הלוגו האיקוני משנה את פניו: אחרי יותר מ-50 שנה, "טובלרון" עושה מתיחת פנים ומשיקה לוגו חדש. לפי דיווח שפרסם העיתון השוויצרי Aargauer Zeitung: "החברה שמייצרת את חטיף השוקולד משנה את עיצוב ההר על עטיפת הקרטון כדי לא להפר את חוק שוויץ".
החברה דיווחה שהודיעה על התוכניות בשנה שעברה להעביר חלק מפס הייצור לברטיסלבה, בירת סלובקיה, כדי לצמצם עלויות. לפי הדיווח, עיצוב האריזה משתנה גם הוא, ל-"לוגו הררי מודרני ויעיל המיישר קו עם האסתטיקה הגיאומטרית והמשולשת". בנוסף, במקום הכיתוב "של שוויץ" המוטבע על האריזה, יהיה כתוב "הוקם בשוויץ".
ההחלטה בחברה התקבלה בעקבות "חוק שוויץ", שנחקק ב-2017, האוסר על סמלים לאומיים על אריזות מוצרים שאינן עומדות בקריטריונים של המדינה. מפעל טובלרון בברן, בירת שוויץ, יישאר פתוח; אך לא בטוח אילו עוד שינויים בייצור עשויים להתרחש שם.