נוחים, קלילים, ללא רכבות – טייצים מתחת לחצאית במלא סטייל
יש נשים דתיות או שומרות מסורת שפחות מקפידות על אורך החצאית אבל כן יקפידו שיהיה טייץ מתחת. ואם כבר טייץ אז עדיף אחד שיקי שכזה.

תכירו את סהרה, מותג ישראלי איכותי, טבעוני ומקורי- בחנות סהרה ניתן למצוא מבחר של טייצים מדליקים! יש צבעים חלקים וגם צבעים מודפסים! את אותם טייצים ניתן למצוא גם בגרסת גרביון ומוצעים גם לילדות!

הדבר הכי יפה פה שמעבר להדפסים המיוחדים יש גם פטנט– הגרביונים והטייצים לא מקבלים רכבות לעולם! הגרביונים זמינים במידות 34-50 במגוון צבעים והדפסים המבטיחים שתמיד תמצאי את הגרביונים המתאימים עבורך ועבור סגנון הלבוש שלך.
 
והמחיר ממש הוגן - שווה!! - לאתר

הגרביונים והטייצים לא מקבלים רכבות לעולם! סהרה. (צילום: באדיבות סהרה)
הגרביונים והטייצים לא מקבלים רכבות לעולם! סהרה. (צילום: באדיבות סהרה)

לא תופסות נפח ומונעות אבק ועובש -  שקיות ואקום
חג הפסח שחלף יחד עם החורף שתכף מסתיים לו גרם לי להתחיל לעשות סדר בארונות בגדים. איזה מזל שגיליתי את פתרון האחסון בוואקום.

חבל שגיליתי את זה רק לאחרונה אבל מה שכן זה שינה לי לגמרי את כל התפיסה של אחסון בגדים. ברגע שהבגדים מאוחסנים טוב בשקית טובה ואיכותית בלי חשש מאבק או עובש ותופסים פחות נפח בגלל השאיבה בוואקום פשוט התחלתי לרוקן את הארונות בבית ולאחסן בלי חשש במחסן שמחוץ לבית. ככה הארונות פנויים ומסודרים יותר בלי עומס יתר.

ממליצה מאוד על שקיות האחסון מבית העסק  בי - פטנט:

  • סט בעלות של 59 ₪ בלבד כולל:
  • 3 שקיות – בגודל 40*60 ס"מ
  • 2 שקיות – בגודל 50*70 ס"מ
  • 2 שקיות – בגודל 80*100 ס"מ
  • 3 שקיות לטיולים ללא שואב אבק – בגודל 40*60 ס"מ

מומלץ בחום להיכנס גם לאתר שלהם יש מבחר גדול של מוצרים מיוחדים לבית

שקיות ואקום מבית בי - פטנט (צילום: באדיבות בי פטנט)
שקיות ואקום מבית בי - פטנט (צילום: באדיבות בי פטנט)

פלאנצ'ת גריל חשמלית ועוצמתית
חברת ברימאג, המתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מותגי חשמל מהמובילים בעולם לבית ולמטבח, משיקה פלאנצ'ה גריל חשמלית של כרומקס, בעוצמה של 1800W לצלייה תוך 4-6 דקות בלבד דגם 5000-BG- מיוחד ליום עצמאות.

מחיר מומלץ לצרכן: 499 ₪

אחריות: לשנה

להשיג ברשת טרקלין חשמל, רשת מטרו ובברימאג און ליין.

לצלייה תוך 4-6 דקות בלבד. פלאנצ'ה מבית ברימאג (צילום: יח''צ)
לצלייה תוך 4-6 דקות בלבד. פלאנצ'ה מבית ברימאג (צילום: יח''צ)

חטיפי חלבון TRIBE – מקום ראשון בקטגוריית הטבעונות בבריטניה 
חטיבת המזון של חברת שסטוביץ קיבלה את הזכיון לייבוא ושיווק מותג חטיפי החלבון הטבעוניים טרייב TRIBE)) הנחשב ל מספר 1 בקטגורית הטבעונות בבריטניה.

חטיפי החלבון הטבעוניים של המותג טרייב, הינם חטיפים ללא גלוטן, עם שלוש שכבות מפנקות ומעושרות בחלבון מן הצומח, בעלי מגוון רכיבים איכותיים כגון: חמאת בוטנים, זרעי צ'יה וחמנייה, שקדים, סוכר קוקוס, סילאן, ופקאן.

החטיף חלבון מגיע בארבעה טעמים מיוחדים: טריפל בטעם שוקולד ומייפל, טריפל בטעם קרמל מלוח עם בוטנים ואגוזים, טריפל במרקם חלת דבש קראנץ' וטריפל בטעם שוקולד וחמאת בוטנים. 

היתרון המשמעותי של חטיפי טרייב בשונה מכל מה שהכרנו עד היום, הוא השילוב המנצח בין מוצר מזין וטעים המתאים לכל שעות היום. החטיפים יכולים גם לשמש כארוחה ON THE GO, בריאה ומלאת חלבון (19-21% חלבון).

