קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום הטבת קיץ מרעננת במיוחד ותעניק ללקוחותיה הרוכשים חבילות תקשורת לחו״ל, מנוי לשירות הטלוויזיה Screen iL, למשך שבוע, ללא מחויבות וללא עלות נוספת. שיתוף הפעולה הייחודי והבלעדי בין החברות נוצר על רקע המצב הביטחוני בארץ והביקוש הגובר של ישראלים הטסים לחו"ל להישאר מעודכנים עם מה שקורה במדינה.
 
Screen iL, בבעלות איש העסקים והמפיק משה אדרי, הוא שירות טלוויזיה לישראלים השוהים בחו"ל, המאפשר לצפות בתכנים מהערוצים המרכזיים בישראל, באמצעות אפליקציה או דפדפן בניידים, טאבלטים, מחשבים, סטרימרים וטלוויזיות חכמות. המיזם הוקם על ידי השותפים המייסדים: משה אדרי, בן ברנר, אלברטינו מטלון, בני מנשה, יניב גרינוולד ויואב מגד.

השירות מספק כיום שירותים לישראלים בלמעלה מ-140 מדינות בעולם ומציע בין היתר צפייה ב Live-או ב Catch Up- בכל שידורי החדשות, האקטואליה, הפריים טיים והריאליטי של כלל הערוצים המרכזיים בישראל: כאן 11, קשת 12, רשת 13, עכשיו 14, i24NEWS. ערוצים נוספים שמציע השירות: ערוץ הכנסת, ערוץ 24, MUSIC IL, yes קולנוע ישראלי, כאן חינוכית וערוץ כוכבי הילדים. כמו כן, מציע השירות קטלוג VOD עצום של סרטים וסדרות ישראליות ותוכן רחב לילדים ובני נוער. לקראת תחילת מחזור ליגת העל בכדורגל, מציעים ב-Screen iL בשיתוף חברת צ'רלטון, גם חבילות הכוללות 2 ערוצי כדורגל עם שידורי ליגת העל ומפעלי כדורגל ישראלים נוספים.
 
פרטנר תספק את ההטבה במקביל להטבה אותה השיקה לאחרונה עם ביטוח ישיר, במסגרתה לקוחות רוכשים חבילת תקשורת לחו"ל ייהנו מ-5 ימי ביטוח נסיעות חינם.

לחבילות החו"ל של פרטנר שלושה יתרונות משמעותיים המאפשרים חווית שירות מיטבית. לפרטנר הסכמים עם מספר רב של מפעילות בינלאומיות, מה שמאפשר קליטה וקבלת שירות באזורים נרחבים. הודות להסכמים אלה, הלקוחות יכולים להמשיך ולגלוש בחו"ל בטכנולוגיית 5G. כמו כן, חבילה דרך פרטנר מאפשרת להמשיך ולשמור על המספר הישראלי ולבצע שיחות קוליות באיכות גבוהה. במיוחד בימים אלו, חשוב לשמור על קשר עם הבית, להיות בזמינות גבוהה בכל רגע נתון ולא להסתמך על WiFi.
 
אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר: "אנחנו שמחים להשיק היום שת"פ בלעדי עם Screen iL ולספק ערך מוסף ללקוחות שלנו ולאפשר להם להישאר מחוברים ומעודכנים גם מרחוק, בטח בימים אלו".

אסף אביב, סמנכ''ל השיווק והתוכן של פרטנר (צילום: ינאי יחיאל)
אסף אביב, סמנכ''ל השיווק והתוכן של פרטנר (צילום: ינאי יחיאל)