בנק לאומי מודיע היום (חמישי) על צעד נוסף במהפכת השירות שהוא מוביל: באופן תקדימי במערכת הבנקאית בישראל, לקוחות הבנק, הפרטיים והעסקיים, יקבלו את מספר הטלפון האישי של מנהל או מנהלת הסניף שבו מנוהל חשבונם, ויוכלו לפנות אליהם ישירות בוואטסאפ לצורך קבלת שירות. 

"עובד מאחורי הקלעים": האם אובמה הוא זה שעומד מאחורי הלחצים לפרישת ביידן?
סמוטריץ'? "אנטי ציוני"; המפלגות החרדיות? "כת" | ליברמן בלי מעצורים

כל מנהל או מנהלת סניף ישלחו בימים הקרובים הודעה אישית ללקוחותיהם, ובה יחשפו בפניהם את מספר הטלפון האישי שלהם. בנוסף, יעלה אתר ייעודי שבו תהיה רשימת עשרות מנהלי ומנהלות הסניפים ברחבי הארץ עם מספר הוואטסאפ האישי שלהם, כך שכל לקוח יוכל לאתר בקלות את המנהל או המנהלת שלו.

שירות ייחודי זה הוא נדבך נוסף במהפכת השירות שמוביל בנק לאומי במערכת הבנקאית. בשנה החולפת השיק הבנק שורת יוזמות ייחודיות, בין השאר: התחייבות לסיים טיפול בפנייה של כל לקוח בתוך יום עסקים אחד לכל היותר; הקמת "סיירת מנכ"ל", צוות שירות מיוחד שכפוף ישירות למנכ"ל הבנק חנן פרידמן, ואמון על מתן פתרון לפניות של לקוחות שלא טופלו תוך יום אחד; הרחבה משמעותית של שעות פעילות מוקדי השירות - מ-23:00-6:30; פתיחת המוקדים גם במוצ"ש - משעה לאחר צאת השבת ועד 23:00; שירות בנקאי אישי בכל פלטפורמות השירות (בטלפון, בסניף, באפליקציה ובזום); שירות "בנקאי בזום" ומשכנתא בזום" ועוד.

ראש החטיבה הבנקאית בלאומי, אייל בן-חיים מסר: "התחייבנו להיות הבנק הכי נוח בישראל בשירות – ואנו מממשים את ההבטחה הזו. בשנה החולפת אנחנו עושים עבודה מאומצת בבנק על מנת להנגיש ולפשט שירותים בנקאיים מורכבים, כדי שכל לקוח יקבל שירות אישי בערוץ התקשורת שנוח לו. לאחרונה פרסם בנק ישראל דוח מיוחד שממנו עלו נתונים שמוכיחים שמהפכת השירות שלנו מניבה את הפירות הרצויים. לצד השירות הייחודי שאותו אנחנו משיקים היום, נמשיך ליזום עוד ועוד יוזמות שירות פורצות דרך למען לקוחותינו".