רשתות מובילות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה יוצאות במבצעי מכירות מקיפים לקראת החגים והחזרה ללימודים. המבצעים המיוחדים נערכים עוד לפני מבצעי סוף השנה הבינלאומיים המתקיימים בחודש נובמבר.

היבואנית ניופאן מציעה לקראת חגי תשרי מבצעים והטבות אטרקטיביות. עידו שני, סמנכ"ל השיווק: "הצרכן נוהג להתחדש לקראת חגי תשרי, ובהתאם אנו רואים עלייה של 25%־30% במכירות מוצרי חשמל קטנים, גדולים, ובמוצרי האודיו".

קיטשנאייד  (צילום: ניופאן)
קיטשנאייד (צילום: ניופאן)

מותג המיקסרים Kitchen Aid יוצע בדגם מיוחד KSM70. כל הרוכש את המוצר יקבל מארז חוויה איטלקית, הכולל אביזר להכנת פסטה בשווי 799 שקל. מי שירכוש את מותג מעבד המזון Magimix יקבל מסחטת מיצים בשווי 600 שקל.

מותג האודיו המוביל BOSE, מותג המגהצים Tefal ומותג מוצרי החשמל Haier הכולל מקררים ומכונות כביסה יימכרו בהטבות מיוחדות. גם חברת א.ל.מ יצאה עם מבצעי חזרה ללימודים וכעת היא מרחיבה את קשת ההנחות על מחשבים ניידים, טאבלטים, סמארטפונים ועוד.

הנחות מיוחדות על מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ניתנות גם ברשת מחסני חשמל. חלק ניכר ממכירות שלוש הרשתות הללו נעשה באילת.  גם קבוצת ח.י, המעסיקה 700 עובדים ומשווקת מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, נערכת לחגים באמצעות מבצעים מיוחדים.