המותג "פריניב" משיק מיץ תפוגזר סחוט. המשקה מבוסס על מיץ תפוז ולנסיה וגזר טרי טחון ומכיל 100% פרי. המשקה מרווה, מאוזן בין מתיקות לחמצמצות, כשטעמי התפוז מעט יותר דומיננטיים.
מחיר: 17.90־18.90 שקלים
"מעדנות" החזירה בימים אלה למקררים את בצק הפילו שלה באריזה משודרגת שבה יש שתי אריזות נפרדות במשקל 250 גרם כל אחת. בצק הפילו של המותג נהדר וקל לעבודה. אפשר למלא אותו בתוספות חלביות, בשריות וצמחוניות, והוא שומר על פריכות וקראנצ’יות אחרי האפייה.
מחיר: 21.90־22.90 שקלים
מותג הדרמו קוסמטיקה VICHY משיק את סדרת נאובדיול הכוללת פורמולה שמותאמת לנשים בגיל המעבר. הקרמים, גם של היום וגם של הלילה, מספקים המון לחות לעור, תחושה של אלסטיות ואור.
מחיר: 219־229 שקלים
השמן הטיפולי האייקוני של Morocconoil הושק באריזה חדשה במהדורה מוגבלת, כחלק מדירוגו כמוצר הטיפוח המועשר בשמנים מספר 1 בארצות הברית. השמן של המותג מעניק תוספת ברק לשיער ומרכך אותו.
מחיר: 170 שקלים
רשת rebar מרחיבה את תפריט החורף ומוסיפה קטגוריית כדורי חלבון בטעמי שוקולד, חלווה ובוטנים. כל כדור מכיל חמישה גרם חלבון המגיע מאבקת WHEY המכילה חומצות אמינו וחלבוני מי גבינה.
טעמנו את pro bite chocolate – כדור שוקולד עם שברי עוגיות, חלבון, דבש, חלב, אבקת קקאו, קוקוס, שהיה טעים מאוד. הוא היה רך ונימוח בפה. גם הכדור pro bite halva, שהכיל טחינה, שקדים, חלבון, דבש וקוקוס, היה טעים ולא מתוק מדי.
מחיר: 8 שקלים לכדור
המותג “קרמה מן” השיק את Crêma Men Shower Volcanic peeling Gel - ג’ל רחצה פילינג עם גרגירים וולקניים. לג’ל יש את הניחוח האהוב והמזוהה עם המותג. יש לו גרגירים קטנטנים שלא שורטים את העור ולא נדבקים לגוף, ואחרי הרחצה מותירים את העור נעים למגע.
מחיר: 16 שקלים
המותג "ד”ר פישר" משיק את EFFECTIVE CARE SENSITIVE - סדרת אל סבון לידיים הכוללת שלושה סבונים: לבנדר, שיבולת שועל, תה ירוק ויסמין. שלושת הסבונים אינם מכילים פראבנים, בעלי ניחוח מעודן ומשאירים את העור רך ונעים למגע.
מחיר: 11.90 שקלים
חברת JEUNESSE GLOBAL משיקה תחליב התחדשות לגוף מסדרת Luminesce. התחליב מזין ומרכך את העור, אינו סותם את הנקבוביות ועוזר גם במקרה יובש קיצוני. מוצר מצוין, אם כי מעט יקר.
מחיר: 305 שקלים