קוקטייל חושני. מותג האופנה סטיב מאדן משיק את הבושם לאישה GOLDIE בעל ניחוחות פרחוניים שנועדו לשקף ולהעצים את האישה המודרנית, הסקסית והחזקה שבטוחה בעצמה ומשדרת ביטחון וייחודיות. הבושם הראשון של המותג מיועד לנשים נועזות. הניחוח הפרחוני־עצי מורכב מפירות הדרים, פרחים עדינים ועצים חמים שיוצרים יחד קוקטייל חושני. להשיג ברשתות הפארם הנבחרות ובחנויות סטיב מאדן וחנויות פרטיות נבחרות בישראל.
המחיר המומלץ לצרכן: 299 שקל.

בינה מלאכותית ויסמין. הבושם החדש Prada Paradoxe Virtual Flower לאישה מבית PRADA, ממציא מחדש את אחד מסמלי הנשיות ואחד הקודים החשובים בעולם הבישום: פרחוניות. הוא מרחיב את גבולות התפיסה החושית ומאתגר את הבנת המציאות, עם חותמת ריח רענן. הניחוח הפרחוני נוצר בשילוב טכנולוגיית AI והוא חושף נקודת מבט חדשה באמצעות התמקדות בפרח היסמין.
מחיר מומלץ לצרכן: 589 שקל לתכולת 90 מ"ל.
להשיג ברשתות סופר־פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

בושם נשים פראדה (צילום: יחצ חול)
בושם נשים פראדה (צילום: יחצ חול)

משאירים חותם. מותג בשמי הנישה היוקרתי Maison Francis kurkdjian Paris מרחיב את קולקציית הניחוחות של אומן הבשמים פרנסיס קורג'אן, עם ניחוח יוניסקס חדש APOM שמותיר שובל זוהר ונדיב שיהפוך לחלק ממך וישאיר חותם של הסיפור האישי שלך. הבושם שמיועד לנשים וגברים כאחד, הוא או דה פרפיום עוצמתי בניחוח חושני. תכולה: 70 מ"ל. המחיר: 790 שקל. להשיג בחנויות הבוטיק  BEYONDSKIN ובחנויות נבחרות.

mfk (צילום: יחצ חול)
mfk (צילום: יחצ חול)

ניחוח של אורן וארומה של תה. מארז בושם ונר ריחני של המותג הצרפתי היוקרתי  Courrèges בניחוח עץ אורן ועלה תה, תערובת של שרף שמעניקה תחושה רעננה במיוחד.
המחיר למארז בושם 100 מ"ל ונר ריחני 75 גרם: 585 שקל.
להשיג בסניפי המשביר או בחנות האונליין המשביר 365.

מארז בושם 100 מ''ל ונר ריחני 75 גרם (צילום: יח''צ קוראז')
מארז בושם 100 מ''ל ונר ריחני 75 גרם (צילום: יח''צ קוראז')

אירוס אצילי. ל'אוקסיטן משיקה או דה טואלט נשי ומודרני במהדורה מוגבלת מסדרת Herbae Iris, עם ניחוח ירוק ופרחוני של פרח האירוס האצילי בשילוב נגיעות מרעננות של עשב ירוק. הרעננות הירוקה של הברגמוט, עלי ריבס ותווי לימון מובילים לניחוחות עשבוניים, חמים וחזקים של אמבר המנוגדים לרעננות נקייה של קטורת. ניחוח המאסק עוטף את הבסיס ברכות כדי ליצור תחושה של נוחות.
המחיר 259 שקל ל־50 מ"ל. ניתן להשיג בחנויות המותג ובאתר.  

l'occitane herbae iris (צילום: יחצ חול)
l'occitane herbae iris (צילום: יחצ חול)

זהב טהור. רבאן, הידוע כמותג שובר מוסכמות, משיק ניחוח חדש לאישה. Million Gold for Her הוא הבושם הראשון בסדרה היוקרתית והוא נועד לעורר נשיות במלוא העוצמה עם ניחוח של הצלחה נוצצת מזהב ומרכיבי בר־קיימה ממקור טבעי. ההרכב מכיל ניחוח קרמי קטיפתי של תמצית שמן לבנדר שהופקה בהתאמה אישית ושמן מנדרין ממדגסקר בשילוב תערובת ורדים ופרחים לבנים. להשיג ברשתות הפארם והשיווק המובילות. מחיר מומלץ לצרכן: או דה פרפום 480 שקל ל־90 מ"ל.

