מלון כפר המכבייה נפתח היום (רביעי) לפעילות עסקית מקיפה לאחר סיום האירוח של 900 מפונים מאזור עוטף ישראל והצפון בארבעת החודשים האחרונים. בשבועות האחרונים עבר המלון שיפוצים לקראת פתיחתו המחודשת כמלון נופש.

סינוואר מחשב מסלול מחדש: אלה שלוש האפשרויות שעומדות בפניו
"יום הזיכרון יחולל": באשדוד ובכפר סבא זועמים על שיבוץ בן גביר וסמוטריץ' לבתי העלמין

הקומפלקס של כפר מכבייה משתרע על שטח של כ-80 דונם וכולל מלון נופש, מרכז ספורט ומשטחים ירוקים. לנופשים מוצעת חבילה המאפשרת נופש במלון עם ביקורים בספארי, בפארק הלאומי ובפארק אריאל שרון. המנכ"ל גליל יצחקי: "בפסח הייתה תפוסה מלאה וכבר יש הזמנות לקיץ".

כפר המכביה (צילום: אלוני מור)
כפר המכביה (צילום: אלוני מור)

בחודשים האחרונים התארחו במלון מפונים משדרות. טרם הפינוי, אמרה אתי ביטון משדרות, כי "התנאים כאן מאוד טובים, דואגים לנו לכל דבר ועוטפים אותנו באהבה, אבל אין כמו הבית. נשמח מאוד לחזור כמה שיותר מהר, אבל כשיהיה ביטחון מלא".

בין אלו שפגשנו במלון כפר המכביה, היה דוד רביבו, הנהג של השר לשעבר עמיר פרץ, המכהן כיום כיו"ר התעשייה האווירית. הוא סיפר ששניהם נשארו בשדרות: "בכל בוקר אנחנו יוצאים לתעשייה האווירית. עמיר מגיע בכל יום למשפחות שכולות שהוא מכיר ומנחם אותן".

עם זאת, לאחר שהוכרז כי תושבי העיר יכולים לשוב בחזרה יחד עם יישובי העוטף הנוספים, חמש רקטות נורו לעברה ולעבר עוטף עזה, ואזעקת צבע אדום הופעלה, ממש לפני כשבוע.