מותג הטיפוח הבינלאומי SABON משיק סדרת פילנג בסדרה: ובה ניתן למצוא פילינג לקרקפת, לגוף ולפנים. פילינג הפנים 2 ב-1 של SABON מכיל גרגירי חוחובה עדינים במיוחד, שמטרתם להסיר בעדינות תאי עור מתים תוך ניקוי והסרת לכלוך, המעניק לעור ברק. הפורמולה הייחודית מועשרת במינרלים מים המלח ואינה מייבשת את העור. פילינג הגוף מועשר בתערובת מלחים מים המלח ו-3 שמנים בוטניים אורגניים.
מחיר מומלץ: 139-65 שקלים. 

פילינג לעור הפנים הגוף והשיער (צילום: רונן מנגן)
פילינג לעור הפנים הגוף והשיער (צילום: רונן מנגן)

בן & ג'ריס ישראל משיקים מארז בייתי, של שלישיית סנד-וויץ' בצק עוגיות. מדובר במארז חדש של המוצר האהוב קסטת הסנדוויץ' בצק עוגיות שניתן להשיג לבית. הסנדוויץ' של בן & ג'ריס משלב בין גלידת בצק העוגיות האגדית, בתוך סנדוויץ' בין שתי עוגיות שוקולד צ'יפס רכות.
מחיר מומלץ: 24.90 שקלים.

מאגדת בן אנד גריס סנדוויץ (צילום: יחצ)
מאגדת בן אנד גריס סנדוויץ (צילום: יחצ)

תאגיד הקוסמטיקה HAVA ZINGBOIM מציג קרם עיניים וקרם שפתיים מהסדרה פורצת הדרך REMICRONIZED – רימייקרוניזד: קו התכשירים הראשון מסוגו בעולם המאפשר להחדיר חומצה היאלורונית ממוזערת וסיבי קולגן פברילי לעומק העור במריחה בטכנולוגיית DEEP SKIN TECHNOLOGY.
מחיר מומלץ: 645-349 שקלים. 

Hava Zingboim סדרת Remicronized EYE CREAM    (צילום: כפיר זיו)
Hava Zingboim סדרת Remicronized EYE CREAM (צילום: כפיר זיו)

מותג LACOSTE, מרחיב את מלתחת הבשמים שלו עם ניחוח חדש, LACOSTE ORIGINAL המגלם בתוכו את כל סימני ההיכר האייקונים של המותג: יצירתיות, חופש תנועה והאלגנטיות. הניחוח החדש נפתח עם תווים עליונים המשרים רעננות עזה וחריפה של ברגמוט ונגיעות פלפל ורוד והל פיקנטיים.
מחיר מומלץ: 349 שקלים. 

בושם לקוסט (צילום: יחצ חול)
בושם לקוסט (צילום: יחצ חול)

סדרת הטיפוח החדשה מבית ג'ייד , #ULTRAMATTE BLEMISH CONTROL מציעה שגרת טיפול יומיומי רב-תכליתי. הסדרה כוללת ארבעה מוצרים הפועלים יחדיו לוויסות יעיל של סבום בעור שמן ומעורב, ומסייעים בצמצום הופעת פצעונים ונקבוביות, הפחתת ברק, ושיפור מראה העור. הסדרה מכילה 90% מרכיבים טבעיים.
טווח מחירים: 149-99 שקלים. 

ג'ייד סדרת הטיפוח #ULTRAMATTE (צילום: יחצ)
ג'ייד סדרת הטיפוח #ULTRAMATTE (צילום: יחצ)

קוקי, המותג המציע פתרונות חכמים במטבח, מציע לקראת חזרה לבית הספר, דרך חדשה לעיטוף הכריכים:  נייר עטיפה לסנדוויץ'', חדשני, מעוצב ואיכותי, המיועד לשמירה על טריות הכריך. בכל אריזה 80 ניירות עיטוף.
מחיר מומלץ: 13.90-11.90 שקלים. 

קוקי נייר עטיפה לכריך (צילום: יחצ)
קוקי נייר עטיפה לכריך (צילום: יחצ)

במיוחד לתקופת הקיץ אסם משיקה את מהדורות אפרופו בטעמים האהובים של ביסלי: אפרופו בטעם ביסלי ברביקיו ואפרופו בטעם ביסלי בצל.
מחיר מומלץ: 9.50-1.90 שקלים. 

אפרופו בטעם ביסלי בצל (צילום: סטודיו אסם)
אפרופו בטעם ביסלי בצל (צילום: סטודיו אסם)

המותג הקולינרי מאסטר שף נכנס לראשונה לקטגוריית התבשילים האישיים ומשיק סדרת תבשילי נודלס להכנה מהירה מאסטר שף TIK-TAK בשני טעמים: עוף ובקר, המגיעים לראשונה בקטגוריה עם מכסה להכנה קלה ונוחה.
מחיר מומלץ: 6.90-6 שקלים. 

טיק טאק נודלס בטעם בקר ועוף (צילום: יחצ)
טיק טאק נודלס בטעם בקר ועוף (צילום: יחצ)

ISSEY MIYAKE משיק: הניחוח החדש והאלגנטי לגבר LE SEL D'ISSEY הבושם החדש של ISSEY MIYAKE משלב שקיפות ואלגנטיות ואת ההשראה לניחוח הוא שואב את ההשראה מהאלמנט החיוני של הטבע- מלח, המגביר אנרגיה ומעורר את החושים. הניחוח החדש מעניק רעננות בזכות תווי העצים והימיים הבולטים.
מחיר מומלץ: 459 שקלים. 

ISSEY MIYAKE בושם לגבר (צילום: יחצ חול)
ISSEY MIYAKE בושם לגבר (צילום: יחצ חול)

המותג הבינלאומי IL MAKIAGE מתרגש להשיק קולקציה חדשה בשיתוף פעולה פורץ גבולות וראשון מסוגו. קולקציה משותפת של IL MAKIAGE והזמר והיוצר יהונתן מרגי. מרגי: "איפור הוא סוג של אומנות, דרך להתבטא והזכות לבחור להיות מי שאתה". מה בקולקציה? פלטת צלליות המכילה שישה גוונים, מברשת לעיבוד וטשטוש לעיניים ו מדבקות קישוט לפנים ולגוף.
מחיר הערכה: 419 שקלים. 

מרגי ואיל מקיאג׳ משיקים (צילום: יחצ)
מרגי ואיל מקיאג׳ משיקים (צילום: יחצ)