למרות הערכות שנפוצו בסוף השבוע על קידום מועמדותו לתפקיד מנכ"ל בנק הפועלים, מנכ"ל מגדל רונן אגסי שב והכחיש אתמול הערכות אלה. מי שהמליצה עליו למועמדות היא פזית אלחרר, המכירה היטב את אגסי וגייסה עבורו בעבר מנהלים לקבוצת מגדל.

נשלם ביוקר: בתחילת יולי תעריפי המים יזנקו - כמה זה יעלה לנו?
בעקבות המצב, בנק הפועלים אישר פטור מתשלום משכנתא: מי הזכאים?

בתגובה לפניית "מעריב", שב אגסי והכחיש את דבר מועמדותו: "כפי שאמרתי לך בעבר, אני מכחיש בתוקף את מועמדותי לתפקיד מנכ"ל בנק הפועלים". ועדת האיתור בראשות יו"ר דירקטוריון הבנק ראובן קרופיק תחליט בשבועיים הקרובים מי המומלץ מטעמה לניהול הבנק.

על התפקיד מתמודדים שני מועמדים: המשנה למנכ"ל הבנק וראש החטיבה הקמעונאית דלית רביב, וחבר ההנהלה וראש חטיבת שווקים פיננסיים ובנקאות בינלאומית ידין ענתבי. על פי ההערכות, רביב תומלץ בסופו של דבר על ידי הדירקטוריון, לנוכח מגוון תפקידיה וניסיונה בליבת העשייה הבנקאית.

בינתיים נודע כי המפקחת על הבנקים לשעבר חדוה בר מנהלת מגעים עם בנק ישראל, כדי לאשר את מועמדותה להצטרפות לדירקטוריון בנק הפועלים. בר מנהלת את המגעים לנוכח העובדה שאחיה משמש כדירקטור בקבוצת כלל ביטוח, המחזיקה בנתח ממניות בנק הפועלים.

תפקיד אחיה מנע ממנה בעבר את הצטרפותה לדיסקונט, למרות חוות דעת משפטיות שהגישה. בר מכוונת גבוה: אם מינויה לדירקטוריון הפועלים יאושר, היא מעוניינת להתמודד בבוא העת להחליף את קרופיק כיו"ר הבנק. בר לא מסרה את תגובתה למרות פניות "מעריב".