הנהלת רשת מלונות קיסר פרמייר יוצאת במבצע מיוחד לעידוד רמת השירות של עובדי הרשת לאורחי המלונות, תחת הכותרת "מארחים ומחבקים". ל"מעריב" נודע כי במסגרת המבצע יתגמלו האורחים במלון דאת עובדי המלון בשוברים כספיים על כל פעילות הנעשית לשביעות רצונם.

מנכ"ל האוצר לשעבר מזועזע: "קרובים למשבר כלכלי שלא היה כאן 40 שנה"
"אנחנו כאן להיות הגב של העובדים, אנחנו למודים ניסיון מתקופות מורכבות"

במסגרת המבצע שייערך בחודשים יולי ואוגוסט, רשת מלונות קיסר, כולל הסניפים באילת, בירושלים ובטבריה, הנפיקה 2,400 שוברי פרס. המהלך החל השבוע במלון באילת שבניהול זיו ארזואן, שהחלה בהענקת השוברים לעובדים.

כל עובד שיצבור חמישה שוברים יזכה בסיכת כסף, שאותה יענוד על דש חולצתו. עובד שיצבור עשרה שוברים יזכה לענוד על דש חולצתו סיכת זהב. בתום חלוקת השוברים ייבחרו העובדים המצטיינים שצברו הכי הרבה שוברים.

העובד במקום הראשון יקבל מענק כספי של 1,000 שקל, העובד במקום השני יזכה ב־500 שקל ובמקום השלישי ב־250 שקל. בדרך כלל, אורחים במלונות, שהינם שבעי רצון מרמת השירות, נוהגים לתגמל בעצמם את המלצרים, החדרניות או את פקידי הקבלה.

במקרה זה, מלונות קיסר הלכה צעד נוסף. ישראל חייט ,סמנכ"ל הרשת: "מבצע מארחים ומחבקים הינו מהלך נוסף לעידוד עובדי הרשת להעניק לאורחים חוויית נופש ייחודית ואיכותית מעבר לרמת השירות המצוינת המוענקת בדרך של שגרה".