הכתבה נכתבה בשיתוף חברת ספה נקייה

טיפים של חברת ספה נקייה להסרת כתמי קפה ושתן מספה
 
ספות סלון מתלכלכות דיי מהר וסופגות שלל כתמים. כשכתמים קשים רבים ישקלו להחליף את הספה. במקום להוציא כסף רב בקנייה ספה חדשה, אנו ממליצים שירות של ניקוי ספות עד הבית. 

מהו שירות ניקוי ספות עד הבית?
 
ניקוי ספות בבית הלקוח עם חברת ספה נקייה הוא שירות ניקוי מקצועי שבו מבצעים ניקוי ספות בעזרת מכונה ייחודית וחומרי ניקוי מותאמי כתמים, שמאפשרים הסרה שלהם באופן מוחלט. בשירות זה:

  • המנקה מגיע עד הבית בזמן שנוח לכם.
  • המנקה מביא עמו ציוד ניקוי שמותאם לספה שלכם ולסוג הבד שלה.
  • המנקה מביא עמו חומרי ניקוי ייחודיים המותאמים לסוג הכתמים שעל הספה. 

למה קפה ושתן נחשבים לכתמים קשים?
 
קפה ושתן הינם כתמים קשים מהסיבה שהם מותירים ריחות חזקים ולא נעימים שנשארים לאורך זמן והם גם יוצרים כתמים נרחבים בגוון כהה שהופכים את מראה הספה ללא נקי. אנשים לרוב לא יודעים איך להתמודד עם כתמים מהסוג הזה, כי הם נספגים עמוק בסיבי הבד והסרה שלהם בעזרת חומרים ביתיים לרוב שטחית ולא עוזרת. 

איך מנקים כתמי קפה ושתן באופן מקצועי?
 
ניקוי ספות מכתמי שתן וקפה מתבצע בשלבים הבאים:

  1. זיהוי אזור הכתם – לפני שבכלל מתחילים בהסרת הכתמים, תחילה יש לזהות את אזורי הכתמים. לפעמים מדובר בכתמים נרחבים ולפעמים בכתמים נקודתיים. אם הכתם נרחב, כדאי לבצע ניקוי כללי לכל הספה. 
  2. התאמת חומר ניקוי מנטרל ריחות – כדי לנקות כתמי שתן וקפה, יש להחדיר אל הספה חומר ניקוי הכולל אנזימים מפרקים. במקרה של שתן, נרצה לפרק את מולקולות האמוניה והשתנן. במקרה של קפה, מדובר בחומר אורגני ולכן נתאים חומר ניקוי עם אנזימים המיועדים לפירוק אורגני. 
  3. ניסוי של חומר הניקוי במקום מוסתר – לפני שהמנקה יחדיר את חומר הניקוי, תחילה הוא יוודא שהחומר לא מייצר על הבד ריאקציה לא רצויה. את הבדיקה הוא יעשה באזור צדדי וקטן בצד האחורי של הספה. 
  4. החדרת חומר הניקוי על ידי מכונת הניקוי – זהו כבר שלב הניקוי המתבצע בעזרת מכונת ניקוי מקצועית בעלת ידית שבאמצעותה מחדירים את חומר הניקוי אל סיבי הבד. בסיום, ימתין המנקה כעשר דקות על מנת שהאנזימים יתחילו לעבוד. 
  5. שאיבת הכתמים יחד עם חומר הניקוי – בשלב זה המנקה ישתמש בידית היניקה וישאב את חומר הניקוי יחד עם הלכלוך של הכתמים שהתפרק והריחות. בשלב זה כבר תוכלו לחוש שהריח החזק כבר לא קיים. 
  6. ייבוש הספה – בשלב היניקה, חומר הניקוי ורוב הנוזלים נשאבו החוצה, אך הספה עדיין לחה. חשוב לתת לספה 24 שעות של ייבוש באוויר. לאחר מכן, הספה תהיה נקייה, יבשה ותוכלו כבר להשתמש בה. 

האם ניתן לרכוש את חומרי הניקוי ולבצע הסרת כתמים עצמאית?
 
חומרי הניקוי שמשתמשים בהם בניקוי מקצועי הינם חומרים שלא תמצאו בחנויות הפארם. אלו חומרים ייחודיים חזקים הנמכרים בסיטונאות למי שעוסק בתחום. 

חברה לניקוי ספות מביאה עמה אליכם הביתה את הידע, המקצועיות, החומרים האיכותיים ביותר ואת מכונת הניקוי שהיא חלק בלתי נפרד מביצוע הסרה של כתמים באופן מלא. 

זה לא שאין שיטות ביתיות להסרה, פשוט רובן לא מסירות את הכתמים והריחות באופן מלא וכשלא מבצעים נכון את הסרת הכתמים, הם חודרים עמוק יותר אל סיבי הבד ואז קשה יותר להסיר אותם. 

להזמנות חייגו: 053-352-4192

הכתבה נכתבה בשיתוף חברת ספה נקייה