רשת מחסני השוק תוביל במהלך חודש יוני קמפיין הצדעה לתעשייה הישראלית ולקניית תוצרת כחול לבן. במסגרת זו יקודמו מבצעים ממוקדי תצוגה ופרסום של מותגים מענפים וקטגוריות של התעשייה הישראלית.
מחסני השוק מונה 67 סניפים ונמצאת בבעלות משפחת נעמן. הנהלת הרשת: "כחברה מובילה אנו חשים רצון להעניק רוח גבית לחברות מקומיות שנקלעו בעל כורחן לסיטואציה מאתגרת בצל המשבר. נציע מבצעים שיתייחסו לחברות גדולות וקטנות המשווקות תוצרת מקומית בלבד".
טיב טעם מקדמת מוצרים לשבועות
רשת טיב טעם יוצאת לקראת חג השבועות בקמפיין לקידום מוצרי החג בחצי מיליון שקל. בין היתר תציע הרשת מבצעים על גבינות משובחות, פסטות, בלינצ'סים, ירקות קפואים, דגים, בשר ויינות. המבצעים בתוקף לחברי מועדון עד 30 במאי.
הקמפיין, שמוביל משרד הפרסום באומן, בר, ריבנאי, יתבצע ברשתות החברתיות ובמסכי שילוט דיגיטליים תחת הסלוגן "אחרי שבועות בבית, חוגגים שבועות בטיב טעם".