המותג היפני Asics משיק את GEL NIMBUS 25, נעלי ריצה עם טכנולוגיה שמרככת את הנחיתות על הקרקע ובולמת זעזועים. הן קלות משקל (292 גרם) ומגיעות בצבעים דומינטטיים ושמחים.
מחיר: 719 שקלים

אסיקס לרשת אוריגינלס גל נימבוס 25 מחיר 719 שקלים (צילום: יח''צ חו''ל)
אסיקס לרשת אוריגינלס גל נימבוס 25 מחיר 719 שקלים (צילום: יח''צ חו''ל)

רשת ההלבשה התחתונה אינטימה משיקה תחתוני מחזור רב פעמיים לנשים. התחתונים נראים כמו תחתונים רגילים והם מתאימים גם לבריחת שתן. לתחתונים שלוש שכבות בד סופגות, הם היפואלרגניים ומנטרלים ריחות. התחתונים מעולים, נעימים על הגוף, לא לוחצים ומספקים הגנה מלאה בימי המחזור. והמחירים שלהם לגמרי הגיוניים.
מחיר: 79.90־129.90 שקלים

תחתוני מחזור אינטימה  (צילום: דור שרון)
תחתוני מחזור אינטימה (צילום: דור שרון)

ביקב ברקן משיקים יין במהדורה מיוחדת: קברנה סוביניון PLATINUM מבציר 2020. היין הורכב אחרי הטעימה השנתית של היינן עידו לוינסון, והוא מופק מחביות שנבחרו כאהובות על ידיו ועל ידי שאר חברי צוות הטועמים. לאחר הבחירה היין המשיך להתיישן במשך 18 חודשים. התוצאה היא יין מלא בטעמים, יש לו צבע עמוק וסיומת פירותית ומתובלת. ישתלב נהדר בשולחן פסח.
מחיר: 79 שקלים

יקב ברקן. פלטינום בציר 2020  (צילום: יח''צ)
יקב ברקן. פלטינום בציר 2020 (צילום: יח''צ)

במחלבות גד משיקים תערובת גבינות מגוררות, שכוללת גבינת מוצרלה וגבינת צ’דר מעט עוקצנית, שמתאימה למאפים ופסטה מוקרמת. התערובת הזאת מצוינת לכל חובבי המלוחים, היא מאוזנת מאוד מבחינת טעמים ומקצרת זמנים במטבח.
מחיר:19.90 ־24.90 שקלים

מק אנד צ'יז מחלבות גד (צילום: יח''צ,מחלבות גד)
מק אנד צ'יז מחלבות גד (צילום: יח''צ,מחלבות גד)

מותג הטיפוח JOHN FRIEDA  משיק את Vibrat SHINE –  סדרת מוצרים הכוללת שמפו, מרכך ותרסיס 1IN3 לשיער מבריק, התרת קשרים והגנה מפני חום. הפורמולה של הסדרה לא מכילה פראבנים או סיליקונים, היא טבעונית ולא נוסתה על בעלי חיים. השמפו והמרכך היו מעולים, הותירו את השיער נעים, רך ומלא חיוניות. התרסיס פחות מצא חן בעינינו. הוא אומנם יצר “מראה רטוב”, אך ייבש את השיער.
מחיר: 34.90־39.90 שקלים

מקלות ריחניים - ליידי קוקו - חדש מסנו פרש   (צילום: יח''צ)
מקלות ריחניים - ליידי קוקו - חדש מסנו פרש (צילום: יח''צ)

המותג סנו פרש הום משיק מקלות ריחניים בניחוח “ליידי קוקו”. הניחוח החדש מגיע בבקבוק זכוכית מעוצב והוא משלב פצ’ולי, הדרים ופרחים לבנים. הניחוח עדין אך עוצמתי, לא משתלט על החלל אבל נותן תחושה של ניקיון.
מחיר: 19.90־22.90 שקלים

מאגדת פיסטוק שוקולד לבן - סדרת 99 קלוריות   (צילום: גלידות נסטלה)
מאגדת פיסטוק שוקולד לבן - סדרת 99 קלוריות (צילום: גלידות נסטלה)

בגלידות נסטלה משיקים מוצרים חדשים, בהם שלגון קראנץ’ שוקולד ואגוזי לוז; לה פרוטה סקוויז בטעמים אבטיח, תות ומלון בגרסת קונוס; מאגדת של שלגוני פיסטוק שוקולד לבן עם רק 99 קלוריות; ולה קרמריה באבל גאם – גלידה משפחתית בטעמי מסטיק־מרשמלו. אהבנו את לה קרמריה באבל גאם, שהזכירה לנו טעמי ילדות.
מחיר: 4.33־29.90 שקלים

נקניקיות בראטוורסט של מעדני יחיעם   (צילום: Sell360pro)
נקניקיות בראטוורסט של מעדני יחיעם (צילום: Sell360pro)

מעדני יחיעם משיקים נקניקיות בראטוורסט - נקניקיות בקר פרמיום, ללא גלוטן, שמכילות תערובת של בשר עוף, הודו ובקר ומתובלות בעשבי תיבול ותבלינים בסגנון בווארי. הנקניקיות מתאימות לצלייה במחבת או על האש. הנקניקיות בשרניות וטעימות עם תיבול מעודן ולא דומיננטי. הקפצנו אותן על מחבת עם מעט שמן והן יצאו נהדרות.
מחיר: 19־23 שקלים