קבוצת קסטרו-הודיס פרסמה היום (רביעי) את תוצאותיה העסקיות לרבעון הראשון של 2024, ובו רשמה צמיחה של כ-14.3% בהכנסות לכ-434.6 מיליון שקל לעומת כ-380.2 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה. 

מאות שקלים בשנה למשק בית: הארנונה צפויה לזנק ב-2025 ביותר מ-5%
הרבעון של פרטנר: הרווח הנקי זינק ל-55 מיליון שקל

הצמיחה משתקפת בהכנסות שלושת מגזרי הפעילות של הקבוצה: תחום אופנת ההלבשה צמח בכ-11%, תחום אביזרי האופנה צמח בכ-20% ותחום הטיפוח והקוסמטיקה צמח בכ-44%. המכירות בחנויות הזהות של הקבוצה גדלו בכ-15% והסתכמו בכ-388.2 מיליון שקל בהשוואה לכ-337.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון הראשון הסתכם בכ-20.8 מיליון שקל לעומת הפסד תפעולי של כ-33.1 מיליון שקל ברבעון המקביל. 

חנות של קסטרו (צילום: לירון שחר)
חנות של קסטרו (צילום: לירון שחר)

הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם בכ-3.9 מיליון שקל לעומת הפסד נקי בסך כ-31.9 מיליון שקל ברבעון המקביל. ב-12 החודשים האחרונים הקבוצה הציגה רווח נקי בסך של כ-78 מיליון שקל. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת הסתכם בכ-60.4 מיליון שקל לעומת כ-14.8 מיליון שקל ברבעון המקביל.

יאיר אוחיון מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס: "אנו שמחים לסכם רבעון נוסף של צמיחה שבו הציגה הקבוצה גידול של כ-15% במכירות החנויות הזהות ומעבר לרווח בשלושת מגזרי הפעילות שלה. לקבוצה תוכנית אסטרטגית מבוססת להמשך צמיחה ואנו ממשיכים לפעול למיקסום המכירות והרווחיות בכל המותגים".