הכתבה נכתבה בשיתוף פוגאצ׳וב - השכרת רכבי יוקרה בדובאי

דובאי נחשבת ליעד מדהים, ובשנים האחרונות, היא הפכה להיות אחד היעדים האהובים גם על התייר הישראלי. לצד כל הכיף והשפע שיש בדובאי, אין ספק כי השכרת רכבים זו התוספת המושלמת לחופשה שלכם, שיכולה להעשיר את החוויה שלכם באופן משמעותי. אז מה חשוב לדעת על השכרת רכבים בדובאי ואיך זה עובד? על כך ועוד נסביר לכם במהלך הכתבה הבאה שאתם עומדים לקרוא.

למה ללכת על השכרת רכבים בדובאי?

  • נוחות וגמישות - כאשר בוחרים קבריולט להשכרה בדובאי או כל סוג אחר של רכב - אתם בעצם מעניקים לעצמכם את הגמישות ליצור מסלול משלכם, ולהיות תלויים נטו בלוח הזמנים שלכם לכל אורך הטיול. כך תוכלו לנווט בקלות בכל רחבי העיר, במקום להיות תלויים בלוח הזמנים של התחבורה הציבורית.
  •  נגישות לאטרקציות - דובאי לא סתם הפכה להיות אחד היעדים הפופולריים ביותר ברחבי המזרח התיכון, ובכלל - בעולם כולו. בדובאי נוכל למצוא מגוון רחב מאוד של אטרקציות, החל מהבורג' חליפה האייקוני ועד למרינה דובאי. כאשר נבצע השכרת רכבים בדובאי, נוכל להגיע לכל אותם מקומות מדהימים ללא שום טרחה. כך גם תהיה לנו את הנגישות לגלות מקומות אחרים ואטרקציות נוספות - שלא תמיד גלויים לתיירים.
  •  חוויה מדהימה - השכרת קבריולט בדובאי מאפשרת לנו ליהנות מחוויה של פעם בחיים, עם תרבות נהיגה וכבישים נוחים במיוחד שמאפשרים חווית נהיגה נהדרת, ורכבים שבארץ אנחנו רק יכולים לחלום עליהם.

השכרת רכבים בדובאי - נקודות שחשוב לקחת בחשבון

  • מגיל 21 ומעלה בלבד - השכרת רכבים בדובאי מתאפשרת אך ורק מגיל 21 ומעלה. כלומר, ניתן להשכיר רכבים ולנהוג ברחבי העיר אך ורק אם מלאו לכם 21. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי חברות השכרה מסוימות יעדיפו להשכיר את היצע הרכבים שלהן אך ורק לנהגים שגילם מעל 24. בשני המקרים סביר להניח כי כאשר תרכשו ביטוח תהיה עלות נוספת בגין היותכם נהגים צעירים.
  • רישיון נהיגה והיתר בינלאומי - על מנת לנהוג ברחבי דובאי, תצטרכו קודם לכן כמובן להיות בעלי רישיון נהיגה בתוקף. אמנם, בנוסף לרישיון הישראלי שלכם - תצטרכו גם רישיון נהיגה בינלאומי. תוכלו להוציא רישיון נהיגה בינלאומי ברוב רשתות הפארם או האופטיקה המובילות בישראל, בעלות סמלית של בין 8 ל-15 שקלים בלבד.

תקנות תעבורה, תרבות נהיגה ומה שביניהם
חשוב מאוד לדעת כי בדובאי ישנה אכיפה מאוד קפדנית בכל הנוגע לנהיגה. כך לדוגמא, ישנה מדיניות של אפס סובלנות כלפי שימוש במכשיר נייד בזמן נהיגה - מותר אך ורק להשתמש בדיבורית. המשמעות היא חובות וקנסות מאוד כבדים, ולכן נרצה להימנע מכך מראש. כך גם באשר לצריכת אלכוהול. לא כמו בארץ, בדובאי אין כמות מותרת של אלכוהול בדם - ולכן בעצם אסור לנהוג במידה ושתיתם גם טיפה אחת של משקה אלכוהולי. חשוב כמובן גם להקפיד שלא לעבור את המהירות המותרת, ולדעת כי יש לא מעט מצלמות ברחבי כל אותם כבישים פתוחים שניתן למצוא בדובאי.

כמה מילים לסיכום
 
השכרת רכבים בדואי פותחת בפנינו עולם שלם של אפשרויות, ואין ספק כי זו דרך נהדרת לשדרג את החופשה שלנו ביעד שכולו יוקרה ושפע עם רכבים מרהיבים שלא תמיד אנחנו רואים אותם בארץ. לכן החלטנו להסביר לכם כל מה שצריך לדעת לפני שתשכירו רכב עבור החופשה הבאה שלכם בדובאי בכתבה זו. 

הכתבה נכתבה בשיתוף פוגאצ׳וב - השכרת רכבי יוקרה בדובאי