נשיא ומנכ"ל חברת טבע העולמית, ריצ'רד פרנסיס, אמר בכנס ביומד ישראל 2024 כי טבע תשקיע 10 מיליון דולר ב-Sanara Capital, קרן הון סיכון בהיקף של עשרות מיליוני דולרים המשקיעה בסטארט-אפים ישראלים בתחומי הבריאות הדיגיטלית. פרנסיס הדגיש את מחויבותה העמוקה של החברה לתוכנית "מטפלים בנפש", שבמסגרתה יוכשרו אלפי מטפלים מומחים בטראומה בשנים הקרובות, ויפעלו להקמת מרכזי חוסן בדרום הארץ.

בעקבות הפחתות המכסים: ירידה חדה בהכנסות המדינה ממס
ההוצאות בארנקים דיגיטליים לשיא של 5.5 מיליארד שקל

התוכנית ההוליסטית, שנועדה לחזק את חוסנה הנפשי של החברה הישראלית ולתמוך במטפלים המקצועיים, מתמקדת במטפלים ובאמצעותם מבקשת להשפיע לטובה גם על ציבור המטופלים. החברה בחנה, על ידי צוות המורכב מאנשי מו"פ, פיתוח עסקי ומומחים מטעמה, עשרות טכנולוגיות ישראליות חדשניות לטיפול בטראומה, כשבמקביל היא ממשיכה כל העת לבחון סטארט-אפים וטכנולוגיות להן פוטנציאל והיתכנות לסיוע למערך הטיפול בטראומה.

כמו כן ביקרו בכירי טבע במעבדות המחקר של אוניברסיטת תל-אביב – בהובלתה של פרופ' רונית סצ'י-פאינרו, חוקרת בינ"ל וחברת דירקטוריון טבע – במסגרת מעל ל-30 שיתופי פעולה שמקדמת טבע עם מיטב החוקרים והחוקרות באקדמיה הישראלית לפיתוח תרופות חדשניות בתחומי האימונולוגיה ומערכת העצבים המרכזית.