לוריאל פריז  (צילום: יחצ חול)
סדרת טיפוח לשיער דרים לונג לוריאל פריז (צילום: יחצ חול)

קומפוזיציה כלל המוצרים (צילום: יחצ)
קומפוזיציה כלל המוצרים (צילום: יחצ)