ארבע פעמים בחודשים האחרונים (חלק לאחר תקופת הדוחות הנוכחיים) העלתה קבוצת שטראוס סדרת מוצרי מזון בשיעור של עד 25%. שטראוס הסבירה את ההתייקרויות בעליות מחירי חומרי הגלם. עם זאת, העובדה שהוכנסה ל"רשימה השחורה" של שר הכלכלה ניר ברקת, לא הפריעה לה להציג דוחות כספיים מצוינים.

רווחי קבוצת שטראוס זינקו ברבעון הראשון של 2024 ב־18.7% לעומת הרבעון המקביל אשתקד,ל־159 מיליון שקל. הכנסות הקבוצה גדלו ב־1.4% ל־2.59 מיליארד שקל. המשבר הגדול שפקד את הקבוצה לפני שנה נמצא מאחוריה. עליות המחירים שהיו הרבעון וגם בתקופה שאחריו היו אחד הגורמים לשיפור ברווח.

כחלק מיישום האסטרטגיה, השלימה הקבוצה את מכירת חברת הקפה בסרביה תמורת 38.8 מיליון יורו. פעילות הממתקים של הקבוצה ממשיכה להתאושש, עם צמיחה ועלייה בנתחי השוק. השיפור בתוצאות ניכר בכל מגזר הפעילות ובכלל זה שטראוס ישראל, שטראוס קפה בינלאומי (עלייה בהכנסות וגידול בנתח השוק בברזיל), שטראוס מים (גידול בהכנסות) והחברות סברה ואובלה. הפעילות בארה"ב במגזר המטבלים.

נשיא ומנכ"ל הקבוצה, שי באב"ד: "אנחנו ממשיכים ביישום התוכנית האסטרטגית של הקבוצה למיקוד בפעילויות הליבה והשקעות בפיתוח מנועי צמיחה אסטרטגיים, שיובילו את הקבוצה בשנים הקרובות. כל זאת, לצד המשך התייעלות ארגונית והתמודדות עם העלייה במחירי חומרי הגלם".