חברת ההנעלה הישראלית''טבע נאות'' מרחיבה את פעילותה בשוק היפני, ותפתח חנות רביעית במיתוג "NAOT" בטוקיו בירת יפן, בהשקעה של כ-300,000 דולר.
עם פתיחת החנות החדשה יהיו ל''טבע נאות'' ארבע חנויות ביפן, שלוש בטוקיו וחנות בעיר נארה בחצי האי קיאי. כל החנויות מעוצבות כחנויות בוטיק של נעלי נוחות המיוצרות בעבודת יד מחומרים איכותיים.
היקף המכירות של חברת "טבע נאות" בשנת 2015 מוערך בכ-14 מיליון ש''ח והצפי בשנת 2016 להגיע ל- 18-20 מיליון ש''ח מכירות בשוק זה. חברת "טבע נאות" מייצרת קו נעלי נוחות יחודי לשוק היפני הכולל למעלה מ-20 דגמים שונים שהותאמו במיוחד לקווי האופנה הפופולריים בשוק זה ולמידות יפניות.
היקף המכירות של חברת "טבע נאות" בשנת 2015 מוערך בכ-14 מיליון ש''ח והצפי בשנת 2016 להגיע ל- 18-20 מיליון ש''ח מכירות בשוק זה. חברת "טבע נאות" מייצרת קו נעלי נוחות יחודי לשוק היפני הכולל למעלה מ-20 דגמים שונים שהותאמו במיוחד לקווי האופנה הפופולריים בשוק זה ולמידות יפניות.
מיכאל אילוז, מנכ''ל ''טבע נאות'' מציין, שהמותג NAOT ביפן זוכה להצלחה גדולה בקרב אנשי עסקים וסלבריטאים מקומיים, ובשנה האחרונה השקיעה החברה כ-250,000 דולר בקמפיין פרסום ובקטלוגים מיוחדים לשוק היפני.
ל''טבע נאות'' פעילות ענפה בייצוא למדינות במזרח הרחוק ובמיוחד לקוריאה שם חתמה על הסכם עם חברת HLMC שהינה חברת ההפצה והמכירות המובילה בקוריאה. המוצר הפופולרי ביותר בקוריאה הוא מגפיים מתוצרת ''דפנה''.