השפעת הגל השני: עלייה ברכישת טחינה וקפה

החשש מסגר מחודש גרם לזינוק בצריכת מוצרי המזון והמשקה. יצרנית מוצרי הטחינה אחווה דיווחה על זינוק של 55% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. בסקר שערכה נספרסו 32% מצרכני הקפה העידו שצרכו יותר קפה בתקופה המדוברת

יהודה שרוני צילום: ראובן קסטרו
טחינה
טחינה | צילום: אינג אימג'
2
גלריה

סמנכ"ל השיווק יובל מלאך: "בניגוד לעליות המחירים של מוצרי מזון שאנו רואים בכל הקטגוריות, המטרה שלנו היא להקל על הוצאות המזון של הצרכן ולהנגיש את המוצרים במחיר מוזל".

סדרת תערובות חדשה להכנת קפה קר של Nespresso
סדרת תערובות חדשה להכנת קפה קר של Nespresso | צילום: יח''צ חו''ל

עילי שוורצמן, מנהל תחום הקפה ב-NESPRESSO ישראל: "הישראלים מוכיחים שגם במהלך תקופת הקורונה הם צרכני קפה כבדים. טרנד הקפה הקר נמצא בעלייה מתמדת והשימוש במכונת הקפה הביתית גדל".

תגיות:
קפה
/
טחינה
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף