רשת א.א. אורתופדיה, הגדולה ביותר בישראל בתחום האורתופדיה והמדרסים בהתאמה אישית, מרחיבה את פעילותה עם פתיחת שמונה סניפים חדשים. לאחר שהשנה נפתחו שני סניפים בכפר סבא ובחיפה, הרשת פותחת סניפים חדשים בנהריה, עכו, קריית אתא, תלפיות ירושלים, גאולה ירושלים, אשדוד, מעלה אדומים ומודיעין.

ההשקעה בסניפים החדשים, הכוללת הכשרה וגיוס עובדים והשקעה של 5 מיליון שקל, משקפת את התחייבות הרשת לספק פתרונות אורתופדיים מתקדמים. כל סניף מתפרס על שטח של 60 מ"ר בממוצע, ומציע שירותים מותאמים אישית באמצעות טכנולוגיה חדשנית. הלקוחות ייהנו ממגוון פתרונות אורתופדיים, מדרסים, נעלי ספורט ונעלי נוחות מהמותגים המובילים בעולם.

הרשת משתפת פעולה עם משרד הבריאות, משרד הביטחון, מכון לואיס וקופות החולים. ההתרחבות נובעת מהגידול במספר הפצועים בעקבות המלחמה בעזה, עם 10,056 פצועים שנקלטו מתחילת המלחמה ו-1,000 פצועים חדשים בכל חודש. 35% מהפצועים סובלים מתגובות נפשיות ו-37% פונים לטיפול בגפיים פגועות.

לדברי גיא אלוביץ', מנכ"ל הרשת, "ההתרחבות מדגימה את מחויבותנו לספק את השירות המקצועי והאיכותי ביותר. אנו ממשיכים להשקיע במחקר ופיתוח כדי להבטיח טיפול מיטבי באמצעות מכונות ייעודיות בתחום אורתופדיית כף הרגל."