אווריריות ועדינות: הניחוח החדש לאישה WIND FLOWER של מותג הנישה קריד (CREED) הושק לאחר חמש שנות פיתוח של המאסטר אוליבייה קריד, שקיבל השראה אישית מהתנועה הזורמת של הרוח. הניחוח תוסס, פרחוני ורענן ומציג גוונים המזכירים נוגט עצי. התווים השולטים: יסמין מתוק, פריחת התפוז התוניסאית החריפה והאפרסק הפירותי. תמצית ורדים מתוקה מוסיפה לו עומק ופרלין קרמי מפחית את הניחוח הפרחוני. המוזה של קריד לניחוח היא לורן קאת'ברטסון. המחיר: 1,200 שקל ל־75 מ"ל. להשיג בחנויות הבוטיק BEYONDSKIN, באתר לילית קוסמטיקה ובחנויות.
מוורוד לכחול: הניחוח החדש של ג'ורג'יו ארמני MY WAY PARFUM מוגש בארומה עצית־פרחונית והוא מתאפיין בניגודיות בין תו פרח טוברוזה בהיר ושטוף שמש לבין איריס פלידה כחול ומלכותי. חלק מהרכיבים מופקים באופן בר קיימא ונוצרו בטכניקות מיצוי מתקדמות. הבקבוק החדש ניתן למילוי חוזר ומעוצב בניגודיות מרשימה בין צבע כחול עמוק של הפקק לבין הבושם הוורוד מלא החיים. גווני הבקבוק משתנים בהדרגה מכחול דיו בבסיס הבקבוק לוורוד זוהר בצווארו. מושק ואיריס הם התווים השולטים שיוצרים יחד שובל ריח חושני ומרגיע. המחיר המומלץ לצרכן: 409 שקל ל־90 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות.
חותמת הגינג'ר: גם מותג העל YVES SAINT LAURENT משיק בשמים חדשים לגבר ולאישה. הבושם החדש לגבר Y EAU DE PARFUM INTENCE מציג תמצית מובחרת, קרירה, מרעננת, ממריצה ופיקנטית של זרעי ערער שמהדהדת באנרגיה מלאת החיים של ג'ינג'ר, חותמת הריח שמאפיינת את Y. הניגודיות של הבושם מיוצגת על ידי גרניום בורבון, מרווה מרושתת מפרובנס, פורמולה ייחודית ועשירה של פצ'ולי מובהק מבאלי, שמני ארז ווטיבר מעושן שמשמרים את התהודה שלו. מחיר מומלץ לצרכן: 449 שקל ל־100 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות.
נגיעה בלסמית: הבושם החדש של המותג לאישה: BLACK OPIUM LE PARFUM בעל ארומה של וניל מפתה עוצמתי ממקורות שונים, משולב בניחוח של רום, שוקולד ופירות יבשים כרמיזה חייתית עדינה. אבסולוט של מקל וניל ממדגסקר מוסיף את העומק והתהודה של נגיעות בלסמיות. התמצית יקרת הערך המיוצרת עבור איב סן לורן חושפת איכות חושנית, עצית, פיקנטית, ענברית, כמעט מינרלית של הפצ'ולי, עם טונים מוגברים של טחב ושיחים. מחיר מומלץ לצרכן: 409 שקל ל־90 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.
ארומה פירותית: הנוסחה הטבעונית של הניחוח האלגנטי VERSACE DYLAN PURPLE שמור באריזה ייחודית המזכירה כלי חרס יווני. הבחירה בגוון הסגול הבוהק בשילוב המדוזה האלמותית של המותג בזהב ורוד, הוא ביטוי לעיצוב חדשני של ורסאצ'ה. התווים השולטים: גוונים עליזים של תפוז טרי שזה עתה נקטף ונגיעה של אגס עסיסי. פרזיה (ממשפחת האירוסים) מספק פיצוץ של צבע סגול עז והארומה העדינה של עלי הכותרת עוברת עידון על ידי מולקולות ריח המעניקות ניחוח אוורירי ועוצמתי כאחד. הניחוח נחתם בארומה פירותית קלה. המחירים: Eau de Parfum 50 מ"ל במחיר 269 שקל, 100 מ"ל במחיר 369 שקל. להשיג ברשתות הפארם.
