דירקטוריון בנק דיסקונט היה עלול להישאר ללא קוורום מחייב (מינימום 10 דירקטורים), בעקבות סיום כהונתם של הדירקטורים דורון אביטל ובן ציון זילברפארב, שהיו אמורים לסיים את כהונתם בשבוע הבא בתאריך ה-1.8, אך עדיין לא נקבע להם מחליף. בהתערבות בנק ישראל, הם יישארו בתפקיד.

הוועדה למינוי דירקטורים בבנקים, הפועלת בסמכות בנק ישראל, התעכבה בהמלצותיה למינוי דירקטורים חדשים. עקב כך נמנעת מדיסקונט האפשרות לזמן אסיפת בעלי מניות לבחירת הדירקטורים החדשים. המפקח על הבנקים דני חחיאשוילי היה ער לבעיה ושיגר לבנק מכתב, לפיו הוא עושה שימוש בסמכותו להאריך את כהונת זילברפרב ואביטל בחצי שנה או עד להשלמת מספר חברי הדירקטוריון ל־10, בהתאם לתוצאות ההצבעה באסיפה הכללית. 

אם אחד מהשניים ייבחר לתקופת כהונה נוספת ומינויו יאושר על ידי המפקח, יתווסף לכהונתו הנוספת הזמן שחלף מהמועד שבו הוארכה הכהונה. בבנק ישראל הסבירו שאישור המפקח ניתן "לאור הנסיבות החריגות, שנגרמו בשל עיכוב בהעברת רשימת המועמדים הסופית לבנק".

בראש הוועדה למינוי דירקטורים בבנקים עומדת השופטת צילה צפת, שמונתה לפני כשלושה חודשים והחליפה את השופט דוד חשין. העיכוב בהגשת ההמלצות הוא חריג ומעיד ככל הנראה על מחלוקת בין חברי הוועדה לגבי זהות המומלצים.