יצרנית הגלידות בן אנד ג'ריס, שעלתה לכותרות לפני כשלוש שנים בעקבות חרם המוצרים של החברה העולמית, מרחיבה את פעילותה ומקימה מפעל בקרית גת בהשקעה של 130 מיליון שקל. המפעל החדש יחליף את המפעל הקיים באזור התעשייה בבאר טוביה, המופעל בתנאי שכירות.
המפעל בקריית גת משתרע על 20 דונם. הוא כולל קווי ייצור חדשים, מרכז מבקרים ראשון מסוגו בישראל, חנות מפעל ומרכז לוגיסטי מהמתקדמים בארץ בתחום המזון. המפעל צפוי להיפתח במהלך 2026 לאחר קבלת כל האישורים.

הערכה: כך תגיב ארה"ב למתקפה על החיילים בירדן, ואיך זה ישפיע על ישראל
דיווח: גלנט עקץ את סמוטריץ' שקרא להקים ממשל צבאי בעזה, ולא פסח על רה"מ

הוא יכלול פסי ייצור חדשניים עם טכנולוגיות מתקדמות וזאת כחלק מהתוכנית העסקית להתרחב לתחומים נוספים כמו ייצור טילונים, שלגונים וקסטות. על פי ההערכות, החברה מייצרת כיום 50% משוק הגלידות המשפחתיות בישראל.

אבי זינגר מנכ"ל ובעלים: "אנחנו מפעל כחול לבן המעסיק 200 עובדים מדרום הארץ ותומך בחקלאים המייצרים חלב, ביצים וחומרי גלם נוספים. במפעל החדש נביא חידושים בתחום המזון, ונגדיל את נתח השוק. נהיה מעורבים בפרויקטים קהילתיים וחברתיים בקריית גת".

ראש עירית קריית גת אבירם דהרי: "מדובר באחד המפעלים המודרניים לייצור גלידה ומוצרי מזון נלווים. המפעל נמצא בשלבי הגשת תוכניות בנייה והקמת המבנה הכולל מרכז מבקרים, שישתלב עם פרויקט התיירות התעשייתית בעיר ואשר יושלם עד