היא הבוס: הבושם לאשה BOSS ALIVE מציג ניחוח כובש, המעלה על נס אנרגיה חיובית ועוצמה נשית. הניחוח נועד להזמין את הנשים להיות "הבוס של עצמן" ולעשות כל מה שמעניק להן שמחת חיים. הבושם החדש נרקח על ידי שתי אומניות בשמים ידועות: הונורין בלנק ומרי סאלאמן, שיחד מעבירות מסר של שחרור אישי, עצמאות וכוח נשי ייחודי לכל אישה בדרכה. הניחוח מתאפיין בהרכב נועז ענברי־עצי־פרחוני בשילוב תווי יסמין, עור ווטיבר והוא מגיע ב־3 ריכוזים שונים: או דה פרפיום המקורי, או דה טואלט האלגנטי ואו דה פרפיום INTENCE העוצמתי. המחיר המומלץ לצרכן: 389 שקל. ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, אפריל, BE והמשביר.
פרשנות נועזת: הבושם החדש של קלווין קליין EUPHORIA INTENCE מציג פרק נוסף בתולדות הבושם euphoria עם פרשנות נועזת יותר. התווים הבולטים של הניחוח הם שיפרה פירותי, נקטר קסיס חושני וקליל, נקטר סחלבים שמוסיף ניחוח רב עוצמה והפאצ'ולי שסוגר אותו. הבושם ארוז בבקבוק מפוסל המהווה את סימן ההיכר של המוצר, מעוצב בקווים רכים עם ציפוי בגוון קסיס עשיר, שחושף את הנוזל שבתוכו. הפקק חותם את המראה היוקרתי עם מגע של כסף. מחיר מומלץ לצרכן: 299 שקל. להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות.
מורד ורך: מותג הבישום קרולינה הררה משיק ניחוח חדש וארומטי לגבר - BAD BOY EXTREME בהשראת הסתירות המאפיינות את עולמו הפנימי של הגבר העכשווי: לא שגרתי, מורד ורך בו־זמנית. הניחוח מדמה משחק פיתוי המשלב זוהר ומסתורין, המוטיב החוזר של סדרת בשמי BAD BOY. הניחוח מורכב מהרעננות של הג'ינג'ר, החום של הווטיבר והפיתוי העמוק של הקקאו. מחיר מומלץ לצרכן: 440 שקל ל־100 מ"ל.
חזקה ורומנטית: הבושם לאישה GOOD GIRL BLUSH של המותג מוסיף סומק לחיים עם ניחוח פודרתי פרחוני כביטוי לחושניות רומנטית. גם הניחוח הנשי משקף דואליות ומייצג את האישה החזקה, המועצמת והחושנית שבאותה העת היא גם רכה ורומנטית. התווים הבולטים הם וניל מתקתק, אדמונית פודרתית וברגמוט. הבקבוק מעוצב כנעל סטילטו אייקונית עוצמתית, בצבע ורוד פסטלי רך. מחיר מומלץ לצרכן: 365 שקל ל־100 מ"ל או 495 שקל ל־80 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם וברשתות השיווק.
קוקטייל פירות: הבושם החדש BLOSSOM SPECIAL EDITION לאישה מבית האופנה ג'ימי צ'ו נוצר במהדורה פרחונית ומוגבלת לאישה שמרגישה זוהרת, סקסית ותוססת במיוחד. כמו הפריטים של בית האופנה, הבושם משלב אסתטיקה של אופנה עילית עם ליטוש של יהלום יוקרתי. בקבוק הבושם מעוצב כפריט אספנות המזכיר בצורתו יהלום. התווים השולטים מזכירים קוקטייל תוסס של פירות יער עסיסיים במתיקות מרוככת של הדרים וחתימה מתוחכמת של מושק לבן ומשב אלמוגים. המחיר המומלץ לצרכן: 255 שקל ל־60 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם, BE, אפריל והמשביר וכן באתר ONLY'S.
בלתי מנוצח: פאקו רבאן משיקים ניחוח חדש INVICTUS VICTORY ELIXIR לגבר וגאים לציין שהוא 100% טבעוני ו־90% ממרכיביו תומכים בקהילות מקומיות ומקדמים מודעות סביבתית. הניחוח המרוכז והעוצמתי של ELIXIR הוא הגרסה העשירה, העמידה והאינטנסיבית ביותר בסדרת בשמי אינויקטוס ויקטורי. הארומה של הניחוח היא עצית־ארומטית עם תווים בולטים של עצים מתובלים: ענבר יוקרתי ופטצ'ולי עשיר ולבנדר עז ורענן. מחיר: 380 שקל ל־100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות.
בתנועה תמידית: הבושם החדש לגבר 24H מבית האופנה הצרפתי HERMES מציג ניחוח לגבר המודרני: קליל ותוסס שנמצא בתנועה ובסימביוזה עם סביבתו. הריח מרוכז ועוצמתי והוא מצטרף לריחות היוקרתיים שמאפיינים את הרמס, שביסס את מעמדו היוקרתי בשוק הבישום. המותג מבטיח ניחוח שמשקף כוח מתמשך של מצוינות. ה־H24 הוא פרי יצירתה של כריסטין נאזל, הבשמית הראשית של המותג, שרקחה אותו כניחוח המתאים לגבר אנרגטי שמשדר עוצמה. הניחוח הארומטי הירוק נוצר מתווים נדיבים של מרווה מרושתת, עטופה בעשבים שוטים וסקלרן חם. המחיר המומלץ לצרכן: 516 שקל ל־100 מ"ל או 380 שקל ל־50 מ"ל. ניתן להשיג באתר ובסניפי רשת אפריל.
יפה בגי'נס: המותג HUGO משיק בושם חדש לגבר HUGO JEANS בניחוח נועז וקליל ששואב השראה מפניו המרובות של הג'ינס האופנתי. האו דה טואלט החדש של HUGO מבטא את הכוח של האותנטיות ואת האנרגיה האישית של הגבר. הניחוח הארומטי של HUGO JEANS נפתח עם תווים של אשכולית עסיסית וליים תוסס, שמשתלבים בהרמוניה יוצאת דופן עם מנטה וגרגרי ערער שמספקים פרץ של אנרגיה. תווי הבסיס העדינים מופקים מאלגום בשילוב עם וטיבר וארז שיוצרים חמימות ותחושה מזמינה. מחיר הבושם 269 שקל. ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר ו־BE.
אינסטינקט בסיסי: בית האופנה העילית ולנטינו משיק צמד בשמים לגבר ולאישה. הבושם לגבר BORN IN ROMA INTENSE UOMO מציג ניגודיות בין רעננות לחושניות אפלה, בעל אינסטינקט ואלגנטיות עם תווים דומיננטיים של וויטבר מעושן ועמוק מהאיטי שהופך לעוצמתי ומשובח יותר עם לבנדין וחליטות וניל. המחיר: 450 שקל ל־100 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן ו־BE.
אינטנסיביות חדשה: הגרסה הנשית של ולנטינו BORN IN ROMA INTENSE DONNA לאישה, מבטא את האנרגיה של לילה רומאי חמים והוא כותב מחדש חוקים של אינטנסיביות כאשר הווניל מקבל כוחות מעצימים חדשים לצד יסמין פרחוני, זוהר ומודרני שיוצרים יחד שובל ריח עוצמתי. תווי בסיס של שרף בנזואין ותווים עליונים של וניל בורבון יוצרים שילוב הרמוני מדויק. מחיר מומלץ לצרכן: 499 שקל ל־100 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן ו־BE.
משקיעים בחומר: המותג LANCOME משיק מהדורה מיוחדת של בקבוק מילוי "ריפיל" לבושם האייקוני LA VIE EST BELLE . המותג חושף גישה חדשה ליוקרה בת קיימא, והאריזה מכילה 50% פחות זכוכית, 46% פחות פלסטיק וקרטון ו־66% פחות מתכת. המחווה הפשוטה תחסוך בעלויות לצרכן תוך כדי התחשבות בסביבה. המחיר המומלץ לצרכן לבקבוק המילוי החוזר: 319 שקל לתכולה של 100 מ"ל (במקום 359 שקל ל־100 מ"ל). להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות הפארם ובפרפומריות.