תמורה טובה למחיר, קליטה איכותית וחווית גלישה מהירה – אלה הם הגורמים החשובים ביותר ללקוחות בבחירת חברת סלולר, כך עולה ממחקר של קבוצת גיאוקרטוגרפיה בראשות פרופ׳ אבי דגני וד״ר רינה דגני.
לראשונה ב"לאומי": מנהלי הסניפים חושפים את מספר הטלפון האישי שלהם
כתב מעריב עונה לכתב האישום של יצחק בריק נגד הרמטכ"ל ומפוצץ את הספינים שלו
על פי הסקר, שבוצע בחודש יוני האחרון וכלל מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסייה, הלקוחות מחפשים גם אחר חברות אמינות, הוגנות, המתנהלות בשקיפות, עם שירות טוב ויחס אישי, כמו גם חבילות גלישה עם נפח גדול ותשתיות בפריסה רחבה. נתון מעניין נוסף שעולה מהסקר הוא, כי כרבע מהציבור שוקלים להחליף חברת סלולר בשנה הקרובה, כאשר שיעור זה הוא הנמוך ביותר בקרב לקוחות פרטנר.
המחקר מעלה כי 41% מהציבור שמעו או מכירים את טכנולוגיית Private 5G , כאשר הפרטים העיקריים שחלקם ידעו לציין אודות הטכנולוגיה הם מהירות, רשת פרטית ודור 5. את המחקר יזמה קבוצת התקשורת פרטנר, על רקע קמפיין הסלולר האחרון של החברה שהשיקה לראשונה בישראל את רשת הסלולר המתקדמת והמאובטחת ביותר בעולם.
החברה החלה לשדרג את כלל לקוחות הסלולר שלה לרשת החדשה, באופן אוטומטי, ללא כל עלות נוספת וכשהם נשארים בחבילות הקיימות שלהם. כלל הלקוחות יזכו ליהנות מיתרונות הרשת החדשה: יציבות, אבטחה והצפנה, רציפות, איכות גבוהה של שיחות קול ו-וידאו וקיבולת גבוהה. לקוחות המנויים לחבילות דור 5, ייהנו בנוסף ממהירות גלישה גבוהה יותר וחווית שירות טובה יותר בעת עומסים.