Entrée Capital מכריזה על הצטרפותו של אייל אזולאי לחברה בתפקיד שותף החמישי בקרן Entrée Capital, בנוסף לשותפים הקיימים אבי איל, רן אחיטוב, ערן בילסקי ועדי גוזס.

אייל אזולאי הוא יזם עם ניסיון מוכח בבניית וסטארטאפים וקידום צמיחתם לרמה עולמית. סטארטאפ הפינטק האחרון של אזולאי Rumble, נרכש על ידי BNY Mellon בשנת 2017.

"ווישור גלובלטק" מכניסה שותף בהשקעה של 72.6 מיליון שקל
חולמים להיות שותפים בחברת סטארט אפ? כך תעשו זאת בלי להשקיע

לאחר הרכישה, הוביל את תחום 'Data as a Business' ב-BNY Mellon במשך שנתיים. אייל מצטרף לקרן עם יכולות מנהיגות מרשימות בתפקידיו הקודמים כמנכ"ל, כמוביל סטארטאפים לאקזיטים, וכחבר דירקטוריון במגוון סטארטאפים. אזולאי הוא בעל תואר MBA מבית הספר לעסקים קולומביה ותואר שני בהנדסת מערכות מיקרומכניות מהטכניון.

אייל אזולאי, שותף בקרן Entrée Capital: "אני שמח ונרגש להצטרף ל-Entrée Capital. הצוות ב-Entrée Capital הוא צוות טכנולוגי ומסור שאני מאמין ישתלב מצוין עם הסקרנות והמומחיות העמוקה שלי. בשילוב ניסיון ההשקעות שלי כמשקיע אנג'ל, שכלל את השקעות וליווי של הצוותים, אני מאמין שההצטרפות שלי תמשיך להביא ל-Entrée השקעות מוצלחות.".

אבי איל, Co-Founder & Managing Partner, Entrée Capital: "הצוות שלנו ב-Entrée Capital עבד עם אייל במהלך תשעת החודשים האחרונים על מספר פרויקטים.

בזמן הזה גילינו שאייל עובד בקצב עבודה מהיר, ניחן בתשוקה לחדשנות מוצר, בעל ניסיון רב עם לקוחות וצרכיהם בשווקים גלובליים וכמובן, סקרנות רבה; כל אלה הובילו למסקנה הברורה בעינינו והיא, לצרף את אייל כשותף בקרן. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בתפקידו החדש". 

בתפקידו החדש, ייקח אייל אחריות על מספר חברות פורטפוליו קיימות, יעבוד עם חברות הפורטפוליו הקיימות ויסייע להן בהתרחבות בינלאומית, יהיה חלק מ-value creation platform לסטארטאפים וביצוע השקעות חדשות.

Entrée Capital היא קרן הון סיכון גלובלית שהוקמה בשנת 2010. עם משרדי מטה בתל אביב, ישראל, ועוד משרדים בלונדון וניו יורק, החברה מנהלת למעלה מ-1.25 מיליארד דולר בתשע קרנות. Entrée Capital משקיעה במגוון רחב של תחומים בינהם AI, דאטה, Deep Tech, פינטק, סייבר, SaaS ועוד, ותומכת בסטארטאפים חדשניים משלבי pre-seed ועד שלבי צמיחה.

פורטפוליו החברה הרחב כולל מעל 180 חברות בולטות, כגון Deliveroo, Coupang, Riskified, monday.com,monday.com, Riskified, Rapyd, Talon Cyber, Coupang, HiBob, Gusto, Breezometer, Glovo, BlueWhite Robotics, Stripe, NVision, Stash, Mesh Payments, Perimeter81 and PillPack.

חברות הפורטפוליו של Entrée Capital מגיעות לשווי כולל של מעל 335 מיליארד דולר ופועלות בשווקים גלובליים מגוונים כולל ארה"ב, בריטניה, אירופה, ישראל, אוסטרליה, אפריקה, הודו, ואיחוד האמירויות הערביות.

Entrée Capital הצליחה להביא ליותר מ-33 אקזיטים והנפקות ציבוריות, עם הנפקות משמעותיות בשנת 2021, כולל Deliveroo, Cazoo, Coupang, Riskified ו-monday.com. עם 18 חברות יוניקורן בפורטפוליו, החברה מוכרת בזכות השפעתה המשמעותית והמנהיגות שלה בעולם הון הסיכון.

הקרן דורגה כקרן הרביעית הבולטת ביותר באירופה על ידי Dealroom.co, הקרן הפעילה ביותר בישראל על פי IVC, ומייסד החברה, אבי איל, נבחר להיות המשקיע המוביל באירופה ובמזרח התיכון ברשימת Forbes Midas Europe 2024.