חברת BackGround וחברת רנטיפיי ישראל ישתפו פעולה בבדיקות רקע לשוכרים כדי למנוע משוכריםל לא אמינים להשכיר את הנכס. במסגרת שיתוף הפעולה חברת רנטיפיי ישראל תספק בדיקות רקע מקיפות לשוכרים שיתבצעו על ידי חברת בקגראונד, וכך תסייע לבעלי נכסים להימנע משוכרים בעיתיים ובלתי אמינים. 

מסקר שערכה חברת רנטיפיי בקרב לקוחותיה עולה כי 84% מהנזק הכלכלי שנגרם לבעלי הדירות נגרם כתוצאה מאי עמידה בתשלומי שכר דירה, עזיבה באמצע חוזה וסירוב לצאת מהדירה. בחברה מסבירים כי עד כה משכירי דירות נאלצו להסתמך על תחושות בטן שלהם בכל הנוגע למציאת דיירים הוגנים לנכסיהם. לדברי החברה, שירות ההגנה של רנטיפיי מספק הגנה טוטאלית לבעלי דירות ונכסים מסחריים להשכרה בכל הנוגע להגנה על הנכס ושכר הדירה לאורך כל תקופת השכירות כולל בדיקת איתנות פיננסית בסיסית של השוכרים הפוטנציאליים. 

חברת בקגראונד היא חברה המתמחה בבדיקות רקע מקיפות ומהימנות למגוון צרכים. השירות של חברת באקגראונד כולל בדיקות כלכליות שינבאו אם השוכר יוכל לעמוד בתשלומי השכירות, בדיקת רישום פלילי שתחשוף אם קיימת היסטוריה משפטית, בדיקה ברשתות החברתיות של רקע אישי ובדיקת יכולתו לתפקד כשוכר אמין. 

אדיר בצלאל, מנכ"ל רנטיפיי ישראל, מסר: "אנחנו מקדמים בברכה את שיתוף הפעולה הייחודי עם חברת בקגראונד המספקת בדיקות רקע מעמיקות ומקיפות לשוכרים הפוטנציאליים של לקוחותינו- בעלי דירות ונכסים מסחריים להשכרה. אנו מאמינים בשותפות ארוכת טווח עם לקוחותינו ובתקופה האחרונה נוכחנו לראות כי לקוחות רבים אינם מודעים לתופעה של שוכרים בעיתיים שגורמים נזק כלכלי לבעל הדירה עקב אי עמידה בתשלומי שכ"ד וכל מה שראינו בסקר. שיתוף הפעולה עם בקגראונד מהווה חלק מהחתירה המתמדת שלנו לחדשנות ומתן ערך גבוה עבור קהל לקוחותינו. הניסיון העשיר והידע המקצועי שצברנו בשירות לבעלי נכסים, מאפשרים לנו להגדיל את יכולת הסיוע והתמיכה ללקוחותינו באמצעות השירותים והמוצרים המתקדמים של חברת בקגראונד".

אדיר בצלאל, מנכ''ל רנטיפיי ישראל (צילום: ליאת פדרמן)
אדיר בצלאל, מנכ''ל רנטיפיי ישראל (צילום: ליאת פדרמן)

רמי קוסטוקובסקי, מנכ״ל ומייסד בקגראונד, הוסיף: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם חברת רנטיפיי, שמטרתו להרחיב את סל השירותים שלנו בשוק הנדל"ן ובמיוחד בתחום השכירויות. באמצעות בדיקות הרקע המקיפות שלנו, בשילוב השירותים של רנטיפיי, נוכל לסייע למשכירים לבחור שוכרים אמינים ולהימנע מהשכרת הנכס לגורמים בעייתיים. כחלק ממחויבותנו לחברה, אנו מציעים 20% הנחה על בדיקות הרקע לתושבים מפונים בעלי נכסים בצפון ובדרום ולמשרתי מילואים. אנו מאמינים ששיתוף הפעולה עם רנטיפיי יעלה את רמת השקיפות והבטיחות בשוק השכירות, ויתרום לשיפור האמון בין משכירים לשוכרים".