בימים האחרונים החברה השלימה רוד שואו ברחבי העולם, יחד עם שותפתה העסקית מיקרוסופט, מסע שהתחיל באורלנדו, נמשך בלונדון, עצר בתל אביב והסתיים בדאלאס. החברה הינה Top tier partner של מיקרוסופט ובמסגרת השותפות בין השתיים, המערכת של KMS Lighthouse רצה על Azure, הענן של ענקית הטק, ומתממשקת אל טכנולוגית ה-GPT4 שהוא ה-private label של Azure OpenAI. קיימת גם אינטגרציה ל-Teams,  Dynamics 365 והיא ניתנת  לרכישה דרך המרקט פלייס של מיקרוסופט.

האירוע הראשון התחיל באורלנדו שבפלורידה אליו הגיעו כ 30 מנהלים בכירים מתעשיית המלונאות, ביניהם עובדי החברה ושותפים עסקיים ושמעו הרצאות בנושא ניהול ידע ו AI בתחומי המלונאות. היתה גם הרצאת אורח של Holiday Inn Club Vacations שהינו לקוח משותף. התחנה השניה הייתה משרדי מיקרוסופט שבלונדון, שם נפגשו צוות KMS lighthouse עם מעל 50 בכירים בכירים של ארגוני אנטרפרייז עובדי החברה והציגו את יכולות המערכת שפיתחו בשילוב הטכנולוגיה של ChatGPT עם הרצאת אורח של חברת הביטוח האנגלית Esure. לאחר מכן השותפות העסקיות חנו בישראל, וערכו אירוע נוסף במשרדי מיקרוסופט שבהרצליה, אליו הגיעו כ 200 מוזמנים עם הרצאות אורח מבנק דיסקונט, חברת הוט טלקום וחברת חילן. לסיום חזרו לארצות הברית וערכו את האירוע משמעותי עם מעל 120 משתתפים בדלאס שבטקסס במרכז חדשנות של מיקרוסופט הם הרצאות ודמויים בנושא GenAI וניהול ידע

KMS lighthouse משרתת כיום מגוון חברות Fortune 500 בעולם ומעידה על עליה בביקושים בתחומים רבים אך בדגש לתחומי הבריאות, בין לקוחותיהם הגלובליים נמנים:GE HealthCare, VillageMD, חברת בדיקות המעבדה הגדולה בעולם Quest Diagnostics, בנקים ופיננסים, טלקום ותיירות ועובדים עם הארגונים הגדולים ביותר במגוון רחב של תחומים בישראל, אירופה ואסיה.

שגיא אליהו, מנכ"ל  KMS Lighthouse מקבוצת Aman: "אנו מברכים על השותפות הנפלאה שלנו עם מיקרוסופט, באמצעות שילוב היכולות של המערכת שלנו עם הטכנולוגיה של Azure OpenAI  אנו מאפשרים פתרונות חכמים עבור לקוחותינו. השת"פ מאפשר ללקוחותינו, הארגונים הגדולים בעולם לקבל גישה לטכנולוגיה הייחודית שלנו דרך ערוצי ההפצה של מיקרוסופט. אנו משוכנעים שהחזון שלנו ביחד עם כלים של בינה מלאכותית יסייעו לנו לצמוח מהר יותר עם רוח גבית משמעותית של מיקרוסופט".