הכתבה נכתבה בשיתוף StopDelay

 זה קרה לפני כמה שנים: המראתי עם האקסית שתחיה לנופש באנטליה, שהפך סיוט מהרגע הראשון. דמיינו לעצמכם: שהייה במלון ללא מערכת מיזוג תקינה בשיא השרב. אם לא די בכך, לילה לפני החזרה התבשרנו, שהטיסה, שהייתה מיועדת למחרת בשעה 12:30 בצוהריים נדחתה ל-2:30 לפנות בוקר.

כך נאלצנו לפנות את החדרים בשעה 10 בבוקר ולהרגיש כפליטים עד שעות הלילה. הכל כלול בריבוע מה שנקרא… כשחזרנו לארץ עמלנו כדי לגבש כתב תביעה כנגד חברות התיירות, שסיפקו לנו את חבילת הנופש המסויטת. בית המשפט פסק לנו פיצוי סמלי בגובה שליש מהסכום ששילמנו.

מול חברות התעופה היה גדול עלינו להתמודד והעדפנו לוותר מראש. אם רק היינו יודעים, שקיימת חברה בדמותה של Stop Delay, שיכולה לעשות את העבודה במקומנו, שאינה דורשת שקל אחד מראש וגובה את שכר טרחתה רק במקרה של הצלחה, כל הסיפור היה נראה אחרת ועוגמת הנפש שלנו הייתה פחותה באופן משמעותי. מסתבר שגם אנחנו כמו 85 אחוזים מהאנשים שטסים, לא היינו מודעים לזכויות שלנו במקרים של שיבוש או ביטול טיסה.

Stop Delay זהו סטארט אפ ישראלי שעלה על הקרקע בשנת 2017 במטרה לסייע לאנשים מהיישוב בהתנהלות מול חברות התעופה במקרים של שיבושים כמו אובר בוקינג, ביטולי ועיכובי טיסות, איבוד מזוודות ועוד שורה ארוכה של הפרות, שאינן ידועות לציבור הרחב - שעליהן תוכלו לקרוא באתר החברה. אז אם בארבע השנים האחרונות טסתם ואתם בטוחים שאתם ראויים לפיצוי על עוגמת נפש מסיבה כזו או אחרת, הגעתם למקום הנכון. 

בלי להרים טלפונים, בלי לשלוח מיילים ואפילו בלי להגיע לבית המשפט
 מה שמדהים בסטארט אפ של StopDelay, שמעבר לעובדה שהחברה גובה אחוז מסוים של שכר טרחה, אך ורק במידה והצליחה לדאוג לפיצוי לנוסע מחברת התעופה, Stop Delay  חוסכת לכם זמן יקר של מרדף אחרי בירוקרטיות.

אתם רק תזינו את פרטי המקרה באתר החברה, תתנו לחברה את ייפוי הכח לפעול מטעמכם, היא כבר תדאג לכל השאר. השירות ניתן ב-11 שפות ובהן: עברית, אנגלית ערבית ורוסית. נשמע טוב מדי? אין ספק. אז איך זה עובד?

לאחר מילוי פרטי המקרה. בינה מלאכותית מבצעת מחקר על פרטי טיסה ועל טיסות שהיו באותן שעות באותם שדות תעופה כדי להבין את התמונה לפרטי פרטים. הבינה המלאכותית מאפשרת לבדוק הרבה נתונים כדי שהצוות המקצועי של החברה יידע מה קרה באותו יום. במידה וקיימת היתכנות להשגת פיצוי  הצוות המקצועי של החברה חוקר את פרטי המקרה, כדי לדעת מול איזה גוף עליו להתנהל. 

בשונה ממצב שבו פניה לעורך דין, כרוכה בתשלום שכר טרחה מראש והדבר אינו מבטיח שבחרתם באיש מקצוע, שיידע לעשות את ההתאמות הנדרשות במקרה שמדובר בתביעה שמקום שיפוטה מחוץ לישראל, Stop Delay מעמידה צוותים מקצועיים של עורכי דין ב-24 מדינות, שמודעים לחוקים ולתקנות בכל מדינה.

עורכי הדין פועלים מול הגורמים הרלוונטים בחברות במטרה להשיג את סכום הפיצוי - בין אם מדובר בתהליך שבו קיימת הסכמה בין הצדדים מבלי להגיע לבית המשפט, ובין אם הסוגיה עוברת לפתחו של בית המשפט. כך או כך, הנוסע אינו חלק מהתהליך ואפילו אינו נדרש להגיע לבית המשפט, במידה ואין הסכמות בין הצדדים.

הכתבה נכתבה בשיתוף StopDelay