ביקורת צרכנות: בתקופה האחרונה הגיחו לחיינו מוצרים חדשים שחלקם עשויים להפתיע אתכם לטובה, וחלקם עלולים להתברר כחתול בשק. אז רגע לפני שאתם יוצאים למרכזי הקניות, וכדי שלא תתחרטו על הבחירה בפריט כזה או אחר, "מעריב" עושה לכם סדר בבלאגן ומגיש לכם את הדירוג העדכני של כל המוצרים החדשים על המדף.
1. חברת אסם חברה לרשת המסעדות BLACK של השף צחי בוקששתר, ויחד הן יצרו טעמי ביסלי חדשים. במסגרת שיתוף הפעולה תוכלו לנשנש ביסלי בטעם BLACK BURGER, שנחשב מנת הדגל של הרשת, וביסלי בטעם כנפיים לוהטות. טעמו של ביסלי BLACK BURGER הוא שילוב טעמים עמוס תבלינים תעשייתיים, שמזכיר חיבור של ביסלי פיצה וגריל באחד, אך המבורגר זה בטוח לא. טעמן של הכנפיים הלוהטות סובל מאותה הבעיה - עומס טעמים תעשייתיים חריפים, שלא מצליחים לשוות לביסלי, גם אם יש לכם דמיון מאוד מפותח, טעם של כנפיים. הרעיון מקורי, אבל במבחן המציאות הוא לא באמת עובד.
מחיר: 4־4.50 שקלים ל־60 גרם. 1/4
2. גאדג’טים למטבח תמיד שובים את לבי, והנה שוב הצליחו להקסים אותי – הפעם עם אולר שהוא גם קולפן, מבית המותג roso. ליתר דיוק, מדובר בשלושה קולפנים. אחד לקליפות קשות, אחד לקליפות רכות והשלישי לג’וליאנים. אתם בטח שואלים: למה צריך קולפן שמתקפל לאולר? תשובה: זה מאוד נוח למי שיוצא לטיולי שטח וכמובן, למי שיש לו שטח אחסון קטן. הלהבים של הקולפן מאוד חדים ונוחים לשימוש. גם המחיר נוח.
מחיר: 39.90 שקלים. 4/4
3. אין דבר שמעיד יותר על בוא הקיץ מאשר שלגון מרווה וקריר ביום חמים, בעיקר כשהוא בטעם של פירות. והנה חברת “הגלידות של פלדמן” מרחיבה וממתגת מחדש את סדרת שלגוני השייק פרי שלה. הפעם היא בחרה להשיק שלגון שייק פרי בטעם גויאבה, שמכיל 30% פרי. זהו צעד אמיץ של החברה, שכן גויאבה היא אחד הפירות השנויים במחלוקת. אם אתם חוששים שהמקרר יתמלא בריח גויאבה, אתם יכולים להיות רגועים, כי לשלגון אין כמעט ריח. הטעם, לעומת זאת, דומיננטי מאוד, ויתאים רק למי שממש אוהב את הפרי.
מחיר: 7 שקלים. 2/4
4. בכל עונה ישנם מגוון חידושים בתחום הדאודורנטים לנשים, אך הם כמעט אף פעם לא נוגעים לניחוח. אם תשימו לב, הניחוחות שאנו רגילים לראות על המדף בדרך כלל מתקתקים אך לא דומיננטיים. אלא שכעת איב רושה מציגה דאודורנטים רול־און בחמישה ניחוחות: כותנה, לבנדר, לימון, לוטוס ושקד. ניסינו את הלבנדר, שריחו היה דומיננטי ונשאר לאורך זמן. הוא סיפק הגנה ליום עבודה מלא וכמעט לא איבד מריחו.
מחיר: 19 שקלים ל־50 מ"ל. 3/4
5. כולנו מכירים את הרגע הזה לאחר הטיגון, שבו אנו רואים כמה הגז התלכלך ומצטערים על הרגע שהחלטנו לטגן בכלל. אז במקום לוותר על טיגון, אפשר לנסות את “המכסה החכם” של roso. זהו מכסה רב־שימושי מסיליקון, אשר במרכזו טבעת עם חריצים, שדרכה אפשר להכניס כף ערבוב וכך למנוע התזה. ניסינו את המכסה וגילינו שבעזרת החריצים שלו אפשר גם לסנן נוזלים, וכך על הדרך חסכנו שימוש במסננת. פתרון נוח למי שמבשל הרבה.
מחיר: 79.90 שקלים. 3/4
6. בעולם שבו מדברים בלי סוף על תזונה מאוזנת ואורח חיים בריא, זה היה רק עניין של זמן עד שגם מותגי משקאות התה הקר, הידועים לשמצה בשל עודף מתיקות וכמות קלוריות גדולה, יעשו מהפך. המותג Fuze tea מבית קוקה קולה ישראל הוא הראשון להשיק את Fuze tea Herbal - תה קר במתיקות מעודנת בטעמי מנגו־קמומיל ואגס־מרווה, ובו 24 קלוריות בלבד ל־100 מ”ל. מבחינת הטעם, המשקה עדיין פונה לחובבי הז’אנר, שמעדיפים את התה שלהם מתוק וקר. עם זאת, כמעט לא מורגשת הפחתת סוכר, ולכן זה יתרון גדול. שני הטעמים בסדרה מרעננים מאוד, בעיקר כשהם מוגשים קרים מאוד.
מחיר: 4.90־7.90 שקלים ל־1.5 ליטר. 3/4
7. טעם חדש מצטרף לסדרת FRUIT WATER של יפאורה: פסיפלורה. הסדרה, המשלבת מים ופרי עם חצי מכמות הסוכר וחצי מכמות הקלוריות שאנו רגילים לצרוך במשקאות ממותקים, מתרעננת בטעם קיצי ופרשי. כשמגישים את המשקה קר מאוד, הוא מחליק טוב בגרון ומרענן – בעיקר אם אתם חובבי המים בטעמים. כשהוא בטמפרטורת החדר, הוא מצמיא מאוד.
מחיר: 4־6.90 שקלים. 2/4
8. בניסיון לרענן ולחדש, קולגייט משיקה משחת שיניים חדשה: קולגייט אופטיק ווייט WHITEN & RESTORE. לדבריהם, המשחה מסייעת להסיר כתמים ממשטח השן ואף תגרום לגוון השיניים להיות לבן יותר, וכל זה תוך שבוע. אחרי צחצוח במשחה במשך כשבוע לא ראינו שום שינוי בגוון השן, ואת האמת - גם לא ציפינו. עם זאת, התחושה לאחר הצחצוח הייתה נעימה ופרשית.
מחיר: 24.90 שקלים ל־75 מ"ל. 2/4