הכתבה נכתבה בשיתוף פריחת השלווה

ADHD - עלייה ניכרת בעשורים האחרונים 
התמודדות עם קושי בקשב וריכוז פוגעת באיכות החיים ומאתגרת את האדם עצמו ואת הסביבה שלו. למרות הסברה הרווחת שהפרעות קשב וריכוז הן תוצר של המאה ה-21, קושי זה כבר תועד במהלך ההיסטוריה, אלא שבעשורים האחרונים חל גידול ניכר ברמת השכיחות שלו בקרב האוכלוסייה. 

אין ספק כי אורח החיים המערבי האינטנסיבי הוא אחד מהמשפיעים המרכזיים על שכיחות התופעה יחד עם הרגלי תזונה לקויים וחשיפה לזיהום אוויר. צליל אסולין, ארומתרפיסטית ומנכ"לית חברת 'פריחת השלווה' לאספקת תוספי תזונה טבעיים יחד עם מגוון תכשירים טבעיים נוספים, מסבירה על היכולת של צמחי המרפא להוביל לשינוי משמעותי בתחום זה ובמגוון תחומים נוספים:

תוספי תזונה טבעיים - יש בזה משהו או לא?
אנחנו רגילים לחשוב שהרפואה הקונבנציונלית העושה שימוש בכימיקליים שונים כדי לייצר תרופות ומשככי כאבים - היא היחידה שבכוחה לפתור בעיות בתחומים שונים.

אולם, כבר משחר ההיסטוריה ידוע כי צמחי מרפא הם חלק בלתי נפרד מתהליכי ריפוי ביולוגיים טבעיים. לצמחים שונים מהטבע - סגולות ריפוי וסיוע מוכיחות העוזרות לגוף להתמודד עם מחלות, בעיות נוירולוגיות וקשיים בתחום הרגשי.

"המוצר קישובית", כך מסבירה צליל אסולין, "הוא תכשיר טבעי לחלוטין שמסייע בהפרעות קשב וריכוז. הורים רבים פונים אלינו במטרה להודות לנו על השינוי שחל בילד שלהם הודות לשימוש במוצר זה".

מסתבר כי קישובית נמצא כפתרון טבעי יעיל המסייע בשיפור יכולת הקשב והשליטה בקרב הסובלים מ-ADHD יחד עם השפעה על רוגע ושקט נפשי.

תחקיר: האם קיימים פתרונות טבעיים אמיתיים לבעיות קשב וריכוז? (צילום: פריחת השלווה)
תחקיר: האם קיימים פתרונות טבעיים אמיתיים לבעיות קשב וריכוז? (צילום: פריחת השלווה)

בכניסה לאתר חברת פריחת השלווה בבעלותה של צליל אסולין אנחנו נחשפים לעשרות תכשירי בריאות טבעיים. "מהם התכשירים אותם את מציעה באתר והאם הם הוכחו כיעילים?" אנו שואלים. להלן תגובתה של צליל אסולין:

"פתרונות 100% טבעיים שמציעים שיפור ניכר באיכות בחיים"
"בעולמות הרפואה ההוליסטית, הפתרונות אינם מתמקדים ברובד החיצוני של הבעיה אלא יורדים לשורשי הקושי ומציעים פתרון מעמיק יותר", כך צליל אסולין בהסבר מקדים הנותן רקע ליכולת ההשפעה של מוצרי החברה על מגוון בעיות בתחום הגוף והנפש.

"כארומתרפיסטית מזה 17 שנה יחד עם עיסוק בהכנת פתרונות טבעיים, למדתי לעומק את עולם שמני המרפא ואני מכירה בסגוליות של צמחי מרפא ממגוון סוגים. לתכשירים מבוססי צמחים טבעיים יכולת השפעה על קשיי קשב וריכוז, בעיות שונות, וקשיים רגשיים, הגוף, הסופג את ארומה השמן האתרי או צורך תמצית של צמחי מרפא ייעודיים, מקבל מענה עמוק מאוד לסוגים שונים של בעיות מה שמביא להקלה משמעותית במגוון תחומים, זה פועל הן בתחום הבריאות הגופנית והן בהקשר לבעיות חרדה ודיכאון".

איך הפכה חברת פריחת השלווה לפופולרית בקרב צרכני מוצרים טבעיים ולא רק?
"בשנים הראשונות סייעתי לאנשים באמצעות ארומתרפיה, כך מספרת צליל אסולין, "עם הזמן גבר הביקוש מאוד והבנתי שעליי למסד את תהליכי ההכנה והמכירה. כך קם אתר פריחת השלווה. יצרתי קשר עם מפעל איכותי לייצור פתרונות טבעיים וכיום האתר מהווה כתובת פופולרית לאנשים שמעוניינים ליהנות מתכשירים מאה אחוז טבעיים להקלה על מגוון תופעות והתמודדויות.

