סטאגוול, מהקבוצות המובילות בעולם הפרסום, הודיעה אתמול (שני) על הסכם לרכישת חברת לידרס, סוכנות דיגיטל המתמחה בשיווק באמצעות משפיענים ודיגיטל 360. לידרס תצטרף ל-Stagwell Marketing Cloud's PRophet Comms Tech Suite.
עסקה זו מציגה את כוחה הגדול של לידרס בשוק הפרסום העולמי, כאשר העסקה האחרונה בסדר גודל דומה בישראל הייתה רכישת בלינק על ידי Havas.
לידרס, שנוסדה ב-2017 על ידי ערן ניזרי ויהונתן ערמי, פיתחה את InfluencerMarketing.AI (IMAI), פלטפורמת SaaS גלובלית לשיווק באמצעות משפיענים. IMAI משתמשת בטכנולוגיות AI מתקדמות לחיבור מותגים עם למעלה מ-300 מיליון יוצרי תוכן ברחבי העולם, ומאפשרת למשתמשים להשיק קמפיינים במהירות עם כלי ניתוח, מודלים לחיזוי מכירות וכלי ניהול קמפיינים.
בין לקוחותיה של לידרס נמנים נספרסו, סמסונג וקולגייט-פלמוליב, כאשר לקוחות ה-SaaS כוללים את קוקה-קולה, פלייטיקה, אסתי לאודר וסופרדריי. IMAI תצטרף למגוון פלטפורמות שיווק המשפיענים הקיימות בשימוש סוכנויות סטאגוול ברחבי העולם.
מארק פן, יו"ר ומנכ"ל סטאגוול, מסר: "רכישה זו מחזקת את ה-Stagwell Marketing Cloud שלנו עם פתרונות AI מתקדמים לשיווק באמצעות משפיענים, תוך שהיא מסמנת את כניסתנו הראשונה לישראל כחלק ממהלך התרחבות גלובלי משמעותי השנה. ערן וצוותו חולקים את חזוננו לשינוי עולם השיווק באמצעות טכנולוגיה."
כחלק מהעסקה, סטאגוול מתכננת השקעות גדולות בקמפיינים בישראל, מה שצפוי לחזק משמעותית את נוכחותה בשוק המקומי.
ערן ניזרי ימשיך לכהן כמנכ"ל הקבוצה, ויהיה כפוף לאהרון קוויטקן, מייסד ומנכ"ל PRophet Comms Tech Suite של Stagwell Marketing Cloud. איתמר גונשרוביץ ימשיך להוביל את פעילות סוכנות הדיגיטל של לידרס בישראל כמנכ"ל, ויהונתן ערמי ימשיך להוביל את פיתוח העסקי, תוך הרחבת הפעילות ברשת סטאגוול.
ניזרי הצהיר: "העסקה עם סטאגוול מסמנת פרק חדש ומרגש בהתפתחות של לידרס. אנו מאמינים שהשילוב בין הטכנולוגיה המתקדמת שלנו לבין הנוכחות הגלובלית של סטאגוול יאפשר לנו להוביל את המהפכה הדיגיטלית בעולם הפרסום".
יהונתן ערמי הוסיף: "הצטרפותנו לסטאגוול פותחת בפנינו אפשרויות כניסה לשווקים חדשים. אנו נרגשים לקחת חלק בחזון הגלובלי של סטאגוול".
איתמר גונשרוביץ ציין: "אנו מצפים להמשיך ולהוביל את החדשנות בתחום הדיגיטל 360 והמשפיענים, תוך ניצול הסינרגיה עם רשת סטאגוול העולמית".