המותג טרייב, הינו המוביל בקטגורית חטיפי חלבון טבעוניים באנגליה והמוביל בתחום החטיפי חלבון 'פינוק'. הוא מאופיין ע"י קהילה הדוקה של ספורטאים ורצי מרתונים עם  MISSION חברתי מובהק.

ללא גלוטן 

כשרות: בית דין לונדון, באישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר מומלץ לצרכן: 10.90 ₪

ניתן להשיג ברשת סופר פארם בלבד.

חטיפי חלבון TRIBE (צילום: יח''צ)
חטיפי חלבון TRIBE (צילום: יח''צ)

"מיטל דוד"- אופנה נשית ואצילית
“מיטל דוד” הוא מותג לאופנה נשית אצילית ומיוחדת לבגדים, שמלות וכיסויי ראש במבחר גדול של סגנונות ועיצובים ייחודיים המתאימים לנשים דתיות שאוהבות להתלבש בסטייל .

העסק נוסד בשנת 2014 ע”י יזמית ומעצבת האופנה מיטל דוד , שמאז ומתמיד אהבה את תחום העיצוב וחלמה לייצר אופנה שתהיה גם צנועה וגם שיקית .

באתר תוכלו לרכוש בגדים ושמלות בסגנון חדיש וצעיר , ובמבחר צבעים וגזרות מחמיאות שישדרגו לך את ההופעה בקלות ובאפס מאמץ. הבדים נבחרים בקפידה תוך שימת דגש רב על איכות , ייחודיות ויוקרה שיגרמו לך להרגיש מטופחת וזוהרת מתמיד.

אני אישית לקוחה של מיטל ותמיד אוהבת להתחדש בבגדים שלה, היא גם מייצרת מטפחות במגוון רחב של סגנונות והיא תמיד תדאג שתצאי הכי מרוצה שיש.

אני מאוד אוהבת אותה ואת המותג. לאתר

UNO – סניקרס מוגבהות מבית SKECHERS
מותג הספורט והלייף סטייל SKECHERS משיק ליין סניקרס מוגבהות מסדרת הבסט סלר הפופולרית: UNO.

מדובר בסניקרס מדליקות ואופנתית בצבעיים טרנדיים של אדום לצד שחור ולבן, המעוצבות בסגנון אורבאני, נקי ומדויק ומתאימות לשדרוג של כל לוק. הנעליים מוגבהות עם עקב וודג' בגובה של 6 ס"מ מה שהופך אותן לאופנתיות ומושלמות!

נעלי UNO משלבות אופנה, טרנדיות ונוחות בלתי מתפשרת, תוך שמירה על ערכי המותג ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות: סוליה בטכנולוגיה Skech-Air – עם כרית אוויר גלויה המספקת גובה ותמיכה ויציבות לכף הרגל, ורפידת - Air-Cooled Memory Foam® - רפידה ייחודית הזוכרת את תצורת כף הרגל , מתאימה את עצמה אליה ובנוסף שומרת על אוורור לאורך כל היום.

אני אישית זכיתי לנסות אותן והן מושלמות! לא רק יפות אלא גם נוחות! מחיר 349.50 ₪ 

לאתר

UNO – סניקרס מוגבהות מבית SKECHERS (צילום: באדיבות SKECHERS)
UNO – סניקרס מוגבהות מבית SKECHERS (צילום: באדיבות SKECHERS)

פלא גיפט – מתנות מקוריות תוצרת כחול לבן 
לא מזמן חיפשתי מתנה לחברה טובה, רציתי לתת לה משהו שיגרום לה להבין כמה שהיא מיוחדת. מצאתי מקום מושלם בדיוק למה שחיפשתי - "פלא גיפט".

פלא גיפט הוא מותג ישראלי מיוצר כחול לבן המציע מגוון מתנות מקוריות ואיכותיות המיוצרות תוך מתן דגש על מסרים מחזקים מעצימים ומשמחים.

באתר ניתן למצוא מגוון מתנות בוטיק ייחודיות מתיקי קלאץ', מחברות, מוצרי נייר, ספלים , כריות מעוצבות, תמונות אווירה ועוד. ..
מה שייחודי לכל המתנות האלה הם משפטי ההעצמה המודפסים עליהם.

המוצר מגיע ארוז כל כך יפה עם שקית נייר וכרטיס ברכה והמסרים מתחילים כבר מהאריזה עצמה ויותר מזה יש אפילו ריח קסום בתוכו .
אני ממש אהבתי את קלפי הפלא - תשובות לשאלות עמוקות. זה מגיע באריזת קרטון מושקעת וכל כך יפה, יש בפנים קלפים עם ציטוט מתוך התורה, תהילים, רבי נחמן מברסלב, הרב קוק ועוד ...המסר כל כך מכוון ונותן המון כוח ועוצמה.

ממליצה לכם להיכנס לאתר המדהים שלהם ולמצוא את המתנה שתרגש ותשאיר חותם חזק הרבה מעבר לכל מתנה אחרת שרכשתם עד כה.

''פלא גיפט'' - מותג ישראלי כחול לבן (צילום: באדיבות פלא גיפט)
''פלא גיפט'' - מותג ישראלי כחול לבן (צילום: באדיבות פלא גיפט)