פאקו רובן (צילום: יחצ)
פאקו רובן (צילום: יחצ)

פיתוי נצחי. מעצב־העל טום פורד משיק גרסה חדשה לניחוח המפורסם Ombré Leather שהושק ב־2018, בהרכב שנפתח עם עלות השחר באור בוהק של ג'ינג'ר טרי המתמזג בענבר עשיר, עור ווניל חושני שמתעטפים יחד בתערובת תבלינים שמתעוררים ליום חדש, יחד, הם מותירים שובל של ריח אלגנטי מחוספס שמספק הילה של פיתוי נצחי. תכולה: 50 מ"ל | מחיר: 440 שקל. להשיג בפרפומריות ורשתות הפארם, Factory54 באתר ובחנויות BEYOND SKIN.

eau d’ombrÉ leather (צילום: יחצ חול)
eau d’ombrÉ leather (צילום: יחצ חול)

טקס רחצה יפני. ניחוח חדש של מותג הבישום והלייפסטייל הבריטי ג'ו מלון לונדון בסדרת Cologne Intense נוצר בשיתוף המאסטרית־פרפיום אן פליפו, קרוי Hinoki & Cedarwood Cologne Intense והוא מיזוג בלתי צפוי של תווים ארומטיים עם אקורד נקי ורענן של עץ ההינוקי ,יקר הערך, בהשראת טקס הרחצה הייחודי המזוהה עם תרבות יפן למנוחה ורגיעה.
המחיר:  750/500 שקל לתכולה של 100/50 מ"ל.  
להשיג באתר ובבוטיקים של ג'ו מלון לונדון וב־Factory54 באתר ובחנות באילת.

גו מלון לונדון (צילום: יחצ חול)
גו מלון לונדון (צילום: יחצ חול)

אהבה עצמית. לנקום מציגים חזון חדש ונועז עם הבושם La vie est belle L’Elixir בניחוח שלוכד את הרעיון של אהבה עצמית רדיקלית, קורא תיגר על הסטטוס־קוו ומציב את הרצונות שלך במקום הראשון. הוא נועז יותר, חד יותר ועמוק יותר: הבושם בניחוח פרחוני קטיפתי מורכב משילוב בין תמצית עלה סיגלית עם תמצית הוורד וחמאת קקאו שיוצרים יחד נינוח של זר פרחוני זוהר.
המחיר המומלץ לצרכן: 369 שקל, לתכולת 50 מ"ל, 489 שקל לתכולת 100 מ"ל.
להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר־פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

 lveb l'elixir הבושם החדש לאישה מבית לנקום (צילום: יחצ חול)
lveb l'elixir הבושם החדש לאישה מבית לנקום (צילום: יחצ חול)

העושר שבעור. מותג בשמי בוטיק הנישה היוקרתי XERJOFF האיטלקי חוגג 17 שנים לפרק הראשון בקולקציית הבישום המפוארת 17/17 עם הבושם החדש לגבר Homme anniversary XerJoff בניחוח חדש של עור מחוספס שזור בציפורן ופולי טונקה, שבסופו נחשפים ניואנסים של פירות מסוכרים. הבקבוק מעוצב באבן פנינה אפורה ויקרה, ממוסגרת בעלי זהב.
המחיר המומלץ לצרכן: 1,655 שקל ל־50 מ"ל.
להשיג באתר ובחנויות בוטיק היוקרה BEYOND SKIN ובאתר לילית קוסמטיקה.

