קבוצת האופנה H&O תשקיע מיליוני שקלים ברשת לתינוקות ולילדים בשם H&O kids. חנות הקונספט הראשונה תיפתח היום בקניון עזריאלי מודיעין, בהשקעה של חצי מיליון שקל. הרשת תאגד את מותגי התינוקות והילדים: H&O kids, Carter’s Oshkosh ו־SKIP HOP, והיא נכנסת לשוק תחרותי מאוד שבו כבר פועלות קבוצת קסטרו, גולף קידס ובמידה מסוימת גם רשת שילב.
התיירות באילת תינצל? המענק החדש לו זכאים עסקי העיר במלחמה
היסטוריה בשמי אילת: כל מה שאפשר לספר על מערכת ההגנה שיירטה את הכטב"ם
רשת הוניגמן שפעלה בתחום זה נקלעה לקשיים. החנות הראשונה של קבוצת האופנה משתרעת על 110 מ"ר וכוללת קולקציות חדשות, מגוונות ועשירות לתינוקות ולילדים. רשת H&O מונה 28 סניפים. היא נוסדה בשנת 1994 והיא אחת מרשתות האופנה הגדולות בישראל. היא מעסיקה יותר מ־1,200 עובדים ומשווקת מותגים כמו נייקי, אדידס, ברוקס, און קלאוד, נאוטיקה, לי, רנגלר, קרטרס, אושקוש ועוד.
יוסי מלכה, מנכ"ל הרשת: "תחום הילדים הוא אחד מתחומי הליבה של קבוצת H&O ואנו מתכוונים לחזק אותו בשנים הקרובות". עוד מוסיף מלכה כי "הקבוצה מתכננת לפתוח עוד כ־20 חנויות לתינוקות ולילדים בקונספט החדש בעיקר בקניונים ובמרכזי קניות מובילים ברחבי הארץ".