"שוק הדיור נמצא במצוקה וכך גם תנאי התשלומים. בהסתכלות על הביקוש בשוק מול ההיצע היורד והעלויות הגדלות, מחירי הדיור הנוכחיים לא יישארו כך לאורך זמן והם בדרך לזינוק", כך אמר מנכ"ל תדהר אורי לוין.

נגמרה החגיגה: נעצרו ירידות המחירים בשוק השכירות
"אובדן המס על דירות לא מדווחות להשכרה - שני מיליארד שקלים"

גיל גבע, יו"ר דירקטוריון תדהר ומבעלי השליטה הוסיף: "בשוק קיים מחסור של 80-100 אלף עובדים. נוצר ואקום שגורם לנזקים ישירים, עליית מחירים ועיכוב בלוחות הזמנים. קבלני משנה מתפרקים ואיכות הבנייה יורדת. זו בעיה לא רק של ענף הנדל"ן אלא בעיה לאומית. הענף הוא אחד ממנועי הצמיחה במשק וחייב לקבל מידית עירוי פיסקלי וזריקת אדרנלין".  

תדהר הודיעה הבוקר על מתן אחריות לעשר שנים על דירה. האחריות, מעבר לנדרש בחוק המכר, ניתנת בפרויקטים נבחרים בהם תדהר היא גם היזם וגם הקבלן. המהלך ישנה את המקובל בפוליסות ביטוח מבנה ויתכן שיביא להוזלת פרמיות הביטוח.

בסקרי שוק נמצא שלקוחות לא מייחסים חשיבות מספקת ליזם ולקבלן המבצע אלא בעיקר למיקום ולמחיר, זאת למרות שאיכות המוצר חייבת להיות גורם משמעותי ברכישת הדירה.


תדהר, שהיא חברה פרטית, עוסקת בייזום, תכנון, בנייה וניהול של שכונות ומגדלי מגורים, מבני משרדים ומתחמי לוגיסטיקה ומסחר. מאז הקמתה בנתה כ-20,500 יחידות דיור וכשני מיליון מ"ר של משרדים ומסחר.