האם יש פיקוח על המוצרים באתר פריחת השלווה?
"המפעל אתו אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק הוא בעל רישיון משרד הבריאות, כל המוצרים נבדקים ומאושרים מטעמם כדי לספק ללקוחות פתרונות טבעיים מפוקחים", כך מסבירה צליל אסולין, מנכ"לית החברה.

לקוחות ממליצים
"השינה שלי הפכה להיות טובה ואיכותית יותר"
פנינו ללקוחות החברה במטרה שיספרו לנו על השינוי אותו חוו באמצעות שימוש במוצר של החברה. נועה מ. בת 37 מרחובות, הסכימה לשתף אותנו בתועלת הגדולה שהייתה לה בנטילת קפסולה לשינה מבית פריחת השלווה: "סבלתי במשך תקופה ארוכה מנדודי שינה. מדובר בקושי משמעותי מאוד המפריע לתפקוד היומיומי ומשבש את הסדרים בצורה משמעותית. השתמשתי בכדורי שינה בצורה רציפה אך הם לא פתרו את הבעיה בצורה מלאה ורציתי מאוד להיגמל מהם מהר ככל האפשר.

חברה הציעה לי לנסות כדורים טבעיים של חברת פריחת השלווה. בתחילה הייתי סקפטית מאוד כיוון שאני לא כל כך מאמינה בפתרונות טבעיים אולם בסוף החלטתי שאין לי מה להפסיד והזמנתי צנצנת לנדודי שינה לאחר שבוע מתחילת השימוש בקפסולות התחלתי לחוש הקלה משמעותית ואחרי שבועיים וחצי כבר כמעט שכחתי מהתופעה. הקפסולות האלה החזירו אותי למסלול ולתפקוד התקין וממש הצילו אותי. ממליצה בחום לכל מי שסובל מנדודי שינה".

"לא ידעתי שגלי חום יכולים לשבש את החיים"
טל א. מתל אביב סבלה מגלי חום מציקים כתופעה של גיל המעבר. "הייתי ממש מסויטת מזה", היא משתפת, "גלי החום הפתיעו אותי בעוצמה שלהם וממש הפריעו לי בהתנהלות היומיומית. הרופא שלי אמר שאין מה לעשות ועליי לחכות שהתופעה תחלוף מאליה, לא הסכמתי לקבל את האבחנה וניסיתי לבדוק אם יש פתרון טבעי לבעיה. באתר פריחת השלווה גיליתי תכשיר ייעודי להתמודדות עם גלי חום.

הזמנתי את המוצר והוא הגיע אליי תוך יומיים. מאז אני חשה הקלה של ממש בתופעת גלי החום, תודה לחברת פריחת השלווה על המענה היעיל, אני מרגישה הרבה יותר טוב!".

מי הקהל הצורך את מוצרי פריחת השלווה - צמחי מרפא הרמב"ם?
"קהילת הלקוחות שלנו כוללת אנשים מכל המגזרים" משיבה צליל אסולין, "אנחנו מספקים מוצרים טבעיים ללקוחות בארץ ובחו"ל מהמגזר החילוני, הדתי לאומי והחרדי, זו הסיבה אגב, שהמוצרים שלנו מיוצרים בהשגחה מהודרת מאוד. 

אנשים חוזרים אלינו כל הזמן כדי לספר על שינויים חיוביים והקלה על מצבים שונים: סיוע במצבים של צפצופים באוזניים, ירידה במשקל, שיפור במראה עור הפנים, סיוע בבעיות קשב וריכוז מצבי דיכאון וחרדה ועוד. צוות החברה ואני מאושרים עם כל לקוח חדש שנעזר בתכשירים שלנו ומסבירים לו שאנחנו רק השליחים כדי לספק לו את כל הטוב אותו מציע הטבע".

לסיכום
חברת פריחת השלווה בניהולה של צליל אסולין, ארומתרפיסטית מזה 17 שנה, מציעה מגוון רחב של פתרונות טבעיים איכותיים, ביניהם, קישובית, תכשיר לסיוע בבעיות קשב וריכוז. המוצרים מיוצרים במפעל ברישיון משרד הבריאות ונמכרים בכשרות מהודרת. הם מבוקשים מאוד בקרב רבים שהתנסו ומצאו שהמוצרים אכן מסייעים בהקלה וריפוי של מגוון תופעות ובעיות.

צליל אסולין מקדמת אורח חיים בריא וממליצה לכל לקוחותיה לשלב פעילות גופנית ותזונה איכותית יחד עם פתרונות טבעיים כדי לספק לגוף מענה מקיף ואיכותי לשגרה בריאה ומאושרת. 

הכתבה נכתבה בשיתוף פריחת השלווה