xerjoff homme (צילום: באדיבות המותג)
xerjoff homme (צילום: באדיבות המותג)

אמילי בפריז והיא מאוהבת. מותג בשמי היוקרה KILIAN PARIS מבית המעצב קיליאן הנסי משיק ניחוח חדש Old Fashioned, שנוצר בהשראת הוויסקי המשובח והטהור ביותר בסינגל מאלט, ומוקדש למורשת המשפחתית. הבושם נפתח בהרכב אלגנטי של עצי חיטה, ארז ולבנה, המרמזים על החביות המתיישנות ועל המורדות המיוערים והמעורפלים של הרי הסקוטית. השגריר הראשון של המותג הוא לוסיאן לוויסקאונט, כוכב הסדרה “אמילי בפריז". תכולה: 50 מ"ל | מחיר לצרכן: 930 שקל.
להשיג באתר ובחנויות של Factory54 , BEYOND SKIN ו־GLAM42.

אולד פאשן קיליאן פריז (צילום: יחצ חול)
אולד פאשן קיליאן פריז (צילום: יחצ חול)

ניחוח היברידי. מותג בשמי הנישה היוקרתי Juliette has a gun משיק ניחוח חדש והפעם גם לגברים EX VETIVER. מכירים את המושג “אופנת חבר", שבו הבחורה גונבת את הבגדים של החבר שלה? עם אקס וטיבר, זה הפוך, הפעם זה הגבר שגונב את הבושם מחברתו. הבושם הוא “ריכוז" של וטיבר בשילוב הדרים וניחוח של יער עשיר ומעושן. הבושם משלב דואליות בין הפן הגברי והעוצמתי של ההדרים לפן העדין והאלגנטי של הווטיבר. ניחוח היברידי, ששובר את הכללים.
תכולה: 100 מ"ל. המחיר: 499 שקל.
ניתן להשיג ברשת סופר־פארם, בחנויות נבחרות ובאתר האונליין של לילית קוסמטיקה.

juliette has a gun (צילום: יחצ)
juliette has a gun (צילום: יחצ)

ורדים לאורך היום. הבושם החדש של בית האופנה מהווה מהות של נשיות פורצת דרך ומעוררת השראה. הפרח האייקוני של Chloé, חוזר בגרסה מעודנת, שופעת, חושנית ועוצמתית מתמיד עם הבושם החדש Chloé L’Eau de Parfum Intense שנפתח בתווי פטל תוססים ועסיסיים המדגישים את החושניות של הוורד, שלאחר מכן פורח במלואו. הוא מבטא כל פן של הפרח כאילו ריחו נתפס בשלושה זמנים שונים במהלך היום: ורד הבוקר הרענן, ורד הצהריים הפתוח, העשיר והעמוק וורד הערב המתוק כדבש. ניתן להשיג ברשתות המובחרות.

chloé l’eau de parfum intense (צילום: יחצ)
chloé l’eau de parfum intense (צילום: יחצ)

גברי ולא מתנצל. הבושם החדש לגבר מחטיבת היופי באיב סן לורן MYSLF LA PARFUM נועז באופן רדיקלי. הוא מנוגד במהותו, לא מתנצל על הניואנסים שלו. הוא פותח דרך לייצוג חדש של התדמית הגברית. הוא מציג הצהרה פרחונית עצית חדשה, שנולדה מהמפגש הבלתי צפוי בין פרחוניות מתוחכמת ועצים אינטנסיביים, מועצמת על ידי חליטת וניל קטיפתית, עבור שובל ריח ענברי חושני חדש. בקבוקי הזכוכית מכילים זכוכית ממוחזרת, וניתנים למילוי חוזר. מחיר מומלץ לצרכן: 549 שקל לתכולת 100 מ"ל. להשיג ברשתות סופר־פארם, המשביר לצרכן, BE, אפריל ובפרפומריות מובחרות.

 ysl בושם גבר (צילום: יחצ חול)
ysl בושם גבר (צילום: יחצ חול)