הבוקר נפרדה פרטנר תקשורת מהצבע שליווה אותה מלידתה. הכתום העז הפך לטורקיז שמזכיר קצת בתי חולים והוא מקרין התעמקות על פני חמימות. אמנם לוגו הוא לא עמוד התווך של החברה, אבל השקעות המיליארדים של הענקיות העולמיות בלוגו שלהן, מצביעות על חשיבותו. כולנו מחברים F כחול לפייסבוק, את רצף הצבעים כחול, אדום, צהוב וירוק לגוגל ותפוח לאפל.



ויש מי שמנסה, באמצעות הלוגו, להעביר לנו מסרים סמויים ולשבות, תרתי משמע, את ליבנו. כך הפס הכתום הקטן מתחת לאותיות הדפוס של אמאזון. פס שהוא למעשה חיוך נסתר שהחברה מחייכת אלינו ועוזר לנו לסמוך עליה. בדוגמה אחרת, גם היא של ענקית אמריקאית, מצאה פדקס את הדרך המקורית לשתול בלוגו שלה חץ המורה קדימה, בכיוון הקריאה. החץ נוצר מתוך האות E האחרונה ומתחבר אל האות X שעוקבת אחריה. פדקס, למי שפספס, לוקחת את החבילה קדימה אל היעד.



בעולם כל - כך מסחרי, כשהלוגואים הם חלק בלתי נפרד מהזהות של החברה, האם אתם מזהים למי שייכים הלוגואין הבאים?