הטבע של מדגסקר: הבושם החדש "גירל לייף" מבית רושס מספק ניחוח פירותי, ענברי ופרחוני, בתוספת תמצית וניל 100% טבעית ממדגסקר לתחושה של עונג ופינוק. על פי מחקרים מדעיים, ריח הווניל גורם לגירוי של חלקי המוח הקשורים לאושר ולהרגשה טובה. התווים הבולטים הם: מנדרינה, שושני מפרץ ודומדמניות שחורות, מחוזקים ביסמין וטוברוז שיוצרים ניחוח משכר של זר פרחים עם סיומת ריח של וניל ומאסק לבן. "גירל לייף" הוא בושם טבעוני שמכיל לפחות 90% מרכיבים ממקור טבעי. המחיר: 229 שקל ל־75 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם ו־Be.
למארחים ולמתארחים: המתנות והמוצרים שהכי כיף לקבל ולרכוש לערב החג
ראש השנה 2023: מבחן הטעימה הגדול לעוגות הנחשקות ביותר
ניחוח התשוקה: הבושם החדש לגבר של ז'אן פול גוטייה, LE MALE ELIXIRE מציג מלח מסוקס בגרסה חושנית וניחוח שמשדר חופש ותשוקה עזה. הניחוח ארומטי־עצי, עם תווים בולטים של מנטה חריפה, לבנדר, וניל, ענבר, דבש, פולי טונקה וטבק. זהב מחוספס מעטר את הבקבוק עם פסים אייקוניים בגוון ענברי. המחיר: 420 שקל ל־125 מ"ל. הבושם החדש לאישה, DIVINE, הוא 100% טבעוני בניחוח פרחוני עם תווים בולטים של ליליות, מלח תוסס ורענן ומרנג מענג. הבקבוק בהשראת החמוקיים העטופים במחוך האייקוני, שמדגיש את קווי המתאר של הגוף הנשי. אריזת הפח צבועה בלבן עם עיטורים של קרני שמש ומלאכים בזהב. המחיר: 500 שקל ל־100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם והשיווק.
צעיף צבעוני: ניחוח חדש מבית המותג היוקרתי Herme שואב השראה מאומנות הצעיפים האייקוניים של המותג, המכונים "טוויל'ס". הניחוח החדש פרחוני־פירותי ועליז, עטוף בחושניות עם תווי גינג'ר ליצ'י ומאסק, והוא חלק מסדרת הבשמים המצליחה TWILLY D'HERMES. שמו של הבושם נבחר ככינוי קליל ושובב שניתן לבטא בקלות. המחירים: 30 מ"ל ב־310 שקל, 50 מ"ל ב־430 שקל ו־100 מ"ל ב־590 שקל. ניתן להשיג בבלעדיות בסניפי רשת APRIL.
פצ'ולי ותפוז: הבשמים של איב סן לורן לגבר מתאפיינים במתח דינמי בין רענן לחושני, בין נקי לסקסי, בין בהיר לכהה - כך גם הבושם החדש MYSLF שמציג טוויסט נועז של גבריות עם תווים עדינים של פצ'ולי מאינדונזיה ופריחת תפוז אבסולוט מתוניסיה. הניחוח העשיר והרענן נוצר בטכניקה ייחודית, שמבודדת את תמצית הריח החוצה והופכת אותו למעודן יותר. הבקבוק מעוצב בקווים נקיים של זכוכית חדה במרקמים רכים. המחיר: 439 שקל ל־100 מ"ל. להשיג ברשתות סופר פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.
מינימליזם וחוזקה: הקולקציה החדשה של מותג הבישום הצרפתי OBVIOUS (אובייס) מציגה 10 ניחוחות מעודנים שנרקחו בפורמולה ירוקה, נקייה וידידותית לסביבה, שלא מציפים אותך אלא מלווים אותך. אומנות הבישום של המותג שואפת למינימליזם וחוזקה בעת ובעונה אחת. הניחוח UN POIVRE PEPPER (או־פוברה), מעניק רעננות וחוצפה מעוררת הרפתקאות בניחוח עצי מתובל, מודרני ומרגיע עם תווים בולטים של פלפל ורוד, עלי ויולט ווטיבר. המחיר: 485 שקל ל־100 מ"ל. ניתן להשיג ברשת אפריל.
גורמה ארומטי: הבושם החדש לאישה BURBERRY GODDESS של המותג ברברי הוא בניחוח גורמה ארומטי עם שלושה סוגי וניל עוצמתיים, אך מובדלים אחד מהשני. פולי הווניל נאספים ביד, עוברים 5־7 שבועות של ייבוש בשמש. לאחר מכן הם מאוחסנים בקופסאות עץ כדי להתיישן ולפתח את הארומה. התווים השולטים הם כאמור שלושה סוגי וניל, בשילוב עם לבנדר. המחיר: 499 שקל ל־100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות סופר פארם ואפריל.
עגלה עם סוסה: הבושם החדש לגבר קואץ' גרין (COHACH GREEN) שואב השראה מהתחושה המרגיעה של בריחה מהעיר הגדולה, ניחוח של איזון בין רוח אורבנית תוססת לבין תחושה טבעית מחוץ לזמן. הניחוח פירותי וירוק עם תווים מרעננים של קיווי וברגמוט מחוזק על ידי רוזמרין, גרניום ועץ הארז. הפקק בגימור מתכתי עם חריטה של סוס ועגלה על הבקבוק המסמל את הלוגו האייקוני של בית האופנה. הקופסה מגיעה בגימור טקסטורות עור בצבעי ירוק אומברה. מחיר מומלץ לצרכן: 299 שקל. להשיג ברשתות הפארם: סופר פארם, BE, המשביר ובאתר הסחר ONLY'S.
אשכולית ממריצה: הבושם החדש LUNA ROSSA לגבר מבית פראדה מדגיש היבטים של תחכום וחושניות, המועצמים על ידי חדשנות. המולקולה החדשנית מגבירה את העוצמה ואת יכולת הפיזור של הניחוח המבוסס על תווים בולטים של אשכולית ממריצה, גרגרי ערער פיקנטיים, אלמי מפולפל ומרווה. המחיר: 369 שקל ל־100 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות.
אדום עולה: הבושם החדש TRUSSARDI RUBY RED לאישה מציג ניחוח עצי ופרחוני עם תווים בולטים של ברגמוט עם טוויסט של פירות אדומים וג'ינג'ר בתיבול קינמון, וניל ואלמוג חושני, שמדגישים את הביטחון העצמי של האישה. עיצוב הבקבוק ממשיך את סדרת בשמי הנשים של המותג, והוא לובש הפעם גוון אדום עמוק של אבן הרובי בשילוב פסי כסף בוהקים, המקנים לו נוכחות מרשימה ויוקרתית. המחיר המומלץ לצרכן: 439 שקל ל־90 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות הפארם.
חותמת ריח: הבושם IDOLE NOW החדש של לנקום מציע גרסה חדשה לפרחוניות של IDOLE המקורי, וריאציה עשירה ונועזת יותר הודות לשלישיית רכיבים אייקוניים המועצמים על ידי המדע. הניחוח רענן ועסיסי עם תווים בולטים של אגס ופצ'ולי שהופכים אותו לעוצמתי ולמושך, ניחוח שניתן לזיהוי מיידי. מחיר מומלץ לצרכן: 309 שקל ל־50 מ"ל או 479 שקל ל־100 מ"ל. ניתן להשיג באתר לנקום, ובנקודות המכירה ברשתות הפארם והפרפומריות המובחרות.
תוצרים מגראס: הבושם החדש לאישה "ALL OF ME" מבית נרסיסו רודריגז מציג ניחוח פרחוני נועז המשלב את הוורד האייקוני עם גרניום ומאסק לבן עדין. הוא נוצר עבור אישה המעריכה אותנטיות, מודעת לעולם הסובב אותה ונעה בהרמוניה עם סביבתה. הבושם נולד מתוך חשיבה בת קיימה, כאשר 88% מהמרכיבים שלו הינם ממקור טבעי. גרניום בורבון וורד סנטיפוליה מגראס שבצרפת שמרכיבים את הפורמולה, מגיעים באופן מודע לסביבה ולקהילות החקלאיות המקומיות שמגדלות אותם. המחיר: 425 שקל ל־50 מ"ל או 529 שקל ל־90 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם.
אושר ושמחה: מותג האיפור והטיפוח קליניק משיק שני ניחוחות בסדרת הבישום MY HAPPY, בגודל מיוחד של 100 מ"ל - לשמחות גדולות יותר. הראשון הוא COCOA & CASHEMERE שמספק "טעימה" קטנה מקינוח מושחת, כמו פינוק אפוי מעורר זיכרונות. התווים השולטים בו הם: קקאו, וניל ומאסק, יסמין ופלפל ורוד. הניחוח השני, PEONY PICNIC, הוא בעל ארומה של זר פרחוני רומנטי, כמו טיול ערב בפארק, עם תווים שולטים של דומדמניות שחורות, תות, פסיפלורה, שזיף, ורד, וניל ותות. המחיר: 230 שקל ל־100 מ"ל. להשיג בבלעדיות ברשת סופר פארם, בחנויות הדגל של קליניק ובאתר האונליין של המותג.
אדמה ועור: FLORA GORGEOUS MAGNOLIA, הבושם החדש של GUCCI, מבוסס על מגנוליה אלבה, צמח נדיר הדורש טיפול ספציפי ותהליך זיקוק קפדני. המתיקות הפירותית והפרחונית של הבושם מאוזנת על ידי מרכיב דומה למרווה, כדי לשקף אופי אינטואיטיבי. על מנת להגדיל את המתיקות של תמצית המגנוליה, נוסף פטל שחור לקבלת ממד פירותי ועסיסי וכדי לאזן בין רעננות לחושניות, נעשה שימוש בתמצית פ'צולי.הארומה מזכירה חיבור בין אדמה ועור. המחיר: 548 שקל ל־100 מ"ל. ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, אפריל והמשביר לצרכן.
חסר פחד: הגבר של "FIERCE" למותג אברקרומבי בטוח בעצמו ובגבריות שלו, הוא מעודן וחסר פחד. הניחוח נולד בהשראת כוחות הטבע הדינמיים והעוצמתיים, כמו הים הכחול העמוק או סופת רעמים עם בריזה ימית, הוא משלב את ריח עץ האלגום ועץ המאסק היוצרים יחד ריח עמוק ומסתורי שאי אפשר להתעלם ממנו. ניחוח מבוקש ובלתי נשכח, אייקוני, נועז ועוצמתי. המחיר 399 שקל ל־100 מ"ל או 549 שקל ל־200 מ"ל. להשיג ברשתות. המובחרות ובאתר הסחר ONLY'S.
פרא סקוטי: נופי ההרים הסקוטיים, השממה המלכותית, הגבעות עטורות הפרחים והטירות העתיקות שנכבשו על ידי הטבע מהווים השראה לקולקציה השנתית THE HIGHLANDS, עם ארבעה ניחוחות חדשים של מותג הלייף סטייל JO MALONE LONDON שמעניקים תחושה של אסקפיזם ורגיעה. MALLOW ON THE MOOR COLOGNE עם ניחוח פרחוני רך המועשר בעלי סיגליות. WILD ACHILLEA COLOGNE עם ברגמוט בהיר שזור בעוקץ חריף של סרפד עם מאסק לבן רך.
MELANCHOLY THISTLE COLOGNE ברעננות ירוקה עם ניחוח ארומטי מכוסה קיסוס. HIGHLAND HEATER COLOGNE עם ניחוח עצי בשילוב לבנדר אנגלי וברוש רענן, מאוזן בענבר חושני. המחיר: 300 שקל ל־30 מ"ל. להשיג בחנויות ג'ו מלון לונדון ובאתר האונליין.
פריט לאספנים: מותג הבישום הטרנדיRABANNE משיק גרסה עוצמתית, בטוחה וזוהרת יותר לבושם FAME. הקודים האייקוניים חוזרים בניחוח חושני בבקבוק עם עיצוב מיוחד כפריט לאספנים חובבי פופ־ארט ואופנה עילית. מדובר בבושם טבעוני תוצרת צרפת המכיל 90% מרכיבים ממקור טבעי. הניחוח פרחוני־עצי, עם תווים בולטים של יסמין, מושק מינרלי, אגס וגווני אמברט ממכרים. המחיר: 495 שקל ל־80 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.