רשת מקדונלד'ס הודיעה הבוקר (שלישי) על החלטתה לרכוש בסכום של יותר מ-300 מיליון דולר את החברה הישראלית Dynamic Yield, שמשתמשת בלמידת מכונה ובינה מלאכותית כדי לאפשר למנהלי שיווק לבנות חוויית משתמש מותאמת אישית ללקוחות.
בחברה האמריקאית הסבירו כי ייעשה שימוש בטכנולוגיה שפיתחה החברה הישראלית כדי לשנות את התפריט הדיגיטלי שלה, ולהציג מנות בהתאם לשעה, מזג האוויר וקריטריונים נוספים.
"עם הרכישה הזו, אנחנו מרחיבים הן את היכולת שלנו להגדיל את התפקיד שהטכנולוגיה והנתונים ישחקו בעתיד שלנו, ואת המהירות שבה נוכל ליישם את החזון שלנו ליצור חוויות מותאמות אישית יותר עבור הלקוחות שלנו", אמר המנכ"ל, סטיב איסטברוק.
מקדונלד'ס הודיעה כי תתחיל להשתמש בטכנולוגיה המדוברת במסעדותיה בארה"ב כבר השנה, ובהמשך תרחיב את השימוש בה בשווקים בינלאומיים מובילים. לחברה הישראלית, שמעניקה שירות לחברות גדולות נוספות, כגון איקאה ו-URBN, יש משרדים בניו יורק ובתל אביב.