קניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר בבעלות מליסרון, סיים הבוקר את השלב הראשון של מהלך ההשבחה, במסגרתו בוצעו עבודות שדרוג נראות הקניון, בהשקעה כוללת של כ-40 מיליון שקלים. בין העבודות שבוצעו - החלפת ריצוף, תקרה, מעקות ומערכות.
כמו כן, בוצעו שינויים בתמהיל החנויות ונפתחו ארבע חנויות חדשות של מותגים בינלאומיים – זארה, מנגו, לולו למון ואלו יוגה. סך ההשקעה בפתיחת החנויות החדשות נאמד בכעשרות מליוני שקלים.
חנות הדגל של המותג זארה שופצה במשך כשישה חודשים, על ידי אנשי מקצוע מובילים שכללו גם צוות בינוי מיוחד שהגיע הישר מספרד וחבר לצוות הבינוי הישראלי. הצוותים עיצבו מחדש את חנות המותג "זארה" בסטנדרטים בינלאומיים וגבוהים במיוחד.
שטחה של החנות הוכפל והוא עומד כעת על כ-3,000 מ"ר (כולל שטחי מחסנים) בשתי קומות, כאשר בקומה התחתונה ניתן למצוא את מחלקת הנשים והילדים, המשתרעת על פני שטח של כ-1,700 מ"ר ובקומה העליונה ממוקמת מחלקת גברים גדולה בשטח של כ- 600 מ"ר. את שתי הקומות יחבר גרם מדרגות מפואר ומעליות פנימיות.
לחנות המחודשת הוזמנה קולקציה של למעלה מ-100,000 פריטים, חלקם פריטים ייחודיים אשר מגיעים רק לכ-50 חנויות הנחשבות כחנויות פרימיום של הרשת בעולם.
החנות תכיל עשרות תאי הלבשה המאובזרים בטכנולוגיה מתקדמת אשר מאפשרת זיהוי של המוצרים אשר נלקחים לתאים וכן את האפשרות להזמין אל תוך התא המדידה, מידה שונה.
כמו כן, לראשונה בארץ, מזמיני זארה באונליין, יוכלו לקבל את הפריטים אשר הזמינו באמצעות שימוש בעמדה ייעודית הממוקמת בחנות, על ידי הקשת קוד וקבלת הפריטים על ידי מערכת אוטומטית וללא מגע יד אדם.
נוסף לכך, הקניון מצוי בשלבים של הרחבה ובנייה של קומה שלישית אליה יועתק מתחם המזון המהיר ובמקומו יתווספו בקומה השנייה של הקניון, חנויות ומותגים חדשים וייחודיים. עבודות בניית הקומה השלישית בעיצומן, והן צפויות להסתיים במחצית השנייה של שנת 2024. העלות הכוללת של מליסרון בגין שידרוג נראות הקניון, הוספת הקומה השלישית ופתיחת החנויות החדשות מסתכמת בכ-120 מיליון ש"ח.
עם סיום מהלכי השדרוג, צפוי ה-NOI של קניון רמת אביב לגדול בכ-11 מיליון ש"ח.
לדברי עומר אוגולניק, סמנכ"ל סחר ומנהל פעילות קניוני עופר: "קניון עופר רמת אביב הוא קניון יחודי שמספק חווית בילוי וקניה מהאיכותיות ביותר בארץ. זאת הודות לתמהיל המדויק שבו, הימצאותם של מגוון עשיר של מותגים בינלאומיים במקום אחד, כפי שנדיר למצוא בארץ, חווית קולינריה ברמה גבוהה ונראות ותחזוקה מוקפדים. המטרה שלנו להמשיך ולבדל את קניון רמת אביב כקניון המוביל בישראל המציע מותגי איכות ויוקרה, וכן על מנת להמשיך לספק לציבור לקוחותינו חווית בילוי וקניה